Skocz do zawartości
News
Arek00

Prośba o wypełnienie ankiety -Techniczne i prawne aspekty produkcji żywności w gospodarstwach ekologicznych

Polecane posty

Arek00    0

Piszę pracę inżynierską na temat "Techniczne i prawne aspekty produkcji żywności w gospodarstwach ekologicznych". Bardzo proszę o wypełnienie ankiety, która jest podstawą tej pracy. Potrzebuję min. 5 wypełnionych ankiet.Wypełnione ankiety proszę wysyłać w odpowiedzi lub na adres email: arek180492@gmail.com Z góry dziękuję za pomoc.ankieta gosp. ekolog.doc

Edytowano przez Arek00

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez wojtas_93
      Szanowni Państwo!
      Jestem studentem Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, kierunku Technika Rolnicza i Leśna i aktualnie piszę pracę inżynierską na temat: „Badanie struktury gospodarstw rolnych na podstawie ankiety internetowej.”Proszę o wypełnienie poniższej ankiety (ankieta znajduje się pod adresem poniższego linku), która ma za zadanie zbadać możliwość pozyskiwania informacji o gospodarstwach rolnych z wykorzystaniem ankiet internetowych. Formularz skierowany jest do osób użytkujących gospodarstwa rolne na terenie całej Polski i przeznaczony jest na potrzeby pracy inżynierskiej. Uprzejmie proszę o szczere wypełnienie ankiety oraz udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania zawarte w kwestionariuszu. Ankieta jest bardzo krótka i czas na jej wypełnienie nie powinien przekroczyć 10min. Zapewniam, że ankieta ma tylko i wyłącznie charakter naukowy i jest w pełni anonimowa, a uzyskane odpowiedzi posłużą wyłącznie jako dane statystyczne potrzebne do pracy inżynierskiej.

Ankietę można wypełnić pod adresem: http://goo.gl/forms/k55nhxpQnW