Skocz do zawartości

Polecane posty

Vinchee    7

Witajcie!

 

Co sądzicie o tym modelu, czy jest on już w sprzedaży? Amortyzowana oś przednia oraz nowy kokpit będą również dostępne w mniejszych modelach? Co więcej wprowadza Zetor tym o to nowym członkiem rodziny. :)

 

Edytowano przez Vinchee

Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert97    60

Szału nie robi..

Jest gdzies jego pełna specyfikacja? Pewnie dalej 4 cyl. robią...

Cała prawa strona w kabinie jest do bani.. pokretła nie wiadomo od czego blisko ręki a najpotrzebniejszy ehr gdzies pod szybą że ręke trzeba wyciągać.. Brzydko ubudowane, stara i badziewna gałka od biegów. Może niektórzy sie ze mną nie zgodzą ale Zetor jest jak to sie mówi 100lat za Johnami, Fendtami itp. Duże ryzyko brać ciągnik tej marki z taką ilością elektroniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

Szału nie robi..

Jest gdzies jego pełna specyfikacja? Pewnie dalej 4 cyl. robią...

Cała prawa strona w kabinie jest do bani.. pokretła nie wiadomo od czego blisko ręki a najpotrzebniejszy ehr gdzies pod szybą że ręke trzeba wyciągać.. Brzydko ubudowane, stara i badziewna gałka od biegów. Może niektórzy sie ze mną nie zgodzą ale Zetor jest jak to sie mówi 100lat za Johnami, Fendtami itp. Duże ryzyko brać ciągnik tej marki z taką ilością elektroniki.

 

Nie od razu Kraków zbudowano... Zetor się rozwija w całkiem dobrym tempie i to jest najważniejsze. Gdyby Czechy były w Niemczech lub Austrii to Zetor teraz by nie odbiegał tak od obecnych zachodnich marek... Ergonomia w kokpicie mogła by być oczywiście jeszcze lepsza ale porównujemy ten model z poprzednimi modelami i tu mamy duże zmiany, które mnie zaskoczyły bardzo pozytywnie. Zetor może i jest "100 lat za Fendt'ami i John'ami" ale też 100 tyś. tańszy. :D Prezentowany model to 16V, więc 6 cyl. pewnie jeszcze nie będzie. Co do EHR to nie tylko Zetor ma tak umieszczone, a wiele renomowanych marek tak robi, natomiast te pokrętła mogłyby być zakrywane jakimś podłokietnikiem. Ogółem dla mnie bomba, najbardziej podoba mi się, że została wprowadzona amortyzowana przednia oś. :)


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

weasprox    17

Może i EHR tam troszke daleko jest ale tak ja mówi kolega wyżej za tą kase to ktoś kogo nie stać na JD czy Fendt-a już luksusu troche zażyje :D

Po dwa mówisz że troche strach tyle elektroniki jak koledze się fendt Zje*** to stał bo nawet odpalić nie mógł a chodziło o jakieś gówno od podnośnika jeden kabelek :P a tu elektronike sam naprawisz jak mniej więcej ogarniasz temat (

oczywiście nie mówie o oprogramowaniu EHR) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert97    60

no własnie"koledze sie fendt zepsuł".. Jak drozszy ciagnik to zaraz sie dramatyzuje. Zetor juz w poprzednich modelach mogl podpatrzec cos z zachodu. Nawet ta głupia maska, rocznik 2006 i maska sladająca sie z 4 czesci co jest bardzo uporczywe przy sprawdzeniu olejów itp.. Myśle że w ciągnikach zachodnich to było o wieleee wczesniej Cena nizsza ale popatrzmy na wykonanie, funkcjonalnosc itp. i nie znamy jeszcze ceny tego modelu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7
Duże ryzyko brać ciągnik tej marki z taką ilością elektroniki.

 

Jak drozszy ciagnik to zaraz sie dramatyzuje.

 

Na wstępie sam wprowadziłeś dramatyzm, a czepiasz się kolegi. :D

Nie wszystko od tak można skopiować od konkurencji... Za nową skrzynię Vario można kupić Zetora Mayora. :D Nie neguje żadnej marki i nie wywyższam Zetora...

Wszystkim kierują pieniążki. Inżynierowie kosztują i wszelakie innowacje i zastosowania również. Nie ma co porównywać na dzień dzisiejszy Zetora do Fendt'a. Zetor oferuje bardzo dobry sprzęt za rozsądne pieniądze. Zetor był na tym samym poziomie co Ursus. Ursus zatrzymał się i upadł, a Zetor nie. Zobaczymy jak będzie dalej, ostatnie lata pokazują, że Zetor dostał dobrego kopa i prężnie się rozwija i próbuje dogonić zachód.


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert97    60

ja nie dramatyzuje tylko napisalem swoje spostrzezenia na podstawie wlasnych doswiadczen a chodzilo mi ze jak komus sie popsuje fendt czy john to zaraz wielkie halo bo drogi ciagnik to sie popsuc nie moze.. Skrzyni nie muszą kopiowac ale chodzi mi o proste detale które ułatwiają prace. Zetor coś tam powoli zmienia, miejmy nadzieje że dogoni zachod.

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

Kolego, popsuć to się nie może tylny most w Mercedesie W123 :lol:

@Weasprox też nie dramatyzował tylko dawał porównanie, po prostu czepiasz się i negujesz. Nie chodzi o to, że drogi ciągnik to nie może się popsuć tylko jego naprawa kosztuje ogromne pieniądze. Co do kopiowania to nie mówiłem o skrzyni, bo tego to w zupełności nie mogą skopiować. Zgadzam się, że maska została źle zaprojektowana, powodem tego mogło być to, że Forterra nie była projektowana od podstaw tylko unowocześniana i ulepszana. Nie wiem co mogło być powodem tak złego doboru maski ale domyślam się że problemem było mocowanie silnika i kabiny, co uniemożliwiło dobranie maski w ten sposób aby się otwierała ergonomicznie. Zmiana całego projektu nie miałaby sensu i przyniosłaby ogromne koszty tylko po to aby maska była otwierana do góry.


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    720

Pytanie główne: czy nowe rozwiązania które oferuje Zetor są tak trwałe jak w zachodnich maszynach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

Widzę, że temat zmierza do bezsensownej wojny. Nie wiem, założyłem ten temat właśnie po to aby dowiedzieć się min. takich informacji.


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    720

Tego nikt Ci nie powie. Ktoś kupi - zajedzie - dowiesz się ile mth wytrzymał. Krytykować można panel sterowania bo faktycznie marny. Reszta wedle gustu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

@ pawelol111 Skoro tak to po co zadajesz takie bezsensowne pytanie ? :huh: :D Oczywiście, że o awaryjności dowiem się dopiero z opinii użytkowników, rzecz normalna ale na dzień dzisiejszy mogę chyba się dowiedzieć jakie podzespoły i jakiej firmy znajdują się w tym ciągniku oraz jakie są jego parametry itp. itd. Może ktoś akurat siedział w tym ciągniki i widział z bliska jakość wykonanych części, może ktoś był na testach tego ciągnika, testował go lub widział go w pracy ... Takie informacje może ktoś posiadać i może się nimi podzielić na forum, a dzięki nim można już domniemać czy ciągnik będzie godny uwagi. Ale nie, lepiej od razu najeżdżać, krytykować i z góry zakładać, że ciągnik okaże się nie wypałem... Panel sterowania w tym wypadku to też akurat rzecz gustu, jeśli już. Każdy od razu oczekiwałby nie wiadomo czego. Ja osobiście jestem pozytywnie zaskoczony ostatnimi projektami. Zetor jeszcze kilka lat temu nie oferował amortyzowanej kabiny oraz osi, a na dzień dzisiejszy już mamy je na rynku. Za 2 lata znów może coś się pojawi nowego, zostanie ulepszone lub poprawią ergonomię ciągnika. Liczy się postęp, a wraz z postępem dąży się do ideału.


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

Ojoj pawełek się oburzył. :unsure: :lol: twoja samoocena wzrosła po udzieleniu tej wyczerpującej odpowiedzi? Dobrze by było, bo miałaby jakiś sens powstania. :lol:


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert97    60

To było nie potrzebne.. Zaraz sie zaczną kłótnie. Skonczcie to..

Edytowano przez Robert97

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

@vinchee ty już postawiłeś zetora na 1 miejscu a więc znamy twoją opinie, daj się innym forumowiczom wypowiadać bardziej obiektywnym, a nie krytykujesz każdy post z negatywną opinią o zetorze, w końcu to Ty pytasz się o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

Właśnie o to chodzi, nie po to zakładałem temat aby wszczynać jakieś spory tylko dowiedzieć się sensownych informacji... Ale co niektórzy lubią rozpoczynać dyskusje nie wnoszące nic do tematu, a nawet sarkastycznie ubliżać innym użytkownikom forum. Widocznie mentalność niektórych osób na forum nie dąży do kulturalnej dyskusji etc.. wymiany poglądów, wiedzy i zdań.

 

@vinchee ty już postawiłeś zetora na 1 miejscu a więc znamy twoją opinie, daj się innym forumowiczom wypowiadać bardziej obiektywnym, a nie krytykujesz każdy post z negatywną opinią o zetorze, w końcu to Ty pytasz się o opinie.

 

Proszę przedstaw mi gdzie to zrobiłem? Moją opinią jest to, że Zetor prężnie się rozwija mimo wieloletniej historii i usytuowania politycznego ale nie powiedziałem, że jest najlepszy, tylko jeśli już, to uważam, że jego cena jest adekwatna do wyposażenia i całokształtu. Chcę aby ktoś obiektywny wypowiedział na ten temat ale niestety przewagę odpowiedzi stanowią poglądy osób nieobiektywnych... Sensownych odpowiedzi nie krytykuję, a doceniam. Każda sensowna odpowiedź powinna być poparta jakimś argumentem. Co niektórzy myślą, że od razu wszystko może stać się idealne i najlepsze. Trochę więcej realizmu, światem żądzą pieniądze.

Edytowano przez Vinchee

Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    720

Dla Ciebie Pan. To po 1. Po 2. opracowanie sensownego rozmieszczenia panelu sterowania nie stanowi wielkich kosztów. Po 3. nowe zetory mają pełno swoich udziwnień przez co dają się we znaki użytkownikom. Ostatnia już kwestia: 140km w zetorze z 4 cylindrów - pszczoła do hałasowania a nie ciągnik do ciężkiej pracy.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

Dla Ciebie Pan. To po 1. Po 2. opracowanie sensownego rozmieszczenia panelu sterowania nie stanowi wielkich kosztów. Po 3. nowe zetory mają pełno swoich udziwnień przez co dają się we znaki użytkownikom. Ostatnia już kwestia: 140km w zetorze z 4 cylindrów - pszczoła do hałasowania a nie ciągnik do ciężkiej pracy.

 

Po 1. to musiałbym mieć do ciebie szacunek aby się tak do ciebie zwracać, a z uwagi, że na niego nie zasługujesz (poprzez próbę sarkastycznego ośmieszania) z mojej strony, to tego nie robię.

Po 2. żebyś się nie zdziwił...

Po 3. Oczywiście ale np. co najmniej klasę wyżej Valtra N163 4 cyl./163km to istny szerszeń wg twojego wzorcu! :o :lol: I co, w związku z tym Valtra N163 nie nadaje się do ciężkiej pracy i nie jest godna uwagi? I z góry piszę, że Valtra jest lepsza od Zetora, bo znowu ktoś uzna, że stawiam Zetora na piedestale ciągników rolniczych. :)


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STIG0013    407

140 km z 4 garów ale macie problem większość producentów ma takie maszyny w ofercie. A mniej więcej za rok wejdzie Maxterra to doczekacie się ,,szóstek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

Dokładnie ale jak ktoś jest nastawiony negatywnie do danej marki, to co zrobisz? Nic nie zrobisz. Negować, negować i jeszcze raz negować, bo Zetor to zło pod każdym względem. :D A na dodatek czerwony, hmm, przypadek? :o Ciągnik z piekła rodem. :lol:


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    720

Co Ty p.... ktoś coś skrytykował i już się rzucasz. Ogarnij się. Tak samo w innych markach można znaleźć minusy. Zetor miał solidną konstrukcję i przyzwoitą wytrzymałość. Za te pieniądze wart zakupu. Jak wygląda sprawa z nowymi to się dopiero okaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vinchee    7

Dyskusja i wymiana poglądów to wg ciebie rzucanie się, świetnie. To jest forum dyskusyjne i jeśli o czymś rozmawiamy to każdy ma prawo skomentować daną opinie, zdanie lub temat, a nie każdy już musi się z nim zgadzać, a jedyną osobą, która tu się rzuca jesteś ty, bo od razu niemile się do mnie odezwałeś i unosisz się. Zluzuj majty. :)


Od myszy po cesarza, wszyscy żyją z gospodarza!
Sprzedam: Mercedes'a ML 320 CDI 2010r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fircyk81    18

Ktoś oprócz zetora produkuje 150 konne ciągniki z silnikami 4 cylindrowymi ? Osobiście jestem fanem zetora ale 6tka by się przydała. Co do wnętrza to tragedii nie ma, nie ma co oczekiwać bajernych pierdół od ciągnika wciąż z tych tańszych, chodź i tak zza wysoką ceną co do poziomu który reprezentują.

Edytowano przez Fircyk81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez drogerhas
      Witam mam wielki dylemat na temat wyboru ciągnika. Posiadam gospodarstwo o pow. 15ha i zajmuję się hodowlą bydła mlecznego i w tej chwili mam 3 ciągniki: Ursus c-330, Ursus c-360 i Ursus c-385, który złożony z Ursusa i Zetora trochę tego i trochę tego taki już po prostu kupiłem. I właśnie z tym c-385 mam problem, posiada on przedni napęd, elektryka sprawna, 87km, 2 wyjścia hydrauliczne i  reszta standardowo, nie jest on w najgorszym stanie z zewnątrz bo pomalowany i w kabinie nie jest najgorzej. I właśnie chcę się jego pozbyć, bo kupiłem go od handlarza i to był mój bardzo wielki błąd. Handlarz zrobił go tak aby tylko go sprzedać: pomalował bez podkładu, silnik w nie najlepszym stanie(wiem że dużo nie wytrzyma), hydraulika się psuje, pompa paliwa do wymiany. Choć mam go od wielu lat dopiero teraz pomyślałem  o tym tylko zastanawiam się co lepiej? Sprzedać go i kupić inny za podobne pieniądze czy też do poczciwej sześćdziesiątki wstawić przedni napęd i wspomaganie? Dodam też że sześćdziesiątka ma swoje podzespoły w bardzo dobrym stanie oprócz hydrauliki ale to się zrobi. C-360 robiłem do tej pory większość prac polowych c-385 tylko orałem, kultywatorowałem i belowałem. Jakbym wstawił przedni napęd te obowiązki przejęłaby 360, dodam też że mam podłączonego do niej tura zwykłego dwusekcyjnego i w przyszłości planuję zakup nie za dużego pługa 3 obrotowy. I co Panowie zrobiliby na moim miejscu? Sprzedać ursusa c-385 i kupić jakiś z napędem 4x4 o podobnej kwocie(więcj niż 24 000 nie wyciągnę w takim stanie) czy też może go naprawić a może sprzedać i udoskonalić poczciwą sześćdziesiątkę? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
    • Przez Mares
      Witam. Obecnie mam podłączonego tura pod tylne wyjścia hydrauliki i jak chce używać innej maszyny to trzeba wypinać węże od tura i w te miejsce podpinać maszynę. Chce mieć z tyłu 4 szybkozłącza gdzie pod dwa będzie wpięty tur a pozostałe dwa gniazda będą do maszyn. I mam pytanie, zawór odcinający tura musi być na zasilaniu i na powrocie czy tylko na zasilaniu wystarczy ? Poniżej zamieszczam rysunek z tym o co mi chodzi.
      PS. Czy lepiej dać zawory 3 drożne ?

    • Przez vailus
      Witam. Na wstępie zaznaczę że przeszukałem kilka tematów i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. 
      Chce rozbudować hudraulike w zetorze 8045, który jest wyposażony w tura. Tur posiada jedną parę siłowników jednostronnych wpietych trojnikiem do zasilania z pompy.  W przyszłości zamierzam dodać jeszcze jedna parę siłowników do krokodylka itd. Natomiast z tyłu chciałbym mieć jedną parę wyjść zasielanie i powrót oraz jedno wyjście jednostronnego działania. A teraz czy dobrze to kombinuje. Podłącze zasilanie z pompy bezpośrednio do rozdzielacza hydraulicznegoc4 sekcyjnego i powrót rozdzielacz do powrotu hydrauliki. Następnie podlacze jedna sekcje nurnikowa do siłowników jednostronnych w turze, druga zwykła do krokodylka. Dwie pozostałe sekcje z rozdzielacza do tylnych wyjść. W tym także jedna sekcja nurnikowymi do wyjścia np do kiprowania przyczepy. Druga para wyjść zasielanie i powrót do innych maszyn. Praca będzie odbywała się po pociągnieciu  dźwigni hydraulicznej w ciagniku. 
      Moje pytanie brzmi : czy takie rozwiązanie ma sens? Czy to będzie działało? Czy może jest inny pomysł jak to rozwiązać? 
×