vIcToRy

Renault

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
izydor6280    1153

seria .14 byla zazwyczaj w pelni mechaniczna, w .54 bylo roznie, mozna znalesc w pelni mechanicznego lub elektryka, najczesciej sa w srednim wyposazeniu

.14 mialy skrzynie 12x12, a .54 16x16 lub 24x8 i to jest chyba najwieksza roznica, reszta zmiany kosmetyczne i komfort pracy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

W 133-14 na dobrze rozgrzanym silniku na wolnych obrotach opada mi wolno maszyna na podnośniku-czy to już słaba pompa,czy jest możliwość zwiększenia przepływu oleju.Kapie mi także ropa z pompw wtryskowej tam gdzie wchodzi dżwignia gazu-jak to uszczelnić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Z ropą mam ten sam problem w 103 14 ale nie chcę sie za to zabierać bo podobno jak się sciągnie ten dekielek to sprężynki które tam są wyskoczą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Z ropa mały problem lekko podwazasz dekiel zdejmujesz sprezynki z zaczepow, wybijasz oske wymieniasz oring i skladasz, nawet nie powinien sie zapowietrzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiu0512    0

Witam. Chcę kupić Renault 120-14 i mam pytanko, jak wygląda sytuacja z awaryjnością tego ciągnika no i oczywiście ze spalaniem i jak jest z dostępem do części zamiennych. Proszę o jakieś informacje na temat tego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

części są bardzo łatwo dostępne w serwisie claas nawet najmniejsza rzecz, ale ceny mogą wydawać się duże, mam renault serii 54 i pali rożnie zależy jak się ciśnie ale, moim zdaniem to co pali to nie dużo biorąc pod uwagę wykonaną robotę,a jeśli chodzi o awaryjność to zależy na jakiego trafisz, jedno jest pewne, że dobrego nikt nie sprzedaje. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś żeby najlepiej się wypowiedziaol ktoś kto ma renaulta. a wiec Mam renówke 110.54 z 96r. 5674mtg. jestem z niej bardzo zadowolony silnik mwm nie do zaje**nia skrzynia też na podzespołach fendta pali tyle co c-360 może nawet troszkę mniej chyba że katujesz ją powyżej 2000 obrotów wtedy lubi zassać. bardzo dobry uciąg. części są. nawet czujnik zabezpieczenia rozrusznika można dostać ;) miałem drobne usterki takie jak zblokowane hamulce spowodowane pomieszaniem płynów, i problem z napędem poprzez pomieszanie olejów. po kupnie oczywiście trzeba było ją do ładu doprowadzić, elektryka była pogmatwana nic nawet nioe trzeba było inwestować, wujek elektryk bez problemu doszedł co i jak i wszystko pieknie chodzi ;)


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

mial ktos problem ze wskaznikiem paliwa, u mnie caly czas pokazuje 1/4 w dolnym baku, jeden wskaznik na przelaczniku


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Najprawdopodobniej zacięty pływak. A powiedz czy jest różnica po przekręceniu kluczyka czy wiecznie tak samo stoi?


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

dziala niby normalnie, wskazuje tylko kiedy dostanie prad,

czasem na dolnym wskazuje pusty a na gornym 1/4, czyli jakby odwrortnie zczytywal


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

A jak dostać się do nagrzewnicy i silniczka w 133-14,od środka kabiny czy przez dach bo mi nie dmucha i chcę posprawdzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153

Będę próbował to popodłańczać i sprawdzę czy nagrzewnica cała bo obieg płynu mam zawrucony z powrotem na bocznej ściance przy pokretle które nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek2211    0

Witam,jeżeli ktoś potrzebuje części lub pomocy w naprawie ciągników Renault,Deutz,Case,John Deere,Massey Ferguson zapraszam najlepiej kontakt telefoniczny z powodu braku czasu..Prowadzimy sklep z częściami nowymi i używanymi oraz serwis tych marek.Pozdrawiam i zapraszam. tel:518 859 975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati24    0

witam mam problem z obrotomierzem w renowce 95 14 tx jest elektroniczny i wogole nie dziala czy wie ktos z kad idzie impuls do niego czy moze z alternatora? co moze byc uszkodzone bo na kablach prad jest po wlaczeniu zaplonu jak i po odpaleniu prosze o konkretna podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmmarcin    4

Dołączam się do prośby. U mnie jest tak że po odpaleniu czasem obrotomież działa a czasem nie. Gdy obrotomież pokazuje obroty normalnie np w pługu po pół godziny roboty zawiesza się i pokazuje cały czas np. 1500.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati24    0

chcial bym jeszcze dodac ze po odpaleniu ciagnika obrotomierz rosnie na 1500 i nagle spada na 0 i nie dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    14

Z alternatora (chyba R na alternatorze) . Powiedz jaki masz obrotomierz, Jeager? Wyjmij go i na kostce przy odpalonym ciągniku pomierz napięcia (prostym multimetrem) na trzech kablach. Na jednym powinno być chyba 7-8 i rosnąć przy wzroście obrotów, na drugim 12v, na trzecim 12v ale przy włączeniu świateł i 4 masa (kolejność może być błędna, bo dawno to robiłem)

 

post-22426-0-29800100-1381674776_thumb.jpg tak wygląda w środku.

 

U mnie brakowało prądu 12v, (ale nie od świateł) jest niezbędny do działania, sam impuls z alternatora nic nie da. U mnie niestety godziny liczy teraz , gdy mam kluczyk przekręcony.

Edytowano przez Kuba1212

Nowy nabytek: Renault 75.14 RS- Zdjęcia w Galerii.
Sprzedam silnik elektryczny o mocy 10 kW. Więcej informacji na PW lub Kubalessini@gmail.com . :D

Zapraszam do mojego kanału na youtube: www.youtube.com/user/Kubalessini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati24    0

dziekuje kolego zrobie tak jak mowisz pomierze napiecia i cos bede wiedzial czy to wina pradu czy obrotomierza pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj