vIcToRy

Renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lucek13354    0

od 2 lat mam modele 85 14 i133 54 spisują się rewelacyjnie obrabiam nimi 70 ha palą mało bo w orce ta 133 54 pali 13l/ha trzeba trafic na dobry egrzeplasz ich wadami są przednie mosty lubią się rwac wałek ataku a powodę tego są złe opony bo nie może być tak że przednie są niski profil a tylni normalny profi a co do częsci to korbanki są drodzy ale na allegro jest kupe firm z częsciami ja kupiłem pompe hydrauliczną za 1700 polecam te ciągniki ponieważ marka fent a nazwa i cena renault

:o ja wymieniłem reno za zetora którego miałem od nowości i nie załóję tylko musisz kupowac te które mają wszystko mechaniczne a nie elektroniczne bo lata robią swoje i czy to renault czy case mozesz miec z tym problem a mechaników niema pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bolek1992   
Gość bolek1992

Mój wujek ma Renaulta 120.14 te ciągniki mają od 110-119 koni. On ma jakąś specjalną wersję z silnikiem turbo 125 koni. Kupił go rok temu. Sprowadził z Francji . Często go uzywa a nie mail jeszcze zadnej awari. A i co najważniejesze to mało pali przy orce spala mu około 10 litrow. Częsci mój wujek mówił, ze nie są trudno dostępne a jeśli nawet to mozna bardzo tanio ściągnąć je z zagranicy. Uważam, że kupno renault jest dobrym pomysłem.

 

Zdjęcia tego renaulta mam w swojej galerii. Mój wujek jest z niego bardzo zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siemka mam renaulta od 3 lat i jestem z niego bardzo zadowalony jest to ciągnik niezawodny który polecam!!Ale chcialbym wiedzieć z jaką predkościa np jadę,oram itp. jest to model 133.54 TZ z 93r z EHR. jak ktos wie jak to rozszyfrowac to prosze kontakt z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Zgodnie z regulaminem zabrania się pisania całych postów DRUKOWANYMI. :lol: więc lepiej popraw


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siema. nie wiecie co może być przyczyną że np jak mam wycinak do kiszonki i chce wyciąć to wycina(rama opuszcza na dół) a podnieść z powrotem ramy nie może(jak wajchą wezme w odwrotną stronę)??jakby pompa niedawała cisnienia na powrocie.olej jest..może to wina filtra??miał ktoś coś takiego.to jst renault ceres 95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w renówkacj jest tak że w jedną strone przesuwasz wajche o 1 stopień a w drugą strony przeusuwasz wajche o 2 stopnie(oczywiście najpierw jest 1 stopien o dopiero drugi) i na tym 2 stopniu jest tzw.poziom neutralny toznaczy że np. jak opuszczasz przyczepe to przysuwasz wajche na ten 2 stopień i ci sie bez trzymania wajchy opuszcza czyli przy wycinaniu ruszaj wajchą tylko o 1 stopień w jedną jak i w drugą strone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

witam ja mam renault 120.14 i nie mam nic do zarzucenia a jakieś części to dzwonić do korbanków.

poza tym renault jest znacznie oszczędniejszy niż case to nie podlega dyskusji. ja swoją zrobiłem już 500 godzin i wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prolnik    1

Oj chyba wybiorę renault. Co powiecie na Renault 133.14? A może jakiś inny z allegro do 32 000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Koledzy czy Renault 95-14 to dobry wybór, bo mam zamiar kupić takiego do prasy, i ogólnie do orki itp. Jak nie to co radzicie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DPro1993    0
Koledzy czy Renault 95-14 to dobry wybór, bo mam zamiar kupić takiego do prasy, i ogólnie do orki itp. Jak nie to co radzicie ??

a jak jest z częściami do nich bo kiedyś było krucho :) :angry:


Zetor Nr 1 w Polsce!
Proxima z turem czy bez zawsze piękna jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Z tego co się natknołem na allegro to jest duużo częsci, i łatwo dostępne, więc to najmniejszy problem, chodzi głównie czy nie ma żadnych zastrzeżeń do pracy poszczególnych mechanizmów i funkcji ciągnika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tktomek74    2

Kupiłem 2 lata temu 9514 , sprawuje się bdb. Robiłem remont silnika, bo jakiś domorosły mechanik wsadził nie oryginalne pierścienie i się grzała. Z czę ściami nie było problemów, dostępne są oryginalne i zamienniki. W porównaniu z moim starym 8011 niebo a ziemia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6
Renówki nie są strasznie awaryjne chyba,że drobne usterki tylko możesz mieć drobne problemy z częściami ale cy za 40tyś znajdziesz 110/115km?

Rozmawiałem na ten temat z Rolnikiem co również handluje maszynami i jest zorientowany co na rynku się dzieje.

Ostatnio spotkał na allegro Renault 105 KM z zepsutą skrzynią biegów za 19 tys. ZŁOTYCH. <_<

Sam nie wierzyłem że taka cena, bo pewnie cena w euro, ale nie, zapewniał że w złotych. Nie wiem jaki rocznik ale na pewno nie za stary...

Ja bym wiele się nie zastanawiał, obejrzał sprzęt upewnił że tylko skrzynia nie działa i z chęcią wymienił bym za swojego zetora 7211. Nawet jak bym musiał sporo w tą skrzynię włożyć kasy to i tak by się opłacało go kupić.

 

Ale jeśli mam już coś zmienić to już namierzyłem taką oto oferte:

Renault

Za swego zetorka bym wzioł 26 tys. więc miałbym mocniejszy ciągnik z turem i dodatkowo 4 tys czysto. Żeby to wszystko było takie piękne. :)

Niezawodne to one są tak jak wszyscy mówią. Holować takich ciągników się nie powinno podobnie jak Fendt. Jak ktoś choć sprubuje holować lub co gorsza zaciągać to może unieruchomić ciągnik. Nie wiem czy w tych ciągnikach jest podobnie ale w Fendtach wiem że jest "wyłącznik" skrzyni (jak mówili o tym w TAP) i jedynie po wyłączeniu skrzyni jest możliwe holowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Chłopie, polecam temacik http://www.agrofoto.pl/forum/UWAGA-OSZUST-t16723.html To oszust, szczegóły dowiesz się w temacie, ale moge dodać że wczoraj zwineli jednego z nich na trzy miesiące do aresztu do wyjaśnienia sprawy, orżnoł kogoś na 3 tyś zł na samochodzie. Teraz badają sprawe czy ma on związek z tymi sprzętami rolniczymi. Sam już opyliłem C-330, bo chciałem kupić, tego, zajechałem zapłacić kase, i z ciągnikiem do chaty, a tam numery domu kończą się na 56 , a on podał 96a ( chyba, bo nie pamiętam <_< ) I właśnie z tego względu polecam przeczytać ten temacik, bo podejrzewam że wykonał byś tak samo jak ja wycieczke kraioznawczą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Sam powinienem coś podejrzewać, bo przecież przeglądałem tamten temat z oszustami, tylko że nie skojarzyłem.

Ale wiadomo przed kupnem to by się jechało i sprawdziło czy wszystko gra. Kurcze, muszę temu znajomemu rolnikowi powiedzieć.

Niby miejscowość Dębno w Lubuskim, ale nie ma takiego. A w Dębnie w zachodnio-pomorskim strefa numeryczna jest do 95.

Dębno

Trzeba zawsze dokładnie sprawdzić zanim nawet sie zadzwoni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Tak tak, sam sprawdzałem w zumi, pokazało mi określone miejsce, to ok, se myśle jade. Zajechaliśmy, patrzymy a tam jeden drom, drugi dom, trzeci dom, chwila przerwy, zaraz inna miejscowośc, se myślimy co jest, nawracamy się i takiego domu wogóle nie ma, zajechaliśmy do pobliskiego sklepu, i się dowiedzieliśmy że nie jesteśmy pierwszymi co nas tak w konia zrobił <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Lecz porównując ceny to można wiele wywnioskować.

Ciągniki Renault są o wiele tańsze od Claasa i Case, które są podobnej kategorii.

Sęk w tym że Claas i Case raczej nie były produkowane jeszcze w 1988r. a Renault owszem i to z niezłym wyposażeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Case były produkowane już duuuuużo wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Case i Reno są w podobnej cenie a Class to dawna nazwa Reno ( a raczej Reno sprzedalo ciągniki swe Classowi)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Zajrzyjcie na allegro,

Gdzie się podziały Case starego rocznika....

Renault znaleźć można dość sporo, nawet przed 1980.

Case znalazłem lecz ceny są wyższe, sięgają nawet do 0.5 miliona złotych Case Magnum 360 KM z chyba 2009 roku.

Musiałbym zajrzeć na ten czeski katalog wszystkich ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5
Musiałbym zajrzeć na ten czeski katalog wszystkich ciągników.

 

Chyba fiński jeśli chodzi Ci o www.konedata.net


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

o tą stronke mi chodzi, a z kąd miałem wiedzieć że fiński skoro tego języku nie znam, tak po prostu skojarzyłem z czeskim

 

I rzeczywiście jednak produkowano takie ciągniki lecz nie ma ich prawie nikt. Może pojedyncze egzemplarze starych roczników Case się znajdzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lucek13354    0
:P mabyłem renault 133.54 z 1995 roku z francji mam ją juz 4 sezon i wiem jedno super sprzęt za małe pieniądze miałem kiljka przygód z przodę ale to przez opony mało pali i ma moc mi się sprawdza na dodatek dodam ze po 2 latach zamieniłem zetora 7211 na renault 85.14 i tez jest super sasiad w tym roku tez kupił renault120.54 jestem za renault :P :P :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj