Joskin

uruchamianie niezależnego WOM

Polecane posty

Joskin    0

witam, mam taki mały problem w swoim zetorze 5211, mianowicie gdy chcę uruchomić rozrzutnik aby pracował na biegu jałowym to próbując wrzucić dźwignię do góry na pozycję pracy niezależnej to strasznie "chrupie" a dźwigni za nic nie da się przestawić. Przestawiając dźwignie w tryb zależny (dzwignia do siebie) to nie ma zadnych problemow, podczas jazdy wszystko działa prawidłowo, ale ja potrzebuje, aby rozrzutnik pracował w miejscu. Dodam, że po zdjęciu przekaznika tryb niezależny włącza się normalnie i WOM obraca się. Dopiero po podpięciu przekaznika zaczyna sie chrupanie. przy wylaczonym silniku rowniez da sie bez oporu przestawic dzwignie w tryb niezalezny, ale jednak wolalem nie ryzykowac z takim eksperymentem wlaczajac silnik przy takim ustawieniu dzwigni. Czy to jest wina sprzegla, czy czegos innego?

 

podsumowujac:

- bez podpietego przekaznika dzwignie mozna ustawic bez problemow w kazdej pozycji i WOM obraca sie

- z podpietym przekaznikiem mozna wlaczyc tylko WOM, ktory dziala podczas jazdy

- z podpietym przekaznikiem nie mozna ustawic trybu niezaleznego, poniewaz dzwignia stawia opor a sprzeglo glosno chrupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid2m    0

kolego masz sprzęgło wom na linke z lewej strony obok ręcznego?jesli masz to musisz go uzyc przy właczaniu przekażnika a jeżeli go niemasz to musisz wyregulować sprzęgło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak bys nagrał filmik i mi wysłał na pw bo ostatnio robiłem kompletny remot skrzyni biegów u siebie w zetorze 7711 i trochę się orientuję w tych sprawach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
    • Przez aldanio
      Witam! muszę wymienić opony w swoim zetorze i sie zastanawiam jaki rozmiar założyć standardowe 16.9-30 czy 18.4-30??i sie zastanawiam czy oponki 18.4-30 będą pasowały na felgę. proszę o jak najszybsze odpowiedzi. z góry dziękuje i pozdro
    • Przez barol
      witam
       
      niestety skrzywiłem końcówkę WOM'u w moim zetorku, wie ktoś jak ją wyjąć i wymienić ?
      Słyszałem dwie opcje:
      -nakrętka z zewnętrznym gwintem, wystarczy odkręcić i końcówka wychodzi
      -trzeba zdjąć zaczep, ramę od górnego zaczepu i dopiero można się dobierać
       
      jak to w końcu jest ?
       
      i czy trzeba spuszczać olej? czy można np stanąć z górki ?
    • Przez tomek14
      witam czy wie ktoś jak rozebrać dolny zaczep w zetorze 7211 typ hitch chodzi   hak lewy który jest oznaczony numerem 19 jak zdjąć go z haka prawego numer 36
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.