Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Karror830
      Cześć wam. Większość tematów z przednim napędem dotyczy tego że się nie rozłącza. U mnie jest odwrotnie. Włacze, przycisk świeci, naped ciągnie i po  kilku metrach sie rozłączy. Na postoju to samo, słuchając pracy pompy słychać jak się rozłączy. Problem pojawił się po gruntownym myciu całego spodu z błota. Wszystkie złączki kabli przedmuchniete powietrzem, nawet nie wiem czy ma to jakiś wpływ czy to zbieg okoliczności że akurat po umyciu pojawił się taki problem. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone 
    • Przez pluta124
      Cześć
      Mam mały problem z elektrohydraulicznym rewersem, kontrolki rewersu migają naprzemiennie. Brak możliwość jazdy do tyłu. Brak jakichkolwiek zgrzytów. Czy ktoś miał taki problem i udało mu się z nim uporać. 
      Ciągnik pracuje z ładowaczem  przy lekkich pracach, skrzynia SpeedShift , żadna z kontrolek się nie zapala.  
    • Przez Patryk212
      Witam może ktoś wie jakiej grubości jest docisk hamulcowy?

    • Przez ursus485
      Witam ostatnio pracowałem trochę w lesie MF-em 3060 i podeszła mi gałąź pod spód zahaczając o czujnik ciśnienia oleju. Tu moja prośba o zweryfikowanie czy to jest na pewno czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów oraz podesłanie linków gdzie można go kupić. Po tym zdarzeniu nie da się zmienić żółw - zając i rozłączyć przedniego napędu . Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi . pod spodem zdjęcia owego czujnika . Pozdrawiam   







    • Przez nielot1966
      Dzień dobry wszystkim. Jest to mój pierwszy wpis na forum. Nie jestem rolnikiem a użytkownikiem ciągnika Renault 160.94 który służy do pielęgnacji lotniska trawiastego w naszym aeroklubie w Białymstoku. Przedni wom w naszym ciągniku jest załączany przyciskiem w panelu pod kierownicą za pomocą sprzęgła elektromagnetycznego. Sprzęgło non stop ulega awariom prawdopodobnie z powodu zbyt małego momentu jaki może przenieść, wytrzymuje 3/4 sezonu koszenia przednim mulczerem. Nie mogę znaleźć używanego elementu a w serwisie Classa rozkładają ręce i mówią że jest jakiś nietypowy i podobnych rozwiązań nie widzieli. Moje pytanie brzmi czy ktoś może podpowiedzieć jaki WOM można zastosować do tego ciągnika, jaki typ mamy tam zamontowany bo nie można go zidetyfikować (moze ktoś ma ciągnik z takim samym) i może po raz kolejny naprawić ale jest to chyba bezzasadne gdyż sprzęgło było naprawiane i poniesione koszty są już w granicach nowego i czy womy Zuidberga do Renówek 133.54  można podpasować do naszego 160.94.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.