Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
P_I_W_O_

ciągnik rolniczy - schematy budowy / konstrukcji (jak to działa)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
P_I_W_O_    0

Na wstępie powiem że, nie jestem rolnikiem - i nie będę. Mimo to interesuję się rolnictwem od strony maszyn.

Jestem grafikiem komputerowym 3d. I chiałbym zrobić jakiś ciągnik rolniczy od strony mechanicznej i chydraulicznej + jakiś osprzęt.

Czyli potrzebuję:

jakichś rysunków technicznych, całej masy zdjęć, kilka filmów na których będzie pokazane jak to działa (np, przeniesienie napędu na koła i wom lub tylko na wom), ogólnie chodzi o całą mechanikę tego pojazdu.

Co do osprzętu (chyba tak to się nazywa) to jestem ciakaw jak działa (od strony mechanicznej) belownica do siana.

Tworkowiak    103

Chcesz stworzyć pierwszy od lat prawdziwie polski ciągnik? ^^

- tu jest fajnie pokazane jak działa jedna z najnowocześniejszych na rynku pras - JD seriii 900.

- a tu McHale.

P_I_W_O_    0

Na początku myślałem o ursusie ale puźniej się rozmyśliłem i pomyślałem o lamborgini lub john deer - ogólnie interesuje mnie taki model który posiada dwa womy (z przodu i ztyłu) - nie wiem czy wymienione marki takowe modele posiadają.

Po za tym taki pierwszy polski jest debilnie prosty, a ja szukam czegoś bardziej współczesnego i zaawansowanego technologicznie.

Po obejrzeniu 2 filmów które zapodałeś dla przykładu decyduję się na opcję drugą - myślę że sam sobie znajdę odpowidnie materiały na stronie producenta - kilka plików pdf

Co do ciągnika to już inna sprawa - jak już pisałem poszukuję wszelkich informacji w postaci rynków, zdjęć, schematów i filmów odnośnie całej mechaniki / pneumatyki / hydrauliki całego ciągnika - takiego z dwoma womami, z przodu i z tyłu,

plus filmy na których będzie pokazane jak się przełączają mechnizmy przekazujące moc na poszczególne elementy. Coś w stylu jak to działa.

Edytowano przez P_I_W_O_

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto