Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Historyk

Ciśnienie w oponach zetor 10540

Polecane posty

Historyk    0

Siema!

Mój sprzęt jest strasznie twardy podczas jazdy. W czasie pokonywania nawet delikatnych dziur miota mną jak szmatą :D Poprzedni właściciel używał tego sprzęta do prac transportowych i w związku z tym ciśnienie w oponach jest bardzo duże. Chciałbym jeździć z większym komfortem. Do ilu bar spuścić ciśnienie w kapciach? Opony w nim to 16,9 tył (R 38) i przód 12,4 ( czy 12,5 coś takiego). Aaaa a propos przedniej osi to opony w nim mają na bokach takie wybrzuszenia. Chyba nie jest to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Jeśłi te wybrzuszenia są w ułożeniu góra, dół itd to pewnie radialne sporo tych opon tak ma i jest to normalne. A co do ciśnienia to jak kolega wyżej. Sprawdz co pisze na oponie czy to radialne czy diagonalne i będziesz wiedział.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Historyk    0

Jutro wam napisze jakie one są. 1,6 bara to na przednią oś? A na tył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

jak radialki są 4 to na wszystkie 4 1,6 bara


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    60

Ja mam napompowane 1,1 bara i wtedy jest najlepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

Ja mam napompowane 1,1 bara i wtedy jest najlepiej

 

masz tak napompowane w zetorze 10540?

 

Małe sprostowanie z przodu mam opony 13,6. Dodam jeszcze że na tylnych kołach mam obciążniki. Na przodzie też (coś koło 500kg)

aaa i jeszcze czy są to diagonalne czy radialne to nie wiem. Na oponach nic na ten temat nie znalazłem. Wiem tylko że są to czeskie baumy. Kilka lat temu je zmieniano na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    60

w zetorze nie ale w ursusie c 385 i też mam czeskie barumy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

hmmm słyszałem że na tył trzeba napompować mniej bar np. 1.2 a przód 1.6. Prawda to? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    92

Jak nie wożę nic ciężkiego to w proximie mam 1,1 bar wystarcza. Przewracarki i zgrabiarki nie cierpią jeździ się jak samochodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

2.0 na przodzie i coś około 1.2 na tyle. Tak miał napompowane jeszcze stary właściciel. na początku myślałem że on jest tak normalnie twardy ale potem już nie wytrzymałem i muszę coś z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

2.0 na przodzie i coś około 1.2 na tyle. Tak miał napompowane jeszcze stary właściciel. na początku myślałem że on jest tak normalnie twardy ale potem już nie wytrzymałem i muszę coś z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 1994kuba1994
      Witam. Szukam ciągnika od 80 km w górę do maks  50 tyś i mam okazję na zetor 9540 za 42000 tyś ale do tej pory szukałem case i renault. Ale zetor młodszy, komfort też jest a najważniejsze części dużo tańsze. Ma być głównym koniem narazie na 30 h. Ogólnie to mało tych zetorow jest i to dlatego że dobre czy że były złe i nie produkowali  ich więcej? 
    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
    • Przez kibix
      Witam ,
      Opryskiwacz kverneland Ikarus s 28
      Nie nabija ciśnienia większego niż 1bar podczas oprysku. Dodatkowo pompa "klekocze". Wraz ze wzrostem obrotów na walku ciśnienie rośnie delikatnie.
      olej czysty. Pompa nie bierze lewego powietrza. 
      Rozkrecilem pompę. Membrany całe. Zaworki całe. Nie wiem jak ciężko powinny chodzić te sprężynki. Bo możliwe że tu jest problem.
      Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.