Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez user88
      Witam.
       
      Mam problem z napędem.
      Włącznik w kabinie wł/wył naped wiec ciśnienie i wszystko po drodze powinno byc ok.
      Przy małym obciążeniu przód wspomaga tylne koła, ale problem zaczyna sie  gdy zapieram o drzewo - na półsprzgle jeszcze widac, że przód chce krecic, ale po puszczeniu przednie koła i wał napedowy przeskakuja jakby omykał (coś po drodze  w przystawce lub skrzyni?).
      Po zdjęciu przystawki - wałek pośredni wałka WOM jest cały i ma luz na oko max 1 mm(za łożyskach igiełkowych)
      Wieniec na dzwonie ma luz dość spory na boki pod katem można go układać. Byłem u Agroszyszki bo mam niedaleko to dali mi taki pierścień który blokuje wieniec, żeby się nie zsunął, ale nie wiem jak to zdemontować...na prasie stawia opór.
      Jak się dobrze przyjrzę to widać, że na wieńcu na styku z koszem sa trochę wyrobione frezy - może to one przeskakują pod dużym obciążeniem, ale tarczki chyba szybciej by popuściły...
       
      Prosze o sugestie i z góry dziekuje.
      Grzegorz
       
       
    • Przez dario1601
      witam koledzy czy ktos posiada tma z orginalnym przednim womem? chodzi mi o to ze kupilem taki tuz  nie wiem gdzie wciac przewody hydrauliczne od sprzegla wom . byl bym wdzieczny za podpowiedz.
    • Przez DamianK12
      Witam chciał bym się dowiedzieć co oznaczają błędy na ehr 3-8 i na liczniku od prędkości 87 ?
    • Przez JarekTymiski
      Witam. Pojawil mi więc taki problem w ts90 . Zaczęło coś zgrzytac w napedzie jak cofam.  Do przodu wszystko jest ok. Łączki  te co łączą wał sa dobre.  Coś sie dzieje w skrzyni . Jest tam jakieś sprzegiełko?  Jak wałek wychodzi ten ze skrzyni od napędu jest tam zabezpieczenie . Wie ktoś co może tam być?  Rozbiore to sam? Ogarniam trochę takie sprawy
    • Przez artur04c
      Witam, mam taki problem, otóż nie działa mi blokada napędu. Czasami się włączy, ale jest to zjawisko bardzo rzadkie, ostatnio udało mi się włączyć blokadę potem przytrzymałem przycisk 2 sek i włączyła się blokada auto, ale częściej jest że tylko kontrolka na tablicy mrugnie lub w ogole brak reakcji na wciskanie przycisku, wiem że musi być spuszczony hamulec, że nie można trzymać wciśniętego pedały hamulca i że nie można mieć mocno skręconych kół, ale na prosto brak reakcji tak jak wyżej wspominałem, mam też błąd hamulca wysokociśnieniowego (Id: 7622) Co może być nie tak? włącznik sprawdzałem multimetrem i jest przejście prądu, wiec włącznik odpada...
×