Skocz do zawartości
2013

Case 125/140 maxxum czy Deutz Fahr 5130

Polecane posty

2013    1

Siema :) Mam pewien dylemat ,który ciągnik wybrać Case 125/140 maxxum czy Deutz Fahr 5130 ciągnik będzie pracował z prasą belującą, pługiem 5x35, gruberem 3m z dwoma wałkami, rozrzutnikiem 8t, przyczepą 10t proszę o pomoc.

post-87789-0-31017300-1402227829_thumb.jpg

Edytowano przez 2013

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    3

Ja bym brał Case , niskie spalanie + comfort pracy , mocniejszy podnośnik a jakościowa to podobnie wypadają czyli bardzo dobrze

 

edit@ wgl to jak się nie mylę to deutze mają po 4 baniaki a case 6 więc inna półka ciagników

Edytowano przez Tigon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2013    1

case jest tańszy od deutz... tylko ,że deutz wejdzie mi do większości garaży a case to tylko do magazynu i jednego garażu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AS2    59

Case ma 6 cylindrów a Deutz 4, dlatego jest tańszy. Jak dla mnie jakość ciągników jest podobna. Deutz w tym gruberze i pługu może mieć trochę ciężko. Do pozostałych maszyn w sam raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez kawa
      Witam
      Mam problem z Case mx 100c. Po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza. Po kilku próbach udaje sie go załączyć ale z trudem. Co może być przyczyną. Czy jest jakiś sposób na odczytanie kodów błędów i ich wykasowanie. Na forum czytałem, że trzeba wejść w tryb diagnostyczny ale nie wiem jak to zrobić.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Kielosz
      Witam, czy może ktoś mi podać jakąś stronę z dokładnymi danymi technicznymi, bądź napisać mi jaki nacisk na osie ma ten ciągnik, ponieważ nie ma takich danych na żadnej tabliczce, a podczas pierwszego przeglądu są takie dane potrzebne, a ten ciągnik był sprowadzony z Francji, a tam takich danych w dowodzie nie wpisują. Proszę o szybką odpowiedź!  
×