Polecane posty

zbyszekbrzuze    297

Smoków są 4 rodzaje. Ale taki jaki ja mam to jeszcze nie spotkałem...
Jahoo, ten twój jest najnowszego typu, do nowej miski takie dawali.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9192

To tylko zdjęcie najnowszego, mój jest prosty i ma ciut większe sitko. Tzn płaszczyzna sitka nie jest równoległa do dna miski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

to lekko starszy. Wcześniej były z dużym sitem. Jakie były w D50?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na rysunku w instrukcji mtz-ta w malej budzie jest smok z dużym sitkiem. To rysunek więc ciężko o detale.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja muszę rozwiązać tą zagadkę, bo wrzuciłem do galerii jak wyglądały panewki. Pod górę nie miałem smarowania. Jeszcze jedno co mnie dziwi to miarka oleju. Orientujecie się jaka jest w D50?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

On wizualnie jest taki sam jak d-240?

Miska oleju taka sama jak w d-240?

Jesli tak mogę ci podać wymiar miarki oleju.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Nie musisz, mam 3 miarki na wzór w ciągnikach w garażu, ale próbowałem kiedyś wsadzić to nie mieściła się do tulejki. Porobię fotki. Bo ten silnik jest udziwniony na maxa.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Przepraszam za PPP, ale wnosi on sporo informacji

 

Tak wygląda prawa strona silnik i miarka oleju:

post-10681-0-98725000-1481562253_thumb.jpg

post-10681-0-82363200-1481562269_thumb.jpg


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wizualnie to samo, blok, olej ze śrub kolektora  :) miarka oleju za to inna.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

A korek oleju wkręcany, taki jak w Zetorze spotkałeś??


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Mój ma zetorowski, zwykły by pewnie wysadziło.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Odma już nie dawała rady, musiałem miarkę postronkiem uwiązać. W końcu rozciekły się uszczelki, a do licznika weszły opary oleju


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ho ho to bogaty przeciąg musiał być. Mój na razie nawet dymka nie puści odmą. Cieszy mnie to niezmiernie ale i tak mam chęć wymienic komplety na te z ts-a.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Na razie to ja bym ci radził jeździć, zobaczymy ile wytrzymają zwykłe oryginalne tłoki. Ile masz motogodzin od założenia turbo?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No jeżdżę raczej normalnie i nie zmienię nic póki chodzi. Z turbiną jakieś 600 motogodzin.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

A mam jedno pytanie. Czy po założeniu tego regulatora można jezdzić jak normalnym MTZ, czyli na wolnych obrotach, czy tylko wysokie bo na wolnych nie ma mocy?

Testowałem 952 na czeskiej pompie, to bez gazu nie chciało to jechać, strasznie zamulony, jak wszedł na 1500 to nawet wgniatał w fotel.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Co do wypuszczania oleju szpilkami kolektora wydechowego - to jest to w każdym silniku, czy w którymś rodzaju nie występuje?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9192

Prawie w każdym na większą lub mniejszą skalę, w każdym razie w D-50, D-60 i D-24x. Trzeba wkręcać szpilki od kolektora wydechowego na klej do gwintów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mechanik mówił, że trzeba wtedy silnik robić, ale popatrzyłem po kilku MTZ-ach i każdy to ma mniej lub więcej.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9192

U mnie silnik po robocie ma 300mth o jedna szpilka sie poci delikatnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

No mój ma niecały 1000 mth od zera i też z jednej leci.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

W nowym typie głowicy są wstawiane tulejki i już nie ma co lecieć. Jeśli się dobrze wpatrzyłeś to za szpilkami są kanały dla lasek popychaczy, którymi wraca olej z góry. Tylko, żeby nikomu nie przyszlo wkręcać śrub dłuższych niż fabryczne, bo będzie bałagan jak zawory zblokuje. Nie wiem wogóle kto wymyślił śruby zamiast szpilek w głowicy jak i bloku.
Szpilki polecam dać na klej lub taśme teflonową


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Dobrze wiedzieć, że może zblokować.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj