Zaloguj się, aby obserwować  
macko25

JD 1188 multi-zegary

Polecane posty

macko25    27

Mam problem z zegarami tzn jak wlącze młocarnie to zegary działają od prędkości jazdy, obrotów bębna, obrotów wentylatora, i silnika oraz gałka z diodami świeci a jak wyłącze młocarnie to juź nic nie dziala a powinno pokazywać prędkość jazdy lub obroty silnika i gdzie tu szukać przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gomez01    1

proponowałbym sprawdzic mase dochodzącą do zegarów moze na łączonej mlocarni te dwa ciągna z pozostałych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Zegary zaczynaja dzialac dopiero po włączeniu młocarni. Inaczej nie działają. Wszystko masz ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

Dlaczego nie ? I jak mlocarnia jest wyłączona to nawet predkosci jazdy i obrotow silnika nie pokaze musi byc do tego włączona mlocarnia skąd wiesz masz taki kombajn?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

No jakbym nie wiedzial to bym nie pisał. Mam taki kombajn juz 5 sezonów. Po co Ci prędkość jazdy czy obroty silnika jak nie młócisz. Na maksymalnych obrotach pojedzie 19,5 km/h przy ogumieniu 23.1 r26 czyli standardowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

Aha a napisz na jakich obrotach silnika młócić no gaz na maksa ale ile w zegarze ci pokazuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

mam tak 2250 obrotów na pełnym gazie przy pełnym obciążeniu ale podkręciłem mu trochę na lince jak go kupiłem bo miał 2100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez malutki22_12
      Witam
      Zakładam ten temat, aby podzielić się moim pomysłem, Może zaczne od początku.
      Kilka lat temu zepsuł mi się dwuwskaźnik, i wpadłem na pomysł że taniej będzie założyć zegary o żuka, przerobiłem tablice w której są umiejscowione zegary i miałem dodatkowo wskazanie ciśnienia oleju ( które później podłączyłem pod zbiorniki powietrza), i ładowanie. Wszystko pięknie działało, elektryczny czujnik temperatury wody też okazał się niezastąpiony. koszt tej przeróbki ok 20 zł bo zegary dostałem na szrocie. Po kilku latach bezproblemowej pracy wpadłem na lepszy pomysł. Otóż wymyśliłem sobie że założe zegary od poloneza. W polonezie jest prędkościomierz na linkie więc przełoże mechanizm i przerobie tarczę i będzie elegancko. Oprócz tego w polonezie jest elektroniczny obrotomierz i obmyśliłem że działa on na zasadzie impulsów, więc na półośce od strony nakrętki założe małą tarczę z magnesami, a na dekielku kontaktron( czujnik który zamyka obwód gdy w pobliżu jest magnes) w ten sposób zliczę prędkość obrotową półośki. A obrotomierz który po przerobieniu taczy, będzie wskazywał prędkość ciągnika Dodatkowymi korzyściami jest duża liczba kontrolek. Prace nad tą przeróbką juz zacząłem, tarcze już mam zaprojektowane i oddane do druku, będzie w ten sposób że same cyfry będą się podświetlać. Mechanizm obrotomierza ursusa zamontowałem w zegarach poloneza. I z moich wstępnych wyliczeń wynika że na półosi musi być 12 magnesów i trzba w obrotomierzu dolutować trzy kondensatory. Co do kosztów to są niewielkie:
      Zegary ok 30 zł (akurat miałem więć mnie nic nie kosztowało)
      druk tarczy 5 zł
      magnesy 10 zł
      kontaktron 2 zł
      kondensatory 2zł

      W sumie niecałe 50 zł, więc taniej niż kupić nowy dwuwskaźnik, A satysfakcja z pracy bezcenna. Co do mocowania, to wystarczy dorobić nową tą tablice co są zegary.
      Na razie nie mam aparatu więc nie wstawie zdjęć z moich prac. Co sądzicie o moim pomyśle?
    • Przez piotr_
      Witam,
      mam pytanie, może ktoś z was ma w swoim zetorze takie zegary:

      nie bardzo wiem jak się nimi posługiwać tzn. czy jak klikne na ikonke z traktorkie to powinno to wyswietlac czy wrocic spowrotem tam gdzie bylo i w jaki sposob mozna tuaj sprawdzic liczbę motogodzin, i jeszcze co to jest to 220 1/min?
    • Przez ukasz
      Planuje zamontować zegary od renault 19 do 330, o ile ze wskaźnikami temperatury, paliwa oraz kontrolkami niema problemu z dojściem co i jak trzeba podłączyć to ze wskaźnikiem ciśnienia oleju nie mogę (nie kontrolka). Sam wskaźnik jest dobry bo jak podłącze bezpośrednio pod niego masę, zasilanie a na trzeci masę przez potencjometr to ładnie pracuję. Jednak jeżeli zamiast potencjometru podłącze czujnik od r 19 to wskazówka albo jest z jednej strony albo z drugiej. Podłączając miernik do czujnika faktycznie sytuacja wygląda tak iż bez ciśnienia jest opór o jakiejś tam wartości, po przekroczeniu granicznego ciśnienia przerwało obwód. Wcześniej myślałem iż czujnik ten będzie tak jakby proporcjonalny ale nie. Teraz moje pytanie wie ktoś jak to jest rozwiązane? Śledząc ścieżki ze wskaźnika sygnał "przebiega" przez jakiś układ, niebezpośrednio do kostki. Wiec czy ciśnienie jest z jakiegoś innego czujnika, a ten jest tylko do kontrolki? Czy jeszcze jakoś inaczej jest to rozwiązane
    • Przez dzyndza123
      Witam
      Niedawno zakupiłem kombajn zbożowy JD 1188 o szerokości roboczej 5.5 m
      Zastanawiam się nad kupnem stołu do rzepaku.
      Czy ktoś może doradzić jakiej firmy i jakie kosy boczne najlepiej wybrać ?
    • Przez 1ariel
      Witam . Czy może ktoś napisać jak ustawić sita, obroty młocarni i wialni, szczelinę między wialnią a klepiskiem w kombajnie John Deere 1188 żeby kosić rzepak.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj