Skocz do zawartości
Robin

Problem z filtrem od hydrauliki w Ursusie 5314

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Robin    0

Witam. Posiadam Ursusa 5314 z 2006 roku. Jestem jego pierwszym włascicielem i mam do niego załozonego od 2006 roku ładowacz czołowy. Problem polega na tym że średnio 2 razy w roku musze spuszczać olej ze skrzyni i wymienic filtr na nowy ponieważ zaczyna palić mi się kontrolka. Filtr jest pełen opiłków. Z początku serwis mowił ze ciagnik sie dociera i tak byc musi ale teraz ma juz z 2500 mtg i ostatnio wymieniłem filtr na początku kwietnia i teraz juz swieci mi sie kontrolka. Co tu z tym zrobić, czyżby coś się tarło w skrzyni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf12    33

A dlaczego wymieniasz ten filter ciągle na nowy, jak sie orientuje znajduję się tam filter siatkowy,który można wymyć i ponownie użytkować. Nic ci w skrzyni nie trze - ten typ tak ma. A jakim olejem masz zalaną skrzynię?( nie jest czasem za gęsty). Jak ja swojego raz zalałem hipolem 80w90 to też co chwile musiałem spuszczać olej i wykręcać filter.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

greg93    4

Staraj się o zmianę biegów bez zgrzytu (międzygazy + podwójne wysprzęglanie) .Może troszeczkę pomoże..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Co ci da podwójne wysprzęglanie myslisz że przez to będzie mniej opiłków to się mylisz,przyczyna tkwi w innym miejscu a mianowicie przy wyłączonym wałku wom nie powinien się kręcić w większości wałek się kręci cały czas lub po długim okresie się zatrzymuje powodem jest przegrzane sprzęgło wom wydarta obudowa wom przez hamulec ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    397

czyli co trzeba wymienić przy tym sprzegle WOM? w swoim hamulce pare razy przegrzałęm.. znów je podciągnołem, chwile spokój a po jakimś czasie nie dało sie już delikatnie przyhamowac tylko od razu koła blokowało... sądziłem że to od zużytych tarcz olej jest szary. Tarcze wymieniłem, olej nowy, do tego sygnalizacja dźwiekowa zaciagnietego hamulca ręcznego ;) Teraz hamuje elegancko a tu patrze niedawno a znów olej szary ;/ ten WOM faktycznie mi sie kręci choć nie powinien. Kiedyś na zimnym oleju tylko sie kręcił. Te sprzęgło WOM jest zbyt słabe czy maszyny za duże napedzane WOM? kosiarka 1.65, claas rollant 44, no i chyba największe obciążenie dla mojego to 2 dni w roku Mengele MB300. Włączam te maszyny zawsze na wolnych obrotach i bez obciążenia...

 

http://sklep.techrol.com/sprzeglo-wom-chelmno-bez-zaworu-mf12-014.html całe to sprzęgło? albo hamulec http://sklep.techrol.com/obudowa-hamulca-chelmno-mf13-026.html

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×