Skocz do zawartości
Fendt312v

Lamborghini grand prix problem

Polecane posty

Fendt312v    0

Witam, mam problem z lamborghinim z 2003 r, ma on 9000 tys godzin i stracił zupełnie moc, problemem jest nawet ruszanie , ma on 90 km a z 3 balotami nie jest w stanie jechać na najwyższym biegu. Co może być przyczyną? turbina została sprawdzona i działa poprawnie silnik na 8 tys miał wymianę pierścieni a teraz to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt312v    0

Z tym że tutaj nie ma jednej pompy, są 4 osobne . Myślicie ze można je wyjąć tak po prostu czy trzeba na coś uważać przy wyjmowaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yudin    7

tez stawiam na pompy - lepiej za nie sie sam nie bierz, pwenie trzeba je potem ustawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

W pompach pęka tylko sprężyna i nic więcej się nie psuje. To nie jest problem. Pewnie w pompce zasilającej miałeś zapchany filtr. A tak aporopo - wolne obroty nie falują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Ważne jest by każda pompa miała taką samą ilość podkładek pod spodem. Kolejna rzecz pompki powinny być lekko poluzowane i obrócone w prawo(mają minimalny luz na szpilkach)Ustawienie takie daje nam pewność że listwa idealnie równo steruje wszystkimi pompkami. Pompki po odkręceniu króćca pod który przykręca się przewód od wtrysku (na klucz 22) mają zaworek zwrotny który jest m.in. odpowiedzialny za utrzymanie stałego ciśnienia na przewodzie wtryskowym. Zaworek zwrotny jest bardzo ważny. Można go rozebrać i sprawdzić czy sprężynka jest cała a kuleczka na swoim miejscu. Ogólnie pompki i ich wydajność powinna być ustawiona na specjalnym stole probierczym zgodnie z tym co jest w serwisówce.Temat jest dość długi więc jak będą jeszcze jakieś pytania to czekam. Obecnie walcze w falującymi obrotami w lamborghini i nie spoczne póki nie znajdę usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrus89
      Ludzie, opiszcze co wiecie na jego temat, ile pali, na co trzeba zwrócic uwagę podczas eksploatacji, czy awaryjne są i komfort pracy. Pozdro !!
    • Przez massey19xpl
      Witam, jestem posiadaczem MF 3050 i jest jakiś problem, bo to chyba nie jest normalne... Gdy jadę samym ciągnikiem po dobrej drodze, bez niczego to np pod górę czuje jakby sam siebie nie mógł dociągnąć, normalnie "zdycha". Minimalnie lepiej jest, gdy silnik jest już rozgrzany, ale to na prawdę nie wielka różnica. Tak jest od samego początku kiedy kupiłem go. Co to może takiego być?
    • Przez problem
      witam, mam problem ze skrzynią biegów w ciagniku r 4 105 polega on na tym że
      pękają łożyska na jednym z wałków na skrzyni biegów w ciągu 6 miesięcy wymieniałem je juę 2 razy
      ciągnik ma ok 2000 mtg może ma ktoś podobny problem i pomoże mi usunąć awarię i co może być przyczyną tego stanu.
      z góry dzieki i czekam na odpowiedź
    • Przez oksana17
      Witam.Problem dotyczy silnika i jest on od samego początku czyli kupna w 2003 r.Do tej pory nakrecił 1300 mth.nie jedyny traktor w gospodarstwie.Problem ma z ruszeniem z miejsca(płynnym) czy to przyczepa,pług, agregat czy nawet na pusto.Skrzynia to 20 (przód tył).Przez to ruszanie odbywało się na wyższych obrotach i sądze że to było przyczyną wymiany sprzęgła.Nie będe się rozpisywał chodzi o to że nie można zejść poniżej 1600 obr/min.Inaczej nie zbiera się czy to na drodze (5 bieg) czy to na średnich biegach (literka M)na polu np agregat 3 bieg.Obroty max ma 2300.Gaz nożny i ręczny sterowany za pomocą linek.Niedopilnowałem tego jak traktor był na gwarancji.Za pomoc z gory dziękuje.pozdrawiam.
    • Przez Wawrzaczek
      Witam mam jedno pytanie do czego służą przyciski na joysticku 1,2,3
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.