Fendt312v

Lamborghini grand prix problem

Polecane posty

Fendt312v    0

Witam, mam problem z lamborghinim z 2003 r, ma on 9000 tys godzin i stracił zupełnie moc, problemem jest nawet ruszanie , ma on 90 km a z 3 balotami nie jest w stanie jechać na najwyższym biegu. Co może być przyczyną? turbina została sprawdzona i działa poprawnie silnik na 8 tys miał wymianę pierścieni a teraz to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

może pompa strzeliła- ciężko doradzić przy tak skromnym opisie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt312v    0

Z tym że tutaj nie ma jednej pompy, są 4 osobne . Myślicie ze można je wyjąć tak po prostu czy trzeba na coś uważać przy wyjmowaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

tez stawiam na pompy - lepiej za nie sie sam nie bierz, pwenie trzeba je potem ustawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

W pompach pęka tylko sprężyna i nic więcej się nie psuje. To nie jest problem. Pewnie w pompce zasilającej miałeś zapchany filtr. A tak aporopo - wolne obroty nie falują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Ważne jest by każda pompa miała taką samą ilość podkładek pod spodem. Kolejna rzecz pompki powinny być lekko poluzowane i obrócone w prawo(mają minimalny luz na szpilkach)Ustawienie takie daje nam pewność że listwa idealnie równo steruje wszystkimi pompkami. Pompki po odkręceniu króćca pod który przykręca się przewód od wtrysku (na klucz 22) mają zaworek zwrotny który jest m.in. odpowiedzialny za utrzymanie stałego ciśnienia na przewodzie wtryskowym. Zaworek zwrotny jest bardzo ważny. Można go rozebrać i sprawdzić czy sprężynka jest cała a kuleczka na swoim miejscu. Ogólnie pompki i ich wydajność powinna być ustawiona na specjalnym stole probierczym zgodnie z tym co jest w serwisówce.Temat jest dość długi więc jak będą jeszcze jakieś pytania to czekam. Obecnie walcze w falującymi obrotami w lamborghini i nie spoczne póki nie znajdę usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SuperRolnik1
      Witam. Założyłem nowy temat gdyż podobnych informacji nie mogłem znaleźć a mogą one być pomocne dla innych posiadaczy tych ciągników. Piszę w imieniu kolegi. Kupił ciągnik Deutz Fahr Agroprima 6.06 i nie wie od czego/do czego służy dźwignia z tyłu ciągnika, na środku tuż nad górnym zaczepem, za złączkami hydrualicznymi (widać to na zdjęciu). Instrukcji nie posiadamy, w internecie też ciężko cokolwiek znaleźć dlatego liczę na pomoc posiadaczy takich ciągników. Pozdrawiam


    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez gorg_tki
      Witam. Problem z Władimirem jest taki że dławi sie na pełnym gazie. Zapinam pług orlik lub kosiarkę rotacyjną 135 i spokojnie ciągnik daje radę na 4 biegu kultuta pracy jest dobra zero kopcenia ale na pół gazu max70% zaś jak dodam gaz na calego to tylko zaczyna kłócić na czarno, silnik wydaje głuchy dźwięk nastepuje falowanie obrotów na 5 sekund nabiera wigoru to znowu dlawi się ujmuje gazu i znów jest "dobrze". Prosze o pomoc. Uklad paliwowy sprawdzony filtry wymienione, nigdy nie zapowiedział sie.
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj