Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Historyk

Ciśnienie w oponach zetor 10540

Polecane posty

Historyk    0

Siema!

Mój sprzęt jest strasznie twardy podczas jazdy. W czasie pokonywania nawet delikatnych dziur miota mną jak szmatą :D Poprzedni właściciel używał tego sprzęta do prac transportowych i w związku z tym ciśnienie w oponach jest bardzo duże. Chciałbym jeździć z większym komfortem. Do ilu bar spuścić ciśnienie w kapciach? Opony w nim to 16,9 tył (R 38) i przód 12,4 ( czy 12,5 coś takiego). Aaaa a propos przedniej osi to opony w nim mają na bokach takie wybrzuszenia. Chyba nie jest to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    341

Jeśłi te wybrzuszenia są w ułożeniu góra, dół itd to pewnie radialne sporo tych opon tak ma i jest to normalne. A co do ciśnienia to jak kolega wyżej. Sprawdz co pisze na oponie czy to radialne czy diagonalne i będziesz wiedział.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    341

jak radialki są 4 to na wszystkie 4 1,6 bara


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

Ja mam napompowane 1,1 bara i wtedy jest najlepiej

 

masz tak napompowane w zetorze 10540?

 

Małe sprostowanie z przodu mam opony 13,6. Dodam jeszcze że na tylnych kołach mam obciążniki. Na przodzie też (coś koło 500kg)

aaa i jeszcze czy są to diagonalne czy radialne to nie wiem. Na oponach nic na ten temat nie znalazłem. Wiem tylko że są to czeskie baumy. Kilka lat temu je zmieniano na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    90

Jak nie wożę nic ciężkiego to w proximie mam 1,1 bar wystarcza. Przewracarki i zgrabiarki nie cierpią jeździ się jak samochodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

2.0 na przodzie i coś około 1.2 na tyle. Tak miał napompowane jeszcze stary właściciel. na początku myślałem że on jest tak normalnie twardy ale potem już nie wytrzymałem i muszę coś z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

2.0 na przodzie i coś około 1.2 na tyle. Tak miał napompowane jeszcze stary właściciel. na początku myślałem że on jest tak normalnie twardy ale potem już nie wytrzymałem i muszę coś z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Stach42
      Sprzedam ciągnik w b.dobrym stanie.Przedni tuz , siedzenie Grammer, nowiutkie opony 100%. Wzmocniony podnośnik żółw wszystko działa.
      Zakończyłem produkcję i jest mi zbędny.Pracował u mnie na małym gospodarstwie przy prasie i rębaku do trawy.600 mtg temu przeszedł gruntowną kapitalkę , silnik podnośnik itd.
      45000 zł
      Podkarpacie
      664668802



    • Przez Vroobel
      Witam!
      W moim Zetorze 8045 po rozgrzaniu oleju, jest problem ze zmianą biegów, a gdy ciągnik jedzie i wciśnie się sprzęgło to tak jakby skrzynia hamowała bo gwałtownie zwalnia, a przy ponownym włączeniu biegu, szarpie, czasami to jakby ruszał z żółwia i przeskakiwał na zająca. Parę lat temu była robiona mikropompka, żółw i  sprzęgło , stan oleju jest, co może być przyczyną ? hamulec skrzyni?
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Przez Juzeffff
      Witam! Mam problem dotyczący układu hydrauliki zewnętrznej w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 215, mianowicie po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za otwarcie elektrozaworu układ nie uaktywnia się, z kolei gdy ruszymy kierownicą układ staje się aktywny. Natomiast na drugiej parze złączy hydraulicznych na chwilę pokazuje się dioda informująca o kierunku przepływu oleju, a następnie gaśnie. Co może być powodem niedomagania? Ciśnienie układu wynosi od 180 do 200 atmosfer. 
      Pozdrawiam! 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.