Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez slawuch
      Witam! Niedawno zakupiłem Massey 3060 z 91 roku maszyna wizualnie ok lecz gdy włączę przedni napęd to coś puka w tylnym moście i zauważyłem także iż przednie koła nie ciagna jak powinny a mianowicie kiedy maja opór to sie przestaja krecic ale jak maja lżej to widac jak by ciagły Czy cos tam w moście sie slizga czy przeskakuje.Prosze o wasze spostrzeżenia i ewentualne rady
    • Przez witch
      Witam dzisiaj około godziny 11 wyruszyłem w pole orać wszystko było w porządku nic się nie działo z pola na pole przełączałem z zajaca na zółwia i na odwrót i na ostatnim polu przerzuciłem na żółwia po skończonej orce chcę wbić zająca aby zjechać do domu  i nic kontrolka od zająca nie świeci , wcześniej  podczas orki zaświeciła się kontrolka od oleju i tak podejrzewam tylko ,że co wina oleju? Za bardzo się nagrzał ? Też myślę ,że może kijowy olej (sam nie wiem jaki jest aktualnie w nim) ,ale nie dawno wymieniany. Prosiłbym o wszelką pomoc! 
    • Przez Prezesszef
      Witam 
      Od niedawna jestem posiadaczem Fergusona 4270 z 1999r. Bez ekektrohydrauliki z mechanicznym rewersem.
      Mam kilka pytań, mianowicie. Do czego służą przyciski pod kierownicą obok bezpiecznikow opisane jako o,m,c i strzalka?
      Jakie lejecie oleje do silnika i skrzyni? (szukałem na forum ale nie znalazłem do tego modelu)
      Co może być przyczyną niedziałającego obrotomierz? 
      Z góry dzięki i pozdrawiam
       
    • Przez Boveer
      Sprzedam Elektrozawór, rozdzielacz przedni napęd C385 nr kat: 88178901
       


    • Przez mf387
      Witam serdecznie
      Zmagam się z problemem zużytej pompy wtryskowej w MF 8120. Ciagnik ciężko palił na ciepłym a po pewnym czasie zaczynał przygasać na rozgrzanym silniku podczas np zmiany biegu. W tamtym tyg zawiozłem pompe do regeneracji lecz w zakładzie tym powiedzieli mi że głowica jest do wymiany i w hurtowniach do których mają namiary brakuje części do tej pompy. Czy miał ktoś podobny problem? Czy macie jakiś zaufany dobry zakład który regenuruje pompy? A może macie namiary na hurtownie gdzie moge dostać części do takiej pompy. Dziś niestety nie mg podać nr fabrycznych pompy gdyż jutro przywioze ją z zakładu. A może podpowiecie mi jakis inny pomysł na rozwiązanie mojego problemu. Z góry dziekuję za odpowiedzi i poświecony czas. 
       
×