Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Maska
tomarol    3

Nowa maska ursus c-385 i pochodne (902,904,912,914 ) . Maska jest w trakcie produkcji . Bedzie otwierana do góry ,albo montowana na stałe .

Edytowano przez tomarol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomarol    3

Maska jest jeszcze nie skończona . Za tydzien bedzie juz zamontowana na ciagniku to wstawie wiecej zdjęć

Edytowano przez tomarol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JustynaP    0

O właśnie, jak postępy? Bo kolorek fajny ;)


Gospodarka rolna to dla mnie ważna sprawa, stąd właśnie mój wybór kierunku studiów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomarol    3

Witam . Mam juz gotowa maskę na ciagniku . Brakuje jeszcze siatek i koloru ale koniec już bliski . ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomarol    3

Maska jast juz gotowa i dostepna na zamówienie . Pasuje to wszystkich modeli pochodnych od c-385 z roku 1980 do 2000 roku .

Zainteresowanych prosze o kontakt .

Tel 607785611 , 888333087 Tomarol

post-135594-0-19136500-1408173126_thumb.jpg

post-135594-0-34384700-1408173163_thumb.jpg

post-135594-0-42014300-1408173195_thumb.jpg

post-135594-0-92630200-1408173230_thumb.jpg

post-135594-0-14531000-1408173257_thumb.jpg

post-135594-0-51301900-1408173285_thumb.jpg

post-135594-0-63318900-1408173330_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poniatowicz    0

Wszystko fajnie, tylko... maska na metalowym stelażu (ramce) -przynajmniej tak wygląda- i po zimie pojawią się "pajączki", jeśli nie wcześniej. Ze stalą jest niestety taki problem że przy zmianach temperatury rozszerza się lub kurczy. Żeby nie mieć problemów musiałbyś dać pomiędzy stelażem a maską jakiś elastyczny klej. Pooglądaj sobie maski nowych ciągników, jeśli mają metalowy stelaż, to nie jest on na sztywno połączony z maską, mimo że w większości nowych ciągników maski są wykonane nie z laminatów (żywica + włókno), ale z tworzyw metodą wtrysku albo termoformowania. Jeśli chcesz mieć zalaminowany stelaż to dużo lepszym materiałem będzie drewno :) ewentualnie specjalne sztywne "pianki".

I jeszcze jedna uwaga. Maskę od wewnątrz (od strony silnika) radziłbym też pomalować np. na czarno. Trochę estetyczniej wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomarol    3

Z tym klejem to masz może troche racji . Ale remontowalem juz wiele masek w ktorych byla wtopiona stal i nie bylo problemu . Zawsze moge to poprawic . Na masce nie bedzie z reszta pajaczka bo stelaż był doklej maska od strony farby ma 5 milimetrów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawlus224
      Mam takie pytanie do uzytkowników cięzkich ursusów (ciężkich zetorow rownież) mianowicie zblizaja się chlodne dni , wiec podłaczylem orginalna nagrzewnice czy jak to się fachowo nazywa w mojej 385 , ale okazalo się ze jest uszkodzona (cieknie) a że slyszalem gdzieś że w tych ciagnikach jest ona malo wydajna i słabo grzeje (co nie wiem czy jest prawdą bo to pierwsza zima 385 u mnie) więc zastanawiam sie czy nie zamontowac jakiejś innej np. od samochodu FIAT 125P lub syrena 104 czy bedzie ona lepszym rozwiazaniem ?
       
      czekam na wasze opinie i rozwiazania jakie macie w swoich ciagnikach .
       
       
      P.S. pozdrawiam AGROFOTOWICZÓW I AGROFOTOWICZKI
    • Przez szyszka
      prosze o pomoc w celu dobrania farby na pomalowanie ciagnika , chodzi o ten zolty orginalny jkolor :lol:
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez Krol295
      Witam chciałbym się was poradzic jaki kupic licznik motogodzin do 912 w jednej mam firmy KOR ale przeklamuje czy tylko ta sztuka taka jest czy kazdy z tej firmy? Jakie macie w swoich ursusach i jaki polecacie, i które są polskie?
    • Przez karuś
      Parę lat temu ukręciła mi się linka w przekładni licznika. Kupiłem nową linkę i przekładnie licznika. Założyłem mając nadzieję, że wszystko będzie działać, a tu niestety nie działa. Linka się nie urywa, tylko ten wałek od przekładni licznika. Problem dotyczy Ursusa 912.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.