Skocz do zawartości

Polecane posty

Rafal155    2

Przepraszam że kolejny temat zakładam ale jest to pilne i wazne jak ustawić wtrysk paliwa żeby był dobry to powinno być tak 1 tłok na górze i powinno wsytzykiwac paliwo?? Czy na dole i wtedy wtrysk?? A na kole prasowym który znak powinien się pokrywać z tą blaszka 1 czy 2 ?? Ja ustawiłem na samej górze tłoka i wtrysk paliwa... Powiedzcie czy dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190

Jesli Kolega pyta czy tlok ma byc na gorze, czy na dole, to ja watpie w Kolegi umiejetnosci...

Jest w ktoryms temacie napisane dokladnie o ustawianiu kata wtrysku, wystarczy poczytac...

Nie moge znalezc w tej chwili wlasciwego tematu, jesli ktos znajdzie prosze podlinkowac.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    306

Wybacz kolego ale jeżeli nie masz pojęcia w jakiej fazie powinien być wtrysk paliwa w silniku to lepiej nie rob tego bo popsujesz ten biedny traktor. I sie teraz nie dziwie czemu niektórzy mówia że jakiś tam ciągnik to gówno złom szmelc szajs bo nie chodzi jak ma, skoro mamy takich ,,majstrów" Możesz spytać na jaki znak ustawić silnik bo każdy ma inaczej ale nie jakie połozenie ma mieć tłok. :o :o


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal155    2

No dzdziękuję bardzo balcerek1 tłok w górnej fazie sprężania i wtedy ma nastąpić bezpośredni wtrysk paliwa. Znalazłem nawet film jak to sie robi może i nie jestem asem ale nie poddaje się po każdej porażce i wy skoro macie takie pojęciae do wszystkiego to gratuluję i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kukum
      Witam Jak załozyc filtry paliwa aby wszystko dobrze funkcjonowalo??
      Mam dylemat jak je zalozyc papier-filc czy filc papier
    • Przez Drak1988
      Witam, przenoszę temat (dubluję, ponieważ zamieściłem go nie w tym dziale, a niestety sam nie mogę tematu przenieść)
       
      Witam serdecznie kolegów.
      Ww moim JD6100 mam następujący problem. Po pewnym czasie zaczął mi szwankować wskaźnik paliwa, aż w końcu przestał zupełnie wskazywać poziom. Prawdopodobnie od początku jak go kupiłem, nie działała pompka paliwa, ale nie jest to pewne, w tej chwili nie działa. Pomyślałem, że pewnie do wymiany wskaźnik + pompka, jednak po zdjęciu dekielka i dostaniu się do złączki od pompki/wskaźnika (złączka 3pin) i pomiarze napięć okazuje się, że na jałowo (po przekręceniu kluczyka) na pompce mam napięcie około 7V zamiast 12. Szukając dalej, udało mi się ustalić, że po przekręceniu kluczyka nie załącza się przekaźnik odpowiedzialny za pompkę paliwa. Na styku przekaźnika jest napięcie 12V (na cewce brak), myślałem, żeby zewrzeć przekaźnik na próbę jakimś drutem, ale nie wiem czy jest to dobry pomysł bo być może jakiś układ nie pozwala na załączenie się przekaźnika bo wykrywa awarię i po takim zwarciu może być więcej szkody niż pożytku.
       
      Teraz 2 pytania:
      1. W którym momencie powinna załączać się pompka paliwa, czy zawsze po przekręceniu kluczyka, czy tylko po spadku ciśnienia w przewodach paliwowych?
      2. Czy miernik poziomu paliwa (pływak itd) potrzebują zasilania do wskazywania poziomu? Sprawdzałem rezystancje między pinami przy różnych poziomach paliwa i w sumie nie zauważyłem znacznych zmian (max 0.7ohm i to w sumie dość losowo, co bardziej wskazywało na znaczny błąd pomiaru).
       
      Dodam, że po przekręceniu kluczyka, wskazówka wskaźnika paliwa przechodzi z położenia spoczynkowego (poniżej czerwonego pola), na jego początek, więc chyba sam wskaźnik jest OK. Dzisiaj chciałem rozebrać skrzynkę z przekaźnikami i bezpiecznikami, jednak ilość kabli jaka tam dochodzi mnie przeraziła i chwilowo nic nie ruszałem.
       
      PS: Czy po przekręceniu kluczyka do pozycji tzw zapłonu powinna migać żółta kontrolka z wykrzyknikiem? (kontrolka ta gaśnie po odpaleniu ciągnika).
       
      PS2: Przez pomyłkę chyba nie ten dział, jeśli to możliwe to proszę o przeniesienie do głównego działu Ciągniki rolnicze -> John Deere (bo chyba ten będzie najodpowiedniejszy)
       
      Pozdrawiam
      Darek
    • Przez killler89
      witam. mam takie pytanko czy wkład filtra paliwa w Renault 95.14 MWM(chodzi mi o ten filtr z lewej strony ten ze szklanym denkiem) jest taki sam i pasuje od 3p /mf 255 ?z góry dziekuje za odpowiedzi
    • Przez arektom
      witam. ostatnio zniknęły mi z wyswietlacza wskazniki temperatury i paliwa. pokazuje caly czas rezerwe. mial ktoś taki problem? zapomnialem dodac ze to ares 715
       
    • Przez brodzik2207
      witam, chciałem was zapytac ile macie filtrów w swoich jd  6920... ja dzis byłem w serwisie po nowe i powiedzieli ze sa dwa wiec wiozłem, wymieniłem jeden pod papka zasilajaca a drugiego nie ma ? nie moge znalesc ? prosze o jakas podpowiedz zdjecie przedstawia jak jest u mnie

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.