Skocz do zawartości
akowicz111

Ceny bydła rzeźnego 2014

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
soltys48    486

Byk MM(75% LM) 699kg pięknie umięśniony 7,4,-netto

HF 790kg 6,4,-netto

hf kościsty 650 kg 6,2,- netto

północna wielkopolska

odbiorca to "Brzegowy"

Edytowano przez soltys48

KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

chudy123    2

slyszalem ze ABP Pniewy bedzie otwierac druga ubojnie w Klosowicach. Wiecie moze czy bedzie kupowac tylko na WBC,czy na zywa tez ??

Edytowano przez chudy123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macek    0

Sprzedam / wydzierżawię / zamienię na coś nierolniczego/ stado 33 krów mlecznych w tym 8 jałówek.

Stado cały czas pracuje, wysoko mleczne, hala udojowa, badania, nadzór, dokumenty itp...

 

Mam to stado u rolnika na gospodarstwie i z przyczyn osobistych muszę stado zabrać.

 

Szkoda je na rzeźnię wywieźć.

Może ktoś coś podpowie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszwlkp    35

slyszalem ze ABP Pniewy bedzie otwierac druga ubojnie w Klosowicach. Wiecie moze czy bedzie kupowac tylko na WBC,czy na zywa tez ??

Póki co też nie wiem ale czas pokaże. Po ile byki w okolicach Międzychodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

proponowane :

byki hf 620 kg - 7 zl + vat

jalowki duze hf - 6.30 zl + vat

Nic tylko sprzedawać , ale bardzo uważaj na wagę , najlepiej waż na wadze nie tego handlarza , bo to nierealna cena za HF przy uczciwym ważeniu :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

I to jest realne wybicie dla SM , a nie jak ktoś wcześniej pisał 67% :D:P .

Tylko że lepiej by wyszło sprzedać po ok 7,2- 7,4 na żywą wagę


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    7

byl bardzo ladny :) wy w lubelskim zawsze macie lepsze ceny ...

Edytowano przez tomcio87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Czy ja wiem , w kuj-pom . niektórzy pisali o cenach ponad 8 zł a u nas 7,80 nikt nie chciał dawać . Na dziś max 7,50 brutto za ładnego mieszańca


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
psamian    1

szkoda tych jałówek na rzeź :(

 

juz maja skonczone 2 lata i nie maja zadnej ruji

no to nie ma na co trzymac :(

Edytowano przez psamian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom79    0

byki mieszaniec waga 770 i 730 cena poubojowa 12,12 i 11,90 wybicie 51,14 i 52,47 zm sokołów tydzien temu sprzedane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donweter1989    184

Czy ja wiem , w kuj-pom . niektórzy pisali o cenach ponad 8 zł a u nas 7,80 nikt nie chciał dawać . Na dziś max 7,50 brutto za ładnego mieszańca

Ja jestem z kuj-pom i o takich cenach u nas nie słyszałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudy123    2

Póki co też nie wiem ale czas pokaże. Po ile byki w okolicach Międzychodu?

 

Dawno nie sprzedawalem bo czekam za lepsza cena kolega sprzedawal to dostal 7 +Vat za jałowk mieszance a za hf 6,5 + Vat Biernacki

Edytowano przez chudy123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

donweter1989

 

Wczoraj sprzedałem mieszańce mięsne CH i LM w wadze 720kg - cena 7.50zł + vat, mieszaniec LM w wadze 560kg (niestety miał coś z stawami zmuszony byłem go sprzedać) cena 6.30zł + vat, jałówka mieszaniec LM 510kg 6.50zł + vat. 24.03. miałem wyceniane te same sztuki i cena za te w wadze ponad 700kg na tamten dzień była 7.20zł + vat więc różnica w przeciągu tygodnia + 0.30gr oby tak dalej

Chyba trzeba się faktycznie wstrzymać bo dzisiaj handlarz sam dzwonił i się pytał o bydło. Telefonicznie mówił że za ładne mieszańce da po 8 zł netto. Kazałem mu przyjechać obejrzeć. Ale raczej się jeszcze wstrzymam

 

Panowie z tego co kojarzę z tamtych stron , jeden z kuj-pom, drugi z bliskich okolic


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez kojack1014
      Witam!!!
      Ma ktoś może charakterystyke Valtry N101? Pilnie proszę o pomoc. I najlepiej gdyby też było wyposażenie dodatkowe i cena brutto
      Za odpowiedź z góry dzięki!
    • Przez Piotrass
      Mam pytania jaki serwis ma valtra? i ile kosztują poszczególne przeglądy w valtrze T121 HiTech?
    • Przez Mariusz_836
      Sprzedam jałówkę rasy mieszana miesna (matka simentaler)wiek 18 miesięcy

    • Przez kuba24051
      pora zalozyc nowy temat. jak u was z cena?
      Michalczyk dzis 670+vat a cena od 640-670
    • Przez Mateusz2121
      Witam serdecznie chciałbym sie dowiedzieć ile utrzymałbym sztuk bydła opasowego mam 10 ha III kl 4 ha klasy IV i V i 1.60 VI kldo tego 2 ha łąk, ale będą jeszcze dobierane myśle że tak do 5-6 ha sie dojdzie będziemy z nich zbierać 2 pokosy a co do bydła to byłyby to byczki nie typowo mięsne tylko mieszańce bydło utrzymywane wolnostanowiskowo
×