News
Zaloguj się, aby obserwować  
mateuszs1993

problem z rozdzielaczem najprawdopodobniej złe podłączenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam,

 

Mam problem z rozdzielaczem kupiłem tura miał dwie sekcje założyłem 3 sekcje i od samego początku lała przy dźwigni uszczelniłem lepiej założyłem większe oringi to znowu seger spadł i wywaliło bokiem tą dźwignie no i jak zgasiłem ciągnik i opuszczałem tura lało się z tej 3 sekcji jak może być przyczyna ? daję zdjęcia zerknijcie fachowym wzrokiem co może być nie tak ?post-113548-0-49551300-1402682850_thumb.jpgpost-113548-0-84509200-1402682852.jpgpost-113548-0-09957400-1402682857_thumb.jpgpost-113548-0-92423200-1402682868_thumb.jpg

 

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mdobry    70

Witam.

Ten rozdzielacz jest już po prostu zużyty, ma wewnętrzne przecieki i raczej nic na to nie poradzisz, można wkładać nowe oringi ale to tylko na chwilę, w moim siedzi w zasadzie taki sam rozdzielacz tyle że 2 sekcje i też trochę sie przesącza. Sprawdź czy dobrze go podłączyłeś czy lewy przewód ze zdjęcia jest do wolnego spływy a prawy do zasilania. Możesz jeszcze się pobawić i wymienić cieknącą sekcję na dobra z tego 2-go rozdzielacza 2-sekcyjnego jeśli jest taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

To jest właśnie ten rozdzielacz tylko że wcześniej miał 3 sekcję zaślepioną kupiłem tą środkową i od początku się z niej lało nie sączyło bo jak by się sączyło to byłbym w siódmym niebie :D:) założyłem większe deczko oringi to znowu wywaliło ją bokiem i spadł seger tak jakby po prostu za duże ciśnienie szło albo złe podłączenie i nie ma powrotu i wywala jak szczelne jak nieszczelne leje. Albo ta wajcha się nie nadaje. tylko co powiesz na to łączenie zasilania z powrotem ? jestem zielony w tym temacie dzięki za zainteresowanie i odpowiedź :)

 

i jeszcze jedno może coś Ci to powie w krokodylu i chwytaku często musiałem trochę spuszczać oleju tak jakby był nadmiar bo szybkozłączki nie chciały się zapinać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mdobry    70

Aha to ten sam rozdzielacz, to być może już ktoś wcześniej przed Tobą miał ten problem. Pomyślę nad ta sprawą bo ogólnie to w tej czapce do której podłączona jest wajcha nie powinno być oleju i wogóle ciśnienia jak jest tam olej to znaczy że są wewnętrzne przecieki i trzeba głębiej rozbierać, ale jeszcze pomyślę. A ten łącznik po między zasilaniem a powrotem to zawór przelewowy, jest potrzebny żeby nie wysadziło rozdzielacza :) i normalnie to on tam jest zamknięty. A to że krokodyla nie da się podpiąć to normalne jeśli nie spuścisz ciśnienia przed odłączeniem np. zgaś ciągnik lub wyłącz olej na rozdzielaczu i pomachaj dźwignią która za to odpowiada, lub można założyć zawory na przewodach i zakręcać je przed odłączeniem chwytaka itp. Ale to kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany ten nowy kołpak co kupiłem od początku lał bo miał za małe oringi a jak zmieniłem oringi i było wszystko szczelne wywałalo bokiem jak widać na zdjęciu ponieważ seger miał za mały rowek i ciśnienie go wypychało pogłębiłem rowek i wszystko jest ok. tylko jeszcze mnie zastanawia to mówisz że w tych kołpakach nie powinno być oleju ?? i kojarzysz może jaką mają wydajność te rozdzielacze bo na allegro widziałem te nowe 40litrów na minute i 80litrów na minutę ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mdobry    70

Aha no to dobrze to może trochę pochodzi ;) no nie powinno być go tam zbyt wiele bo ten oring służy tylko do tego żeby zatrzymać drobne przecieki bo tam w środku (w rozdzielaczu) są kanały w sekcjach odprowadzające olej który wycieknie do wolnego spływy (znaczy do przewodu którym wraca olej do ciągnika). i dlatego jeśli jest go tam za dużo to wysadza oringi bo nie zdąża uciekać kanałami. ważne jest też aby ten powrót był podłączony do wolnego spływu w ciągniku bo to zmniejsza opory i ten olej który sie zbiera w tym kołpaku ma lżej odpływać (ale Ci nagadałem hehe :) ) a jeśli będziesz chciał kupić nowy to kupuj przynajmniej 60 L (sam mam taki na rbs-ie, bo ze zdjęć widzę że to ciężki ursus) mniejszej przepustowości powodują grzanie sie oleju i rozwalają pompę bo wciąż ciężko pchać. pompy te mają coś koło 56-58l/min. Rozdzielacze 40l to tylko do 60tki sie nadają hehe. Mam nadzieję że pomogłem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście że pomogłeś WIELKIE DZIĘKI :) dopiero zaczynam poznawać zasadę działania tego bo wcześniej nie miałem doczynienia z tego typu urządzeniami temu jestem zielony :) i dobrze że powiedziałeś na temat tych rozdzielaczy bo na pewno kiedyś kupie nowy bo chcę zamontować przy kierownicy a ten rozdzielacz napewno ma wewnętrzne przecieki skoro seger zrzucało :) A to jest ten sprzęt tur solidny 1,5 krokodyla obornika podnosi na wolnych obrotachpost-113548-0-43824300-1402867707_thumb.jpgpost-113548-0-70921200-1402867710.jpgpost-113548-0-39210500-1402867712.jpg :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mdobry    70

Hehe no spoko trzeba sobie czasem pomagać bo nigdy nie wiadomo na jaki problem się trafi :) też muszę się zmusić i kupić do tura nowy na linki bo szkoda oleju i zdrowia bo trzeba sie trochę namachać dźwigniami hehe. No sprzęt na pewno mocny i na pewno podnosi wysoko ;) Bez awaryjności !!! Pozdro B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
    • Przez kamilb
      Witam od roku czasu jestem posiadaczem ciągnika Massey 7714 z 2017 roku. Ciągnik zakupiłem u Korbanków jesienią 2017 roku jak wiecie z początkiem 2018 firma Korbanek straciła autoryzowany punkt sprzedaży teraz podlegam pod firmę Gravit. Przy przebiegu 240 mth zauważyłem luz poprzeczny osi przedniej na łączniku poziomym i mam pytanie do wszystkich posiadaczy ciągników z tej serii czy mają podobny problem bo z tego co ja wiem w innych ciagnikach jest tak samo. Niedawno byłem przy 7715 z 2018 taki sam problem stuki na przedniej osi.
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.