Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotrzalew

John Deere 545-Regulacje owijania sznurkiem

Polecane posty

piotrzalew    0

Witam moze ktos podpowie co sie dzieje z prasa. Problem jest nastepujacy a wiec prasa raz podaje sznurek na owijanie balotyy a raz nie a jak juz poda to podaje go za szybko i dobrze nie owija baloty. Moze ktos z forumowiczow posiada prase takiego typu i mial podobny przypadek. Prasa posiada takze owijanie siatka. Dumam juz nad tym problemem dwa dni i nic caly czas to samo.

Z gory dziekuje za pomoc

Edytowano przez piotrzalew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norman    1

Masz dwa pokrętła do ustawiania ilość owinięć jak kręcisz w prawo to dławisz przepływ i siłownik od podawania sznurka przesuwa się wolniej i w drugą stronę analogicznie tylko obrót pokrętła wykonuj tak co 1/8 obr, bo u mnie obrót tak o 1/2 powoduje całkowite zamkniecie przepływu. Siłownik samoczynnie przesuwa się i powraca, może masz źle podłączone przewody, przy owijaniu siatką siłownik od podawania sznurka też musi się przesuwać tak jak przy owijaniu sznurkiem i przełączać rozdzielacz. W mechaniźmie automatu od owijania ważne są wszystkie sprężyny jak i ich długości. Sam posiadam 550 i używam siatki ale na odległość trudno stwierdzić co jest nie tak u ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrzalew    0

U mnie sznurek dopiero dziala jak rozkrece pokretlo od sznurka na maksa i jest tez problem bo raz zalacza ten silownik od podawania sznurka a raz nie. Mysle ze bede musial zalozyc siatke i zobaczyc co sie bedzie wtedy dzialo. Prase mam dopiero pierwszy sezon i jeszcze wszystkiego nie ogarniam dobrze. Nawet jak probuje na bez baloty tylko otwierazm komore bardzo powoli i w pewnym momecie zapala sie kontrolka ze za chwile bedzie owinianie otwieram dalej i nic sie niedzieje tylko nadal miga te swiatelko. Nawet miga w tym momecie co zaczyna byc sygnal dzwiekowy i zapala sie swiatlo stop.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Norman    1

Kolego żeby działało owijanie to musi być napięta sprężyna od napinacza paska napędu pompy a druga od rozdzielacza inaczej nic nie zadział następnie jak siłownik dochodzi do końca to przerzuca rozdzielacz na powrót. Co do siatki jest tam dodatkowe pokrętło przy tych dwóch na jednym z przewodów, musi być odkręcona aby olej poszedł na siłownik od noża siatki. U mnie do ustawienia siatki musiałem się trochę na manewrować żeby działało, poza tym sprawdź blachę na którą jest podawana siatka (z tyłu na dole) czy niej jest poprzecierana bo sitka na niej się rwie lub całkowicie zostaje. Jeżeli siłownik od podawania sznurka nie pracuje poprawnie będzie problem również z siatką. Jak bym był przy prasie na pewno bym coś poradził ze swoją walczyłem dość długo i teraz wiem co do czego i jak działa na forum trudno coś powiedzieć nie widząc maszyny. Sterownika z zegarami ma charakter informacyjny a za jego działanie odpowiadają styczniki (za zegary równości beli potencjometry na bokach), opisywać który od czego nie będę bo z dużo pisania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrzalew    0

To czujniki nie odopwiadaja za za zalaczanie zadnych mechanizmow tylko sluza do informowania. Kurcze ja tylko mam akurat taka prase w okolicy i nie mam kogo sie dopytac kazdy odpowiada zna sie na swojej. A co do pask ato wymienilem bo wlasnie przez niego byl problem wczesniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norman    1

Jak chcesz mogę podać nr tel do kontaktu, chociaż i tak na telefon ciężko będzie pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryk122
      Witam,
      Zakupiłem traktor Case 1056xl z Holandi który nie był nigdy rejestrowany ,aby go zarejstrować w PL musi przejść szczegółowy przegłąd tzw "zerowy" 
      Niestety diagnosta nie potrafi znaleść numeru seryjnego nabitego na traktorze i bardzo się o to czepia.
    • Przez Supron1
      Witam. Mógłbym prosić o podesłanie mi jakichkolwiek książek do kombajnu John Deere 1075. 
      Z góry dziękuję,
      pozdrawiam!
    • Przez Galik
      Czy miał ktoś może problem z wymontowaniem widocznego na zdjęciach elementu który jest na wieloklinie.. Ściągaczem po polaniu WD 40  nie chce się zdjąć.



    • Przez marcin21n
      witam mam kolejny problem z case. olej w skrzyni jest strasznie gorący po przejechaniu ok 15km. przewody od zalaczania przedniego napędu też. czy to tak ma być? pozdrawiam
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.