vIcToRy

Renault

Polecane posty

vIcToRy    0

Witam.. Chciałbym się spytać czy warto kupić ciągnik Renault około 110/115 KM w cenie do 40 tyś. I jak z częściami do niego?..Czy sie psuje? Też myślę nad Case 1056 xl lecz jakoś bardziej przypadł mi do gustu Renault....Tylko że jak jest awaryjny to chyba zrezygnuję.. Mam nadzieję ze ktoś mi pomoże.. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemianow    13

Dużo Renówek było produkowanych z silnikami i podzespołami Fendt. Więc części pewnie będą u dealerów Fenda.

Ale nikt w okolicy nie ma takiego więc nie wiem jak jest z awaryjnością tych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Słyszałem, że z częściami jest ciężko do niego... jest bardzo mało punktów w Polsce z częściami do Renault.. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Renówki nie są strasznie awaryjne chyba,że drobne usterki tylko możesz mieć drobne problemy z częściami ale cy za 40tyś znajdziesz 110/115km?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No właśnie, czy znajdzie za tą kasę i o tej mocy taki ciągnik, chyba jedynie w kiepskim stanie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W Renault się nie pakuj, weź lepiej tego Case... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Niezły ten Renault jak na jego rocznik... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

u mnie w okolicy są chyba ze 4 reno i ludzie nie narzekają a jak z częściami to nie wiem bo ono nie remontowali


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vIcToRy    0

Dzięki... Nie wiem jeszcze pomyślę...Najlepiej jakby sie wypowiedział jakiś user który ma właśnie reno

Adik tylko ze to drugie reno trochę za słabe bo ma około 90 km

Właśnie mi chodziło o Reno 110.14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Chyba ma reno @oloratuj zagadaj do niego ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3

Gdzieś już to kiedyś pisałem ale sąsiad miał Renault coś około 145 KM i coś mu na polu zgasł to wzieli go na hol zaprowadzili do warsztatu a mechanik powiedział, że przez te holowanie ciągnika rozwalili mu skrzynie. Za naprawę z częściami zaśpiewał mu sumkę większą niż cały ciągnik wart :/


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Nie bardzo rozumiem jak poprzez holowanie można rozwalić skrzynie, chyba że próbowali uruchomic go na zaciąg. Podstawowe pytanie, jakie tam było sprzęgło? Suche tarczowe? Co do tego mechanika to żal mi takich ludzi, oderwany granatem od sześćdziesiątki zapewne nigdy nawet nie dotykał renówki i spławił klienta ceną bo tematu nie ogarniał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Mogło tak być. Kolega z klasy ma renówke i jest z niej zadowolony. Nie jest jakaś szczególnie awaryjna. Ktoś w jakimś temacie napisał że Polscy mechanicy nie wiedząc jak naprawić sprzęgło w reno je zespawali. ;o

 

Co do tej zniszczonej skrzyni biegów to słyszałem o jakimś ciągniku co na zgaszonym silniku nie wolo go holować.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Co do tej zniszczonej skrzyni biegów to słyszałem o jakimś ciągniku co na zgaszonym silniku nie wolo go holować.

Też coś słyszałem na temat tej skrzyni, nie wolno jej holować na wyłączonym silniku.. bo jeszcze bardziej ją szlak trafi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

No a w tym przypadku sie całkiem rozleciała :P


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

ja bym wolal case od renault

ja mam wojka co ma renault tylko ze u niego stoji wiec chyba mu sie nie psuje ale niedlugo jade z nim ogladac tez renaulty do kupienia to bede musial z nim pogadac na ten temat


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3
Nie bardzo rozumiem jak poprzez holowanie można rozwalić skrzynie, chyba że próbowali uruchomic go na zaciąg. Podstawowe pytanie, jakie tam było sprzęgło? Suche tarczowe? Co do tego mechanika to żal mi takich ludzi, oderwany granatem od sześćdziesiątki zapewne nigdy nawet nie dotykał renówki i spławił klienta ceną bo tematu nie ogarniał.

Nie wiem dokładnie co było przyczyną awarii skrzyni ale moim zdaniem mogło być tak jak mówisz, że chcieli zapalić na rozciąg, wtedy skrzynia nie ma smarowania i niestety coś się raz dwa zapiekło. W k100 w instrukcji też mam napisane, że nie wolno ciągnika holować!


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

ja mam renault 103.14 i musiałem wszystkie gumy w układzie chłodzenia wymieniać bo coraz któraś guma sie rozlatywała ze starości, radziłbym obrazu zmienić gumy na nowe po zakupie traktora, bo zdarzyło sie ze jeździłem bez płynu, u mnie wskaźniki nie działają od poziomu paliwa i obrotomierz, wskaźnik temperatury dało sie naprawić, i termostat w środku zardzewiał to trzeba było go całkowicie otworzyć bo traktor sie grzał

czyli o układ chłodzenia trzeba zadbać !!!!

 

w okolicy padł reduktor w renault 80 KM traktor pracuje w turze to reduktor był często używany i podobno to kosztowało 5 tys

a z tym holem traktora: u mnie w renault jest naklejka i pokazane w jakim położeniu powinny być wajchy zmiany biegów żeby można było holować traktor wiec może sie do tego nie dostosowano :P

 

ale traktor polecam !!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3
a z tym holem traktora: u mnie w renault jest naklejka i pokazane w jakim położeniu powinny być wajchy zmiany biegów żeby można było holować traktor wiec może sie do tego nie dostosowano :P

 

Aha czyli jednak można go holować ale przy dobrym ustawieniu przełożenia, czy jest to może N ale z jakimś włączonym reduktorem? :P


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj