Polecane posty

Macin2    0

Już mogę powiedzieć ze jest inne ponieważ koło w d 240 posiada dodatkowo rząd zębów do napędu sprezarki,a tak poza tym

to jest identyczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziś pierwsze odpalenie silnika po remoncie, z braku czasu trochę to trwało ale udało się. mtz chodzi super czuć że przybyło mu parę koni. jeszcze parę drobnych poprawek i można pomału docierać. dziękuje za pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem wał bo był bez przeciwwag, jest możliwość ich dokręcenia bo ma otwory na śruby więc chętnie niedrogo odsprzedam z kompletem panewek, trzeba by założyć przeciwwagi np ze ztarego wału i wyważyć, ja kupiłem nowy bo w okolicy nikt nie wyważa wałów korbowych.

nowy białoruski 1500zł do tego komplet panewek

zestawy naprawcze po 160zł szt

regeneracja głowicy, pompy wtryskowej, nowe końcówki wtryskiwaczy, 

reszta została tak jak było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

JarekPasawski, wiem, że temat stary, ale znam taki przypadek, że pompy od 82 nie dało się przeregulować do 550. Po takiej zmianie 550 dymilby na czarno i zwyczajnie był dużo słabszy. GŁowica również musi być od 50/52/550/552.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sama pompa to nie jedyna różnica. Jest o tym dużo w temacie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

Panowie mam pytanko. Czy do jumza będzie dobrze pasował od MTZ 82 ? Niby praktycznie to samo tylko co trzeba by było zmienić ? Sprzęgło czy cuś ? :)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Temat rzeka.... Inny korpus sprzęgła, mocowanie itp. Niezbyt warto


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0


dziś pierwsze odpalenie silnika po remoncie, z braku czasu trochę to trwało ale udało się. mtz chodzi super czuć że przybyło mu parę koni. jeszcze parę drobnych poprawek i można pomału docierać. dziękuje za pomoc. [/quote

Kolego Grzegorz jak ci sie sprawuje silnik po tej przerobce-jest odczuwalne Te 80KM-poprawiales jeszcze cos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Rys 1,2 krzywki walka rozrządu d 60.
Rys 3 krzywki silnika d 240
Jak widac 4 krzywki silnika d60 są albo za ostre albo zbyt łagodne w porównaniu z krzywkami silnika d240

post-44848-0-11463000-1448905159_thumb.jpg

post-44848-0-26717300-1448905211_thumb.jpg

post-44848-0-07451000-1448905241_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem trochę części w swoim mtz ale o wałku rozrządu nie pomyślałem. silnik ma moc ale trochę głośno pracuje (twardo) przestawiałem kąt wtrysku ale to nic nie dało słychać jakby stukanie na zaworach, luz ustawiony prawidłowo wg instrukcji. możliwe że wałek jest jeszcze do wymiany. czy przy wymianie wałka trzeba rozpoławiać silnik czy wyjmuje się on od strony rozrządy. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki. głowicę miałem taką jak do mtz 82 tłoki też, wał był bez przeciwwag, pompa miała obroty na 1600, czy możliwe że wałek rozrządu jest od silnika d 60 ???. chyba wymienię cały rozrząd koszty nie takie strasznie duże. a może coś z kolegów coś jeszcze doradzi. czy przy wymianie wałka konieczna jest wymiana tulejek? 

Edytowano przez grzegorz210182

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9192

Bez fizycznego mierzenia wysokości krzywek  oraz porównania dwu wałków na stole ciężko stwierdzić, czy wałki się różnią. Spotkałem w katalogu dwie wersje wałków, jedna ma oznaczenie D50 a druga D240 ale D50 były montowane w silnikach D-240 również (przynajmniej do bloków D-240) Przypuszczam, że czymś się różnią, bo wersji na eksport było tyle, że hoho, o mocach od 50 do 82KM z tym samym blokiem. Widziałem wersje z blokiem D-240, z głowicą D-240 opisane w fabrycznej dokumentacji  68KM, ale co siedziało w środku, nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to chyba ja mam taką wersję pompa była na 1600obr, wał bez przeciwwag, jedna prędkość wom, a wałek rozrządu sam jestem ciekaw jaki tam siedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

[quote name="grzegorz210182" post="1679104" timestamp="czy przy wymianie wałka konieczna jest wymiana tulejek?

Kolego przy zakupie nowego walka warto mieć ze sobą mikrometr pomierzyć czopy.w moim wzniosy krzywej byly identyczne w obu walkach roznily się profilem krzywek co decydowalo o czasach zamykania i otwierania zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki. a czy przy wymianie wałka rozrządu i tulejek konieczne jest osiowanie ?


ok dzięki. a czy przy wymianie wałka rozrządu i tulejek konieczne jest osiowanie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj