Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
c330ursus    1

Mam obrotomierz w ursusie C-330 i przełamała mi sie w nim skazówka mam już nową ale nie wiem jak rozebrać obrotomierz. Jest tak kilka śrubek powiedźcie które wykręcić żeby czegoś nie urwać ani nie rozebrać za dużo :D Głównie chodzi mi o zdjęcie plastikowej pokrywy tylnej. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

quercus    6

No ja mam też czarny ale trochę inny. Chciałem kiedyś kupić taki jak były stare z prędkościomierzem to nie było już. Nie produkują a szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1
No ja mam też czarny ale trochę inny. Chciałem kiedyś kupić taki jak były stare z prędkościomierzem to nie było już. Nie produkują a szkoda.

 

Ja też mam trochę inny ale podobny do tego co dałem w linku :D

 

No z prędkościomierzem nie produkują ale te czarne produkują bo widziałem kiedyś w sklepie :D

 

Wracając do tematu to wiecie jak ten obrotomierz rozkręcić ^_^ tak żeby nie zepsuć ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

Co do śrubek jutro Ci powiem wezmę sie za nasz popsuty :D Ale taki czarny z prędkościomierzem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Ja sie dołączam ....wczoraj popsul mi sie licznik motogodzin ale obrotomierz dalej dziala...co jest przyczyną?linka czy wymienic zegar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

To jest mój obrotomierz :D Wskazówka jest cała ale tylko tak widać, bo jak się podniosą obroty to jedna część idzie do góry a druga zostaje w miejscu :D

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

:)

To jest mój obrotomierz :D Wskazówka jest cała ale tylko tak widać, bo jak się podniosą obroty to jedna część idzie do góry a druga zostaje w miejscu :D

 

 

Wlasnie rozbroilem taki ale od 360. Aby sie do niego dostac trzeba najpierw rozdziewiczyc ta obwodke przy szkielku. Poodginac krawedzi ei sciagnac szkielko. Potem od dolu sa 2 male srubki zalane kitem. Jak te odkrecisz to wyciagniesz caly obrotomierz. W srodku standard czyli ruchomy magnes napedzany ilna i przekladnia dla liczydla. Wszstko trzyma si ena 2 wkretach w palstiku. Mimi to trzeba ostroznie to jednak delikatny mechanizm wychylowy.

Ps wlasnie moj wmontowalemw deske rozdzielcza od kadeta. Zamiast oplowskiego predkosciomierza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6
:)

 

Wlasnie rozbroilem taki ale od 360. Aby sie do niego dostac trzeba najpierw rozdziewiczyc ta obwodke przy szkielku. Poodginac krawedzi ei sciagnac szkielko. Potem od dolu sa 2 male srubki zalane kitem. Jak te odkrecisz to wyciagniesz caly obrotomierz. W srodku standard czyli ruchomy magnes napedzany ilna i przekladnia dla liczydla. Wszstko trzyma si ena 2 wkretach w palstiku. Mimi to trzeba ostroznie to jednak delikatny mechanizm wychylowy.

Ps wlasnie moj wmontowalemw deske rozdzielcza od kadeta. Zamiast oplowskiego predkosciomierza.

 

 

Ale to ująłeś :D. Popieram też dzisiaj swój popsuty rozebrałem. Tylko rób to naprawdę z wyczuciem ja wyrwałem tego jednego wkręta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

hmmm co ty robiłeś że ci sie wskazówka urwała ;O? chyba że ze starości :D Musisz ostrożnie rozbierać bo jeszcze coś urwiesz i w ogóle nie będzie działał ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

:D

hmmm co ty robiłeś że ci sie wskazówka urwała ;O? chyba że ze starości :D Musisz ostrożnie rozbierać bo jeszcze coś urwiesz i w ogóle nie będzie działał ;/

 

 

Bez urazy dla nikogo. Ale na tym forum i na ppr naczytalem sie o super hiper trzydziestkach co przez podkrecenie dawkowania na pompie pozwala w transporcie krecic obroty powyzej 2800 i tak zasuwaja calymi kilometrami z predkoacia 50km/h

Moze to byla jedna z tych wyscigowek. Tyle ze wskazowka obrotka powiedziala dosc :)

 

Prosze potraktowac to jako zart, a nie tresci nasmiewajace sie i obrazliwe.

 

Co do obrotka to ni ewiem czy uda ci cie zciagnac wskazowke bez urwania czegos, Mi sie nie udalo i dalej nie probowalem. zeby nie popsuc.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Mi sie udało rozebrać i nic nie urwać :D:) I nawet działa :) A co do tego czemu sie urwała to już mówię. Jak jest wskazówka to jak opada jest pod nią taki kołeczek co ją przytrzymuje i już tyle razy opadła że kołeczek ją przeciął. Jak ktoś jeździł tak C-330 na obrotach 2800 to na pewno ta 30 za długo nie pochodziła moją na pewno tak nikt nie jeździł bo jestem pierwszym właścicielem i plomby na pompie są całe :) Dzięki za pomoc bo trochę zaoszczędziłem jak naprawiłem ten obrotomierz. :) :)

 

Jak wam się nie chce pisać już w tym temacie to jak przyjdzie jakiś mod niech go zamknie :) A jak chcecie to piszcie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1
@kposy musisz wymienić zegar. Linka jest OK skoro działa obrotomierz.

jeszcze popatrze ale najprawdopodobniej tak...dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

W której pozycji od prawej strony idąc w lewo jest 1 Motogodzina? (o ile okienek od prawej) i ile motogodzin trzeba żeby spalić 1 litr paliwa W C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SzTyWnY    0

w drugiej czyli pierwszej czarnej a to drugie zakładając ze pali 3 litry na mtg to ok 0,3mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patrick345    130
Mi sie udało rozebrać i nic nie urwać :) :rolleyes: I nawet działa :) A co do tego czemu sie urwała to już mówię. Jak jest wskazówka to jak opada jest pod nią taki kołeczek co ją przytrzymuje i już tyle razy opadła że kołeczek ją przeciął. Jak ktoś jeździł tak C-330 na obrotach 2800 to na pewno ta 30 za długo nie pochodziła moją na pewno tak nikt nie jeździł bo jestem pierwszym właścicielem i plomby na pompie są całe :) Dzięki za pomoc bo trochę zaoszczędziłem jak naprawiłem ten obrotomierz. :);)

 

Jak wam się nie chce pisać już w tym temacie to jak przyjdzie jakiś mod niech go zamknie :) A jak chcecie to piszcie :)

 

Jak zagiąłeś blachę przy szkiełku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1

A gdzie jest przykręcona linka od obrotomierz bo mam obrotomierz ale nie wiem gdzie przykręcić linkę żeby działał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

Matko jak Ty nie wiesz takich rzeczy to o kurde....

 

Pod spodem obrotomierza jest takie gniazdo i tam wtykasz końcówkę linki z odpowiednią nakrętką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1
Matko jak Ty nie wiesz takich rzeczy to o kurde....

 

Pod spodem obrotomierza jest takie gniazdo i tam wtykasz końcówkę linki z odpowiednią nakrętką.

Nieprecyzyjnie sformułowałem pytanie, chodziło mi o to gdzie do ciągnika jest przykręcona linka od obrotomierza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

Tuż przed obudową sprzęgła po prawej stronie. W zależności od roczników są albo pod kontem prostym względem ziemi lub z ukosa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bartekm66
      witam
      mam problem z obrotomierzem - licznikiem motogodzin w moim zetorze 7045
      otóż obroty wskazuje normalnie ale motogodziny to różnie czsami potrafi "zaciąc się"i nie pracowac przez 10 i wiecej godzin a czasami kręci jak szalony
      czy jest to wina samego licznika czy tez może pradniczki przy silniku
      miał ktos taki przypadek ???
    • Przez Rafal8888
      Witam mam taki problem, zmieniałem silnik w kombajnie i mam założony od stara i tam jest inne wyjście na wałek napędzający prądniczkę obrotomierza w starym miałem na czworokąt podobny jak przy kluczach nasadowych, a w pompie która jest w nowym silniku ma wyjście na obce pióro a pompy nie przekładałem bo w nowym silniku tez były dwa smoki a zapomniałem sprawdzić wyjście na napęd prądniczki. Zmiana pompy nie wchodzi w grę ponieważ to się wiąże z wyjmowaniem silnika co byłoby czystym absurdem. Ma ktoś jakiś pomysł jak to ogarnąć? Z góry dziękuję.
    • Przez mikipost
      Witam,posiadam Clasa 98s maxi z 92r. Mam problem ze wskazaniami obrotów silnika.Obrotomierz zaniża mniejwiecej o połowe obr. Natomiast podczs jazdy nie przełancza mi na predkosc jazdy tylko cały czas pokazuje obroty silnika.Z góry dziekuje za pomoc w rozwiązaniu zagadki.
    • Przez gajor01
      Witam możecie mi powiedziec gdzie znajduje sie czujnik od obrotomierza w tym ciągniku.Bo Ciagnik najpierw o dziwo nie chciał zapalic a jak zapalił to zaczeła wzkazówka skakac.A jak cos to nie wina akumulatora bo kreci bardzo dobrze teraz
    • Przez andrzej207
      Witam potrzebuję pomocy w sprawie alternatora i obrotomierza ponieważ ładowanie i obrotomierz zaczyna działać dopiero (zaskakuje) po dodaniu gazu do oporu wtedy działa poprawnie według mnie przyczyna tkwi w alternatorze tylko nie wiem czy w diodach czy regulatorze szczotki dobre sprawdzone jest kilka podobnych tematów ale wszędzie brak konkretnych odpowiedzi,Może ktoś rozwiązał ten problem i podzieli się wiedzą .
×