Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mateuszs1993

problem z rozdzielaczem najprawdopodobniej złe podłączenie

Polecane posty

Witam,

 

Mam problem z rozdzielaczem kupiłem tura miał dwie sekcje założyłem 3 sekcje i od samego początku lała przy dźwigni uszczelniłem lepiej założyłem większe oringi to znowu seger spadł i wywaliło bokiem tą dźwignie no i jak zgasiłem ciągnik i opuszczałem tura lało się z tej 3 sekcji jak może być przyczyna ? daję zdjęcia zerknijcie fachowym wzrokiem co może być nie tak ?post-113548-0-49551300-1402682850_thumb.jpgpost-113548-0-84509200-1402682852.jpgpost-113548-0-09957400-1402682857_thumb.jpgpost-113548-0-92423200-1402682868_thumb.jpg

 

 

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mdobry    53

Witam.

Ten rozdzielacz jest już po prostu zużyty, ma wewnętrzne przecieki i raczej nic na to nie poradzisz, można wkładać nowe oringi ale to tylko na chwilę, w moim siedzi w zasadzie taki sam rozdzielacz tyle że 2 sekcje i też trochę sie przesącza. Sprawdź czy dobrze go podłączyłeś czy lewy przewód ze zdjęcia jest do wolnego spływy a prawy do zasilania. Możesz jeszcze się pobawić i wymienić cieknącą sekcję na dobra z tego 2-go rozdzielacza 2-sekcyjnego jeśli jest taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

To jest właśnie ten rozdzielacz tylko że wcześniej miał 3 sekcję zaślepioną kupiłem tą środkową i od początku się z niej lało nie sączyło bo jak by się sączyło to byłbym w siódmym niebie :D:) założyłem większe deczko oringi to znowu wywaliło ją bokiem i spadł seger tak jakby po prostu za duże ciśnienie szło albo złe podłączenie i nie ma powrotu i wywala jak szczelne jak nieszczelne leje. Albo ta wajcha się nie nadaje. tylko co powiesz na to łączenie zasilania z powrotem ? jestem zielony w tym temacie dzięki za zainteresowanie i odpowiedź :)

 

i jeszcze jedno może coś Ci to powie w krokodylu i chwytaku często musiałem trochę spuszczać oleju tak jakby był nadmiar bo szybkozłączki nie chciały się zapinać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mdobry    53

Aha to ten sam rozdzielacz, to być może już ktoś wcześniej przed Tobą miał ten problem. Pomyślę nad ta sprawą bo ogólnie to w tej czapce do której podłączona jest wajcha nie powinno być oleju i wogóle ciśnienia jak jest tam olej to znaczy że są wewnętrzne przecieki i trzeba głębiej rozbierać, ale jeszcze pomyślę. A ten łącznik po między zasilaniem a powrotem to zawór przelewowy, jest potrzebny żeby nie wysadziło rozdzielacza :) i normalnie to on tam jest zamknięty. A to że krokodyla nie da się podpiąć to normalne jeśli nie spuścisz ciśnienia przed odłączeniem np. zgaś ciągnik lub wyłącz olej na rozdzielaczu i pomachaj dźwignią która za to odpowiada, lub można założyć zawory na przewodach i zakręcać je przed odłączeniem chwytaka itp. Ale to kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany ten nowy kołpak co kupiłem od początku lał bo miał za małe oringi a jak zmieniłem oringi i było wszystko szczelne wywałalo bokiem jak widać na zdjęciu ponieważ seger miał za mały rowek i ciśnienie go wypychało pogłębiłem rowek i wszystko jest ok. tylko jeszcze mnie zastanawia to mówisz że w tych kołpakach nie powinno być oleju ?? i kojarzysz może jaką mają wydajność te rozdzielacze bo na allegro widziałem te nowe 40litrów na minute i 80litrów na minutę ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mdobry    53

Aha no to dobrze to może trochę pochodzi ;) no nie powinno być go tam zbyt wiele bo ten oring służy tylko do tego żeby zatrzymać drobne przecieki bo tam w środku (w rozdzielaczu) są kanały w sekcjach odprowadzające olej który wycieknie do wolnego spływy (znaczy do przewodu którym wraca olej do ciągnika). i dlatego jeśli jest go tam za dużo to wysadza oringi bo nie zdąża uciekać kanałami. ważne jest też aby ten powrót był podłączony do wolnego spływu w ciągniku bo to zmniejsza opory i ten olej który sie zbiera w tym kołpaku ma lżej odpływać (ale Ci nagadałem hehe :) ) a jeśli będziesz chciał kupić nowy to kupuj przynajmniej 60 L (sam mam taki na rbs-ie, bo ze zdjęć widzę że to ciężki ursus) mniejszej przepustowości powodują grzanie sie oleju i rozwalają pompę bo wciąż ciężko pchać. pompy te mają coś koło 56-58l/min. Rozdzielacze 40l to tylko do 60tki sie nadają hehe. Mam nadzieję że pomogłem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście że pomogłeś WIELKIE DZIĘKI :) dopiero zaczynam poznawać zasadę działania tego bo wcześniej nie miałem doczynienia z tego typu urządzeniami temu jestem zielony :) i dobrze że powiedziałeś na temat tych rozdzielaczy bo na pewno kiedyś kupie nowy bo chcę zamontować przy kierownicy a ten rozdzielacz napewno ma wewnętrzne przecieki skoro seger zrzucało :) A to jest ten sprzęt tur solidny 1,5 krokodyla obornika podnosi na wolnych obrotachpost-113548-0-43824300-1402867707_thumb.jpgpost-113548-0-70921200-1402867710.jpgpost-113548-0-39210500-1402867712.jpg :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mdobry    53

Hehe no spoko trzeba sobie czasem pomagać bo nigdy nie wiadomo na jaki problem się trafi :) też muszę się zmusić i kupić do tura nowy na linki bo szkoda oleju i zdrowia bo trzeba sie trochę namachać dźwigniami hehe. No sprzęt na pewno mocny i na pewno podnosi wysoko ;) Bez awaryjności !!! Pozdro B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez luxtomasz
      Kombajn Deutz-Fahr 5485HT nie można uruchomić!
    • Przez makos2
      Witam posiadam problem związany z ciągnikiem Deutz Fahr Agroton 150. Mianowicie co jakiś czas wyskakuje mi błąd EB który uniemożliwia mi dalszą jazdę ciągnikiem, muszę go zgasić a następnie odpalić aby móc znów jechać. Z tego co wiem błąd EB dotyczy czujnika położenia sprzęgła. Zakupiłem nowy czujnik oraz go zamontowałem lecz błąd nie ustał. Sprawdziłem okablowanie i wszystko jest w porządku - przynajmniej tak mi się zdaję . A więc moje pytanie jest takie, w czym może być problem ? Za wszelką pomoc serdecznie dziękuje.
       
    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż ciągnik ma mało mocy tak jak by silnik był bardzo ''miękki''. Czy może być to wina pompki paliwowej. Czy może jest jakaś inna przyczyna, miał ktoś taki problem? 
    • Przez maslo200
      witam zakupiłem ciągnik  mam do niego wszystkie umowy kupna sprzedaży od pierwszego właściciela  nawet star rachunek że zakupił  go na własny użytek  ciągnik był rejestrowany jest wpisany nr rejestracyjny dzwoniłem do wydziału komunikacji i powiedzieli żeby wysłać ksero dokumentów dostałem odpowiedz że  nie mają już o tyle lat wstecz dokumentów potwierdzających rejestracje ciągnika   do ciągnika nie mmam dowodu ani tablicy i zastanawiam czy da sie coś zrobić czy jedyne wyjście kupić papiery z góry przepraszam jeśli to nie ten dział i prosił bym o przeniesienie za pomoc z góry dziękuje   
×