Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

Kraz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bolo12121    1

w mojej okolicy jest ich jeszcze sporo bo na kopalni siarki pracują także niema problemu zeby go zobaczyć zarówno podczas pracy jak i na bazie ich trochę stoi


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
jeśli można wiedzieć to ile kosztuje taki kolos czy są jakieś warianty wyposażenia? jaki ma silnik i jakie mieć może? pozdrówka

 

Wejdz na www.autokraz.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobrzyk266    0

W tamtym roku zapłaciłem 343 tysiące brutto, czyli całkowity koszt w tym roku troche cena skoczyła ale dokładnej nie znam,w standardzie jest tylko podgrzewana skrzynia ładunkowa dodatkowe ogrzewanie kabiny i tachograf cyfrowy, wachlarz dodatkowego wyposażenia jest szeroki ale ceny za to kosmiczne.


www.dobrzyktransport.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobrzyk266    0

Parę fotek można zobaczyć u mie na stronie www.dobrzyktransport.pl jak się nauczę tu wszystko obsługiwać to powrzucam foty bezpośrednio na forum


www.dobrzyktransport.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Jeśli chodzi Ci o zdjęcia tych ciężarówek to pewnie ich nie dodasz bo nie jest to bezpośrednio związane z rolnictwem i nie ma takiego działu.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Może ktoś mi powiedzieć jak tu wsadzić fotki i co zrobić żeby działał odnośnik do strony w podpisie.

Do galerii AF można dodawać tylko maszyny rolnicze więc jeśli chcesz umieścić tu zdjęcie ciężarówki polecam wrzucić je na jakiś serwer, np. http://imageshack.us/ albo http://www.fotosik.pl/ i umieścić linka tutaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demko    0
W terenie najlepiej sprawują się te na balonach, duża bestia mało zwrotna, sporo pije, mało ich zostało. Ostatnio widziałem kilka w ekipie robiącej wiercenia w Białymstoku (firma z Gdańska) i innej konserwujacej linie przesyłowe (wszędzie dojedzie).

 

Jeżdziłem takim 2 lata w woju Kraz 255b.nigdy mnie nie zawiódł.Normę zużycia paliwa miałem 45l/100km.Mój był na balonach.faktycznie w terenie niezawodny.Miał i wady.15m promień skrętu,bardzo cienkie wspomaganie.sprzęgło bez wspomagania,jak noga ześliznęła się z pedału to nie żle zabolało.Jednak sentyment został,jak w 1982 wyjechałem nim na kraków wszystko uciekało z drogi hihi. pozdrawiam.Mój i-mail antekwopk@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demko    0
Robione trochę dalej na wschód - o jedną granicę. :lol:

 

Ural to pomniejszony kraz,lzej się jeżdziło.Ale palił benzynę,np. ciągnik altyleryjski palił bagatela 105 l /100km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

O tak, KRAZY to piekielne maszyny.

są nie tylko na ON ale także na Pb96.

W woju jeździłem nieco mniejszym Uralem 4320 z silnikiem KAMAZA co palił 40/100 to wiem ile tam wlać trzeba aby jeździć.

Miałem na pace zamontowany rozrusznik APA 5D podłanczany do samolotów, helikopterów i odrzutowców. Nazywani byliśmy albo apaczami (koty)albo Apistami (dziadki)

Krazy 2 stały, ale były ruszane tylko do przeglądu. Lecz zapewnie niektórzy znają również ZIŁa benzyniaka...

Widziałem gdzieś na necie nieźle stuningowanego KRAZA co miał naczepe ze sceną, i tak jeździł po trasach koncertowych.

Ale imponują mi te lawety ciągnięte przez KRAZy, po 8 kół na 1 oś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssamik    0

znajomy miał tego starszego na balonach jezdził nim niskopodwoziówką potem przerobił na pake na sobie jeny. To nie miało równych sobie tatra 12 zyl siadał zawyła i siedziała tym podjeżadżał i darł wszystko. Kiedys przez peien okres czasu czepieali do niego 40 tonową przyczepe nie wiem jak nazwac ale cos ala skorupowa ale wieksza i piach na to walili szło to niemiłosiernie


Na wszystkie foty nie swojego sprzętu mam zdgodę właścićela. W razie niejasności proszę o kontakt PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demko    0
O tak, KRAZY to piekielne maszyny.

są nie tylko na ON ale także na Pb96.

W woju jeździłem nieco mniejszym Uralem 4320 z silnikiem KAMAZA co palił 40/100 to wiem ile tam wlać trzeba aby jeździć.

Miałem na pace zamontowany rozrusznik APA 5D podłanczany do samolotów, helikopterów i odrzutowców. Nazywani byliśmy albo apaczami (koty)albo Apistami (dziadki)

Krazy 2 stały, ale były ruszane tylko do przeglądu. Lecz zapewnie niektórzy znają również ZIŁa benzyniaka...

Widziałem gdzieś na necie nieźle stuningowanego KRAZA co miał naczepe ze sceną, i tak jeździł po trasach koncertowych.

Ale imponują mi te lawety ciągnięte przez KRAZy, po 8 kół na 1 oś...

 

 

Masz rację że są piękne.Przejeżdziłem balonówą w woju przez 1,5roku sporo tysięcy kilosów nigdy mnie nie zawiódl choć miał 25 lat.Dość dobrze go poznałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

A może BIELAZ to też mocny pojazd co prawda nie na publiczne drogi, na tego sypałem po 30T a spalanie to tylko18-20 l/h, ff0eefbbe906093dm.jpg

choć w gospodarstwie bardziej przydatne było by takie wozidło cea36531ef02297dm.jpg te miało 35T ładowności i paliło 13-17 l/h .


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

koło mnie jak budowali autostradę i zmieniali podłoże gdzie były torfice to właśnie mieli krazy. najlepsze było ranne odpalanie, zostawiali jednego na nasypie i jak zapalił z aku to dobrze a jak nie to cheja ze sporej górki i rozrusznikiem pomagał, jak zapalił to zaciągał pozostałe. ale jedno można przyznać siłę to ma niemiłosierną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobrzyk266    0

Ciekawe fotki z remontu kraza do zobaczenia na stronie www.transporttowarowy.com.pl

 

Mam już trochę doświadczenia w eksploatacji nowego kraza i zdecydowaniw mogę powiedzieć że nie dorówna on wytrzymałością maszynom z lat osiemdziesiątych które też używam, pozdrawiam wszystkich.


www.dobrzyktransport.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Z taką ramą, to można robić cuda. Kiper mocny, więc szkody niewielkie. Taki Kraz jest królem bezdroży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

mój ojciec opowiadał jak w wojsku jeździli krazem z dłużycą do lasu po drzewo i kiedys w zime kierowca nieopanował zakrętu i wypadł z drogi- tylko włączył napędy i jazda przez las............ Drzewka takie do 30cm srednicy sie kładły przed nim ale jechał dalej. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

W Tartaku SKR Rolnik Radońsk maja kraza na dluzyce, to co mu wladują on tego nie czuje. jak byliśmy tam prase kupić to po prostu cudeńko to było :P Takim bym sobie pośmigał, zadne BMW by mi nie podskoczyło bo bym je rozjechał :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

A u nas bywa tak mokro czasami, że i KrAZ-y 'siadały'. Mieli je u nas w jednostce wojskowej i czasem sobie nimi 'latali' po okolicy, zwłaszcza jak się napili...

Jak się raz tym zakopali to wyciągnął tych wojaków dopiero S100, znany szerzej jako 'Staliniec', choć ledwo dał radę wyrwać.

240KM/1000Nm to jednak trochę za mało jak na taką ciężarówkę, nie na darmo Tatry miały nawet pod 400 koni z V12...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

U nas w okolicy to Krazami wozili drzewo na tartak ach jak one wygladaly :P po lesie to sobie chodzily jak chcialy nawet w sniegu szly :)


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj