Skocz do zawartości
patryko2710

Case maxxum130 czy new holland t6140

Polecane posty

nunu85    102

te traktory to są praktycznie kopie. Podobnie jak jeszcze steyr. Składane z tych samych elementów, tylko ewentualnie maski i delikatnie kabiny sie różnią. Mechanicznie praktycznie to samo. jedyne różnice sa w wyposażeniu fabrycznym. nh zwykle są wyposażone najbiedniej, case tak średnio a steyery sa kreowane na marke premium.

Co nie znaczy, ze w rozmowie z dealerem nie mozna sobie zażyczyć w pełni wypasionego new hollanda (który jednak o dziwo moze wyjść w konsekwencji drożej niż case czy steyr)

 

Z tym, ze case i steyery składają w Austrii, a nh w Wielkiej Brytanii. (austriacki montaż ponoć dokłądniejszy niż brytyjski)

 

co jeszcze widzę, ze za bardzo nie odrobiłeś lekcji, bo te traktory które podałeś, to nie są swoje odpowiedniki.

odpowiednikiem maxxuma 130 jest t6,160

a maxxum 110 to t6.140.

 

róznica bierze sie stąd, ze case (i steyry) nawiązują w nazwach modeli do mocy rzeczywistej, natomiast new hollandy do mocy maxymalnej osiaganej tylko w okreslonych sytuacjach, jak komputer silnika zezwoli (tzn w transporcie na szybkich biegach i w pracy z wałkiem)

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vrykoulakas    11

Case a NH to nie są praktycznie kopie, tak by można powiedzieć o np, audi vw i skodzie, niby to samo a jednak inne.


Bear The Truth 2 + ICS Camo Hunter + NAP Spitfire ew Weihrauch HW 100T
Patrz przed siebie Traktory są wszędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nunu85    102

no to jedziesz: czym sie różnią? oprócz logo w oprogramowaniu kabiny/ maski i innych pierdółek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vrykoulakas    11

ty chyba nie widziałeś Maxxuma MC w środku ?


Bear The Truth 2 + ICS Camo Hunter + NAP Spitfire ew Weihrauch HW 100T
Patrz przed siebie Traktory są wszędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    102

no i czym on sie niby różni od nh?

 

podobnie jak w maxxumie mozesz miec biedną wersje podstawową i bogatszego multikontroletra, tak w nh sa wersje bez elektrozaworów i z elektrozaworami i licznikami na słupku

 

tylko tak jak wspomniałem wcześniej, nh czesciej sprzedaje sie w biedniejszych wersjach (stad pewnie spotykałes same zwykłe) a case w multikontrolerze.

 

Ba powiem wiecej, nh nawet zdarzaja sie dosc czesto ze zwykłą skrzynią (nie elektrokomand), co sie w case/steyrach bardzo rzadko zdarza, ale jakbys sie uparł, to też mozesz zamówić.

 

edit

co do cen, zaczynaja sie (juz do zapłącenia po negocjacjach) 0d 200-210 netto za podstawowe wersje bez tura.

po dokłądniejsze ceny to juz musisz isc do dealera

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    102

110KM (to jest to samo co maxxum 110)

 

143 to on ma z tym dopalaczem (przy pracy z wałkiem przekazu mocy i przy jeździe na szybkich biegach (w transporcie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

rużnic jest sporo wystarczy pobrać od dealera szczegułową oferte i bedzie już widać mniej więcej jakie to, chociażby nośności osi w case są wieksze jak w nh, NH serii T6 nie zamówisz z zegarami na słupku, to samo sie tyczy elektrozaworów które są dostepne dopiero ze skrzynia bezstopniową gdzie w case na skrzyni 16/17x16 można je miec w wersji multi, w nh przy skrzyni 16 pompa hyd jest 80l w standrdzie a w case 113l, inny jest trochę podnośnik, osprzęt silnika też może być inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    102

to tylko świadczy o tym, co napisałem wyzej: traktory nadal są składane z tych samych części, tylko steyr/case są pozycjonowane wyzej.

JAk bym sie uparł, to mógłbym zamówic u dealera case ciągnik z tą słaba osia, hydrauliką 80l słabszym podnosnikiem itp i wówczas dostałbym kompletną kopie nh

 

Być moze w drugą stronę jest ciężej (tego nie wiem)

w kazdym razie jeszcze niedawno szło kupić t6 z elektrozaworami, moze ostatnio coś zmienili z polityką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryko2710    1

A ile kosztuje case maxxum 130 z turem bo chodzi mi o ciągnik 130 KM głuwnie będzie pracował z pługiem unii 4 agregatem 3 m no i chodzi mi też o ładowacz czołowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    102

jak chcesz traktor i do tura i do inych robót, to na twoim miejscu mocno bym sie zastanowił nad kubotą m135gx

 

ten traktor, chyba jako jedyny z zachodnich ma przednią os nie na klałach, a na przekładni stożkowej, przez co zawraca on praktycznie w miejscu.

I wcale nie przesadzam, bo przejechałem sie nim na jeżdzie próbnej,

Dostałbyś go za 220 netto plus tur (tu zależy jaki bys chciał, bo deaerzy oferuja albo orygiały, albo jakies francuskie, albo polskie. to juzbys mmusiał isc i pogadać na miejscu niech ci wycenią.

 

Porównanie w tym zawracaniu mam, bo rok temu kupiłem sobie steyra profi 6125 (odpowiednik maxxuma 125 i i t6.(bodajze)165.

I jak przywieźłi mi traktor, to on tak tragicznie skręcał, ze podwórko było mu za małe zeby zawrócić. Potem coś wyregulowali i jakos sie mieszcze, ale i tak cuców nie ma.

A pracy z turem sobie nim nie wyobrażam.

 

Pozatym wszystkie te casy/steyry/ nh maja jedną, ale dla mnie kolosalną wadę- skrzynie biegów. W cieżkiej robocie tak ona jęczy/ piszczy/wyje, że dosłownie wścieklizny mozna dostac. Silnika nie słychać, tylko skrzynie. Po całym dniu pracy ma sie serdecznie dosyć.

 

Gdybym wiedział to przed zakupem, to w życiu bym sie nie zdecydował na ten traktor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

To nie skrzynia wyje tylko przepływający olej to raz a dwa to ze most stozkowy nie nadaje sie do tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    102

a olej którędy przepływa jak nie przez skrzynie?

a z resztą nie ważne co- ważne że hałasuje i irytuje.

 

Tak jak napisałem, traktor kupiłem i bede nim jeździł, ale gdybym mógł cofnąc czas i wiedziałbym to co wiem teraz, to na pewno nic bym z cnh nie wziął- właśnie ze względu na tę skrzynie.

 

ps

dlaczego niby most stożkowy sie nie nadaje do tura?

to kubota o tym nie wie montując fabrycznie tury?

 

ps

nie patrz przez pryzmat mtz (bo pewnie to robisz). To nie to wykonanie i nie ten materiał.

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    341

A z jakiego masz rocznika? Znajomy ma ten sam problem z nh T6.165. Na gwarancji to reklamował i mu mówili że te typy tak mają. Ja mam T6030 i jest o niebo ciszej jak porównujemy. Niby do boosta skrzynie EC poprawili żeby była mocniejsza i tak im się ta poprawka udała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    102

produkowany ma maju 2013.

 

u mnie tez chłopaki z serwisu mówią, ze tak ma być i koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sonak    0

kiedyś gdzieś czytałem że można jakiś dodatek do oleju wlać i że ciszej jest ale to z 500 kosztowało. Gdzieś to na tym forum widziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    102

bajka.

pytałem serwisanta i mówieł, ze takie coś nie istnieje.

A jeśłi ktoś próbuje to sprzedawać, to z pewnoscią jakis oszust-cwaniak i nie poleca ządnych wynalazków wlewać, bo moga zaszkodzić zamiast pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryko2710    1

Ja myślałem też o zetorze forterra 140 hsx z turem ale raczej przekonuje mnie case bo kabina jest bardziej komfortowa zetor kosztuje z turem 250 tys brutto ale nie wiem jaka cena maxuma 130 albo 125

Edytowano przez patryko2710

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrychaV    0

Jeśli kupujesz nowego to sie również zastanów nad maxxum cvx ( nowy model na bezstopniowej skrzyni)my w cvx mamy bezstopniową i tylko polecić. A tato jeżdził maxxumem cvx to mówił że lepiej sie nie da dopracować skrzyni, komfort jak w Vario w Fendt,, prędkość 50km/h i sie jedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mafiadankow
      Czołem

      Jak niektórzy z Was zapewne wiedzą, nabyliśmy sieczkarnię jak w tytule. Wszystko fajnie pracuje, jednak teraz chcemy przygotować maszynę do zimowania. W pierwszej kolejności chcemy zdjąć przystawkę. Czy ktoś ma taki model, bądź podobny i wykonywał taki zabieg? Niby sworznie odbezpieczone, stopki opuszczone, przystawka w dół ale haki nie chcą puścić.

      Drugi temat odnoście automatycznego ustawiania stalnicy. Działa to u kogoś? Mógłby się podzielić obsługą?

      Trzeci temat. Jakie powinno być ciśnienie układu smarowania w silniku? Podczas pracy wykazuje ok 4 bar

      Czwarty temat. W jakiś sensowny sposób można dotrzeć do dmuchawy? Chcemy zobaczyć w jakim stanie są łopatki i dokładnie wszystko umyć.

      Piąty temat. W ogłoszeniach widać, iż ta sieczkarnia ma gniotownik, niemniej u nas takiego urządzenia nie ma, u znajomego który ma model 1900 wszystko wygląda identycznie. Czy w dmuchawie jest tarka?

      Szósty temat, ostatni Ma ktos instrukcję obsługi?

      Dzięki za poświęcony czas!

      Pozdrawiamy, mafiadankow
    • Przez zasada
      cześć,jestem przed zakupem kombajnu chcialbym sie dowiedziec od właścicieli kombajn bedzie nowy
    • Przez Pablo_97
      Witam  na wstępie chciałbym przeprosić jesli założyłem temat nie tu gdzie trzeba 
      Sprawa wygląda tak  Kupiłem ciągnik Case  956 XL z oponami 12,4  R28 oraz 16,9 R38  chciałbym zamienić ten zestaw opon na szerszy ale nie wiem jak dobrać żeby nie rozwalić przedniego napędu może da sie tak że można zwiększyć szerokość opony w samym przodze bez zmiany tyłu ? ciągnik będzie pracował w lesie  i potrzebujemy troche serszych  opon byłbym wdzięczny jeśli ktoś z was pomógł by w dobraniu odpowiednich opon tak aby wszystko sie zgrwało tak jak należy Dziękuję i pozdrawiam 
       
    • Przez bizonsuperzo56
      witam do czego sluzy pokretlo przy rozdzielaczu od podnosnika. ??? w case 856 xl ???
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Zakuplem internationala 844s z 1981r.
      Jest taki problem ze kabina i blotniki tylnie sa zmasakrowane.
      I pytanie czy kabina "comfort2000" razem z blotnikami pasuje z 744 do mojego 844?
      Lub czy ktos ma jakas kabine razem z blotnikami?
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.