Polecane posty

konrad97    0

Witam, wiem, że były tematy na temat tego ciągnika, ale nic ciekawego tam nie wypisałem . :/

A wiec tak mam do was kilka pytań ( Proszę o wypowiadanie się tylko użytkowników którzy korzystali z tego ciągnika )

1) Jak się sprawuje ten ciągnik ( awaryjność, spalanie, itp )
2) Jaka może być przybliżona cena ciągnika bez TUZ'a przedniego i WOM, oraz ile by kosztował z TUZ'em i WOM ( ile mniej więcej się dopłaca za TUZ'a i WOM )
3) Czy polecicie ten ciągnik ?
4) Poradził by sobie z jakimś agregatem 3m na aktywnej bronie ? Czy lepiej brać agregat zwykły ?
5) Dał by radę z 5 skibowym obrotowym ? Czy lepszy będzie 4 skibowy ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    53

Awaryjność jest mała,a spalanie nie oszukujmy się małe w nich nie jest ;)Na resztę Ci i nie odpowiem ,bo  nie wiem który HSX jakiej mocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad97    0

Sorki zapomniałem napisać, ciągnik to: Zetor Forterra HSX 140

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zetor Forterra 140 HSX spalanie w orce od 12-16 l/ha (16l z 5 obrotową ) prędkość od 8-10 km/h . Z piątką daje radę ale lepiej żeby był na kole .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    53

Każdy chwali co ma wiadoma sprawa :lol:

 

Jak na ha to duże spalanie ja agrofarmem 96km 9-10 l na ha spale orząc 4*35 z prędkością 9km/h

nie rozumiem jak prawie 140km nie da rady 5 obrotowej

Jest to tani i jakościowo nie najgorszy ciągnik ale spalanie maja duże i to prawie każdy wie...

Zetor jest uwsteczniony i nikt niech temu niech nie zaprzecza większość ciągników zachodnich maiły takie wyposażenie już dawno temu, Zetor chwali się amortyzacja kabiny, przedniej osi i skrętnymi błotnikami 10 lat temu było by się by czym chwalić ale nie dziś :lol:

Zetor sprzedaje się jedynie w krajach biedniejszych na zachodzie prawie nikt tego nie kupuje... -_-

Edytowano przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

zależy jaka ta 5 obrotowa jest i na jakiej ziemi pracuje, to że 140 KM nie daje rady z 5 obrotową to żadna nowość bo czasem i 4 ma co robić

Edytowano przez qazi
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już prawie kupiłem ten ciągnik ale po przejażdżce stwierdziłem że w kabinie jest równie głośno co w moim 25 letnim 7211:/ W dodatku mają drogie finansowanie fabryczne jeżeli komuś na tym zależy. Zamawiany 140hsx w max wyposażeniu to jakieś 220 netto na dzień dzisiejszy. Jak dla mnie drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    53

lepiej kup case maxxum jest cenowo droższy ale jak weźmiesz rozsądne wyposażenie to niewielka różnica w cenie.

Naprawdępolecił bym ci go :D

Edytowano przez agrorobert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad97    0

Właśnie nad maxxumem teraz się zastanawiałem . Ogólnie można powiedzieć miał bym 3 ciągniki do wyboru. Case Mxxum 140 , Class Arion 620 lub Steyer jakiś 130+koni .

 

Tylko czytałem że te ehr itp są dziadowskie bo po 2-3tyś mth silnik do wymiany czy coś . No ale nw . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad97    0

Możliwe . Też do końca temu nie wierze . Bo jak by tak było to to są za dobre marki, żeby nic z tym nie robili . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Recyrkulacja spalin jest obecnie stosowana we wszystkich silnikach, jest to trochę ustrojstwo ale nie skraca tak drastycznie żywotności silnika. Są marki gdzie przy niewielkich modyfikacjach można to odłączyć. W Zetorze idzie to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj