Skocz do zawartości
News
plusz01

Podłączenie wskaźnika poziomu paliwa T25

Polecane posty

plusz01    0

Witam

Zakupiłem na Allegro taki wskaźnik

http://allegro.pl/zegar-wskaznik-poziomu-paliwa-wlatimirec-t-25-i4221133047.html

Oraz taki pływak

http://allegro.pl/czujnik-plywak-poziomu-paliwa-wladimirec-t-25-i4278207239.html

 

Potrzebuję pomocy w podłączeniu go gdyż elektryk ze mnie kiepski. Może ma ktoś zdjęcia lub schemat jak taki wskaźnik powinien być podłączony. Na samym wskaźniku nie ma żadnych oznaczeń jak i na pływaku również ich brak proszę o pomoc bardziej doświadczonych forumowiczów. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FaFiK360    0

No dobra jeśli się nie mylę to do pływaka podpinasz pod jeden przewód masę, drugi prowadzisz do wskaźnika.

A z kolei drugi ze wskaźnika podpinasz do plusa.

 

Nie wiem czy dobrze piszę, niech ktoś się jeszcze wypowie.

Tylko jak podepniesz do akumulatora bezpośrednio plus to będzie pokazywał cały czas poziom paliwa...

post-125186-0-78908100-1402035908_thumb.png


Dzik 21 (1972) 3 właściciel

Ursus C360 3P (1987) 1 właściciel 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inny problem z czujnikiem poziomu paliwa. Kupiłem nowy czujnik  i wymieniłem.Teraz  zegar pokazuje przy pełnym zbiorniku poprawnie, ale wskazówka opada tylko do 3/4 gdy tymczasem  w baku jest już pusto i pływak opuszczony. Pomierzyłem oporność pływaka i działa on w zakresie 0-100 omów. Z tego wynika ,że zakres pracy zegara to 0-400 omów. Jak to jest w rzeczywistości przy oryginalnych częściach(jaki jest zakres pracy pływaka w omach), bo już kupiłem drugi zegar do t-25 i podobnie wskazuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

A ja mam inny problem z czujnikiem poziomu paliwa. Kupiłem nowy czujnik i wymieniłem.Teraz zegar pokazuje przy pełnym zbiorniku poprawnie, ale wskazówka opada tylko do 3/4 gdy tymczasem w baku jest już pusto i pływak opuszczony. Pomierzyłem oporność pływaka i działa on w zakresie 0-100 omów. Z tego wynika ,że zakres pracy zegara to 0-400 omów. Jak to jest w rzeczywistości przy oryginalnych częściach(jaki jest zakres pracy pływaka w omach), bo już kupiłem drugi zegar do t-25 i podobnie wskazuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez emsi
      Wigan pomoglby ktoś podłączyć ten alternator 
      http://www43.zippyshare.com/v/5NWLnVmJ/file.html
    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez NonStop
      Witam czy ktoś kiedyś ustawial pompę po tych znakach ? Jeśli tak to powie mi ktoś jak to zrobić, lub jak inaczej to zrobić bo pierwszy raz spotykam się z taką pompa i nie mam już głowy do niej. 

    • Przez haroldII
      Witam mam problem z Renault Ares 630 po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu silnik nie chce odpalić nie dochodzi paliwo do pompy paliwa filtry czyste pompka wspomagająca podaje paliwo a w pompie paliwa nie ma paliwa i nie podaje na wtryski na plaku silnik pali jaka może być przyczyna.
    • Przez Sklep_Techtor
      Witam!
      Zajmujemy się sprzedażą armatury, podzespołów do dystrybutorów na paliwo oraz całymi dystrybutorami - również do AdBlue.
      W swojej ofercie posiadamy m.in.:
      Filtry do ciągników (kabinowe, olejowe, paliwowe itp.)
      Filtry i separatory do dystrybutorów paliwa
      Armaturę do dystrybutorów
      Liczniki, pompy, pistolety do dystrybutorów
      Wszelkiego rodzaju złączki, kolanka, węże itp.
      DYSTRYBUTORY NA PALIWO
      Części serwisowe do dystrybutorów z podzespołami PIUSI
      Część asortymentu można zobaczyć na naszej stronie www.TECHTOR.pl
       
      Filtry można zamawiać telefonicznie, e-mail'owo lub poprzez wiadomość prywatną. Z reguły filtry dostępne w ciągu 24h.
      Jeśli będzie zainteresowanie i sprzedaż uruchomimy specjalny kod rabatowy tylko dla forumowiczów.
       
      Kontakt:
      736-133-817
      sklep@techtor.pl

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.