Skocz do zawartości
Luke16

New Holland 648 problem z siatką? Chyba padł siłownik

Polecane posty

Luke16    299

Jak co niektórzy wiedzą zakupiłem prasę New Hollanda 648 na początku mechanizm wysuwania siatki działał prawidłowa potem niestety było co raz gorzej aż w pewnym momencie padł całkowicie mianowicie siłownik elektryczny który przestał się wysuwać... Macie na to jakiś patent albo gdzie takowy dokupić chociaż podejrzewam że może być z tym ciężko... Co radzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

ostatnio zauważyłem że w mojej New Holland 544 są takie same te siłowniki elektryczne jak u mojego kumpla w prasie Unii 1.8 vd więc z dostaniem takiego może nie być problemu jak oczywiście masz taki sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Luke16    299

Sprawdzane było niestety to samo się dzieje... Takiego siłownika z nawet używki ciężko dostać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    299

Pozwolę napisać sobie posta pod postem mianowicie:

Znalazłem alternatywę zauważyłem że wysuwanie noży też jest elektryczne :P i o dziwo działa na takim samym silowniku... siłownik wykręciłem siatka śmiga zaś ten od siatki jakoś powoli wysuwa noże i je chowa więc sprawa rozwiązana :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Apacz88
      Witam. mam problem z malinami. Żółką liście jak  na zdjęciu. Można im jakoś pomóc? 



    • Przez beli666
      Witam, jestem tutaj nowy więc z góry przepraszam za jakiekolwiek  błedy itp. Mam problem z prasą walcowo-łańcuchową DF 1.8 V UNI fAMAROL  , mianowicie przy pełnej komorze nie potrafie podnieść klapy do góry przy zrobieniu 15 bali tylko 3 otwarcia poszły bez problemu a z resztą masakra. Traktor ma 180 bar na cisnieniu w hydraulice a w prasie za elektro zaworami jest podobnie ! JAK KOMORA PRASY JEST PUSTA DZIAŁA WSZYSTKO BEZ ZARZUTÓW. 
      Dzięki z góry za pomoc Pozdrawiam 
    • Przez ursus1997
      Witam, mam problem mianowicie gdy prasuje i na sterowniku pokazuje mi ze zawsze jest za duzo np siana z prawej strony na a problem wystepuje nawet jak nawet nic nie ma w prasie! Czego to moze byc wina, sterownika, czujników...? Moze ktos wie o co moze chodzic, moze ktos mial podobny problem. Na obrazku pokazałem jak to mniej wiecej wyglada. Pozdrawiam

    • Przez AgroRolnik22
      Witam. Mam problem z przełączeniem prędkości wałka wom w mf 6120 tzn. niezależnie od położenia dźwigni zmiany prędkości nawet gdy ustawię ją na 540 obrotów to wałek działa na 1000 obrotów to samo przy obrotach eco. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Vicon95
      Witam wszystkich ,  od pewnego czasu mam problem z prasą vicon rv 157 mianowicie z nożem od siatki , czasem nie przecina siatki  ( nóż nie dochodzi do końca ) jak wyłącze sterownik to nieraz jest ok ale zrobie 3- 4 belki i problem znowu się pojawia... nie wiem co robić  proszę o pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.