Skocz do zawartości
akowicz111

Ceny bydła rzeźnego 2014

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kp38    8

Co wyście tego Sławka się uczepiliście co on ceny ustala  swego zdania nie macie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek2301    12

coś mi sie wydaje że tego sławeczka ktoś pogonił od interesów i teraz mści sie albo na wspólnikach albo na pracodawcach ,spore ma wiadomości na temat przekrętów , magicznych guziczków itp itd,ale jak sie go pytają z jakich jest okolic i jakie ma ceny to coś ładnie bokiem omija te pytania,ciekawy gostek ten mój imiennik ma chłopisko fantazje

 


A ile trzeba na kase czekac ?

a ile chcesz ,obiecać to ci może różne cuda 

Edytowano przez slawek2301

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat22889    11

kolego teoria od praktyki odbiega. czy byk będzie ważył 400 czy 900 to jak ktoś będzie chciał cie stuknąć to i tak stuknie. ustawi sobie  jaki minusik ma zdjąć i zdejmie raz. przykład ważysz 70 kg wchodzisz waga sie zgadza byk w rzeczywistości powinien ważyć 600 kg ale kolega ma ustawione zeby cie stuknąć na 50 kg. wchodzi byk on wciska magiczny guzik i byk wazy 550 kg. Ty wchodzisz razem na wagei waga pokazuje 620 kg w teori sie zgadza w praktyce nie. byk schodzi z wagi i ponownie wciskają magiczny guzik i waga pokazuje zero( jakby tego nie zrobili to wyświetił by się minus) wprowadzacie następnego byka i sytuacja sie powtarza. patrz na ręce

 

nie wciskają nic stoją powiedzmy 50cm od samochodu i tylko jeden tam  stoi i zapisuje wagę nawet reka tam nie sięgają ale przy następnej sprzedaży będę zwracał uwagę na każdy ich ruch i jak coś będę niby ustawiać na wadze jak byk bedzie to nie pozwole już grzebać do samego zejścia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marijusz    29

mat ale ty cos nie zrozumiales :te wagi sa programowane z pilota pilot jak od samochodu Raczka w kieszeni i jedno nacisnieci i powiedzmy 50 kg w plecy lub krowa jedna noga na wadze wtedy przycisk tarowanie i 100 kg w plecy


 

Edytowano przez marijusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol73    0

to nic nie da naj lepiej kup sobie waga mi waga zwrociła sie po 4 sztukach nie dasz rady jego upilnowac niestety  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marijusz    29

coś mi sie wydaje że tego sławeczka ktoś pogonił od interesów i teraz mści sie albo na wspólnikach albo na pracodawcach ,spore ma wiadomości na temat przekrętów , magicznych guziczków itp itd,ale jak sie go pytają z jakich jest okolic i jakie ma ceny to coś ładnie bokiem omija te pytania,ciekawy gostek ten mój imiennik ma chłopisko fantazje

 

a ile chcesz ,obiecać to ci może różne cuda 

 

ze slawkiem bedzie inna historia Widac zna sie na temacie  pewnie zbiera bydlo dla jakiejs ubojni w niku ma podlasie a obszar dzialania 300 km od w-wy czyli 90 % Polski Malo na swoj temat mowi chce wzbudzic zaufanie  ,wystartowal z bd cennikiem , a pozniej orżnie  nas nie na kilkdziesiat kg tylko na kilka samochodow Gdyby kupowal  na podlasiu napewno znalbym go chyba ze dziala od grudnia 2014

dobra bo temat mial byc o bydle a my tu caly czas o slawku

Za jalowkie Lm + bb  wyglad kapitalny propozycja posrednika (wyjatkowo uczciwego) 7 zl odrzucona przezemnie rozeszlo sie o vat

 

Edytowano przez marijusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

zdaje sie ze w srode bedzie wyrok sadu w sprawie uboju rytualnego, jesli go przywroca to jest jakas nadzieja , na polnocybedziecie miec lepiej litwa od stycznia bedzie bila .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    350

Podlaskie, byki mieszaniec MO 700 kg brutto i HF 650 kg "Szewczyk" Mrągowo proponował MO 6.80 HF 6.50, a dziś odebrał Białystok MO 7.00 HF 6.70. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    71

niektóre ubojnie w polsce mają oficjalne pozwolenie na ubój rytualny tylko nikt się do tego nie przyznaje....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marijusz    29

Podlaskie, byki mieszaniec MO 700 kg brutto i HF 650 kg "Szewczyk" Mrągowo proponował MO 6.80 HF 6.50, a dziś odebrał Białystok MO 7.00 HF 6.70. 

 

odebrał Bialystok czyli kto Bo PMB bydla nie kupuja

Edytowano przez marijusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio551    0

witam jestem z wielkopolski i SOLARS:hf-6,20,sm-7zł.KOBYLIN:hf-6,10.sm 6,90zł. znacie jeszcze kogoś kto skupuje byki.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    25

Odebrałem przed chwilą ciekawy telefon,dzwonił jakiś gościu i proponował za byki hf 7PLN za mieszańce 7.7PLN netto.Mówił że płaci gotówką i ważenie bydła na dużej wadze wskazanej przezemnie też nie jest mu straszne.Czy mógłby ktoś to sprawdzić ,to jego nr telefonu 696 508 804.

Byłem tak zaskoczony tym co mówi że nawet nie spytałem się o nazwisko :)

A ja sprzedałem tydzień temu po 6.1 netto 3hf i krowa mm x hf po 5.5 netto..  :(

Edytowano przez kuzaj63

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    350

odebrał Bialystok czyli kto Bo PMB bydla nie kupuja

Pomyłka, Bielsk Podlaski ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodyhef    143

Przed chwilą w agrobiznesie mówili, że po południu albo wcale dziś nic nie ogłoszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
node3mer    12

z tego co przeglądam to forum to masa ludzi zaczęła hodowlę opasów, rezygnując a to z krów mlecznych, albo ze świnek. Z tego by wynikało że znowu będzie sporo towaru na rynku a tym samym niskie ceny.

btw sam sie zastanawiam czy 20 mlecznych  nie zamienić na 40 opasów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marijusz    29

HE 20 krowek to musisz zamienic na 60-80 opasow aby zyc na podobnym poziomie Juz dwoch moich znajomych wrocilo z opasow na bydlo mleczne Wlasnie dzis jeden z nich dzwonil i pytal czy nie kupie 7 opasow bo gdzies wypatrzył ładne Hf i potrzebuje kasy Sam mysle nad powrotem do mleka po zniesieniu kwot

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobienko    144

Tez już nad takim czymś myslałem,zwłaszcza ze sąsiad kończy karierę,obora wyposażona w miarę,tylko krowy wstawiać i doić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×