Skocz do zawartości
Fendt312v

Lamborghini grand prix problem

Polecane posty

Fendt312v    0

Witam, mam problem z lamborghinim z 2003 r, ma on 9000 tys godzin i stracił zupełnie moc, problemem jest nawet ruszanie , ma on 90 km a z 3 balotami nie jest w stanie jechać na najwyższym biegu. Co może być przyczyną? turbina została sprawdzona i działa poprawnie silnik na 8 tys miał wymianę pierścieni a teraz to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt312v    0

Z tym że tutaj nie ma jednej pompy, są 4 osobne . Myślicie ze można je wyjąć tak po prostu czy trzeba na coś uważać przy wyjmowaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yudin    7

tez stawiam na pompy - lepiej za nie sie sam nie bierz, pwenie trzeba je potem ustawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

W pompach pęka tylko sprężyna i nic więcej się nie psuje. To nie jest problem. Pewnie w pompce zasilającej miałeś zapchany filtr. A tak aporopo - wolne obroty nie falują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Ważne jest by każda pompa miała taką samą ilość podkładek pod spodem. Kolejna rzecz pompki powinny być lekko poluzowane i obrócone w prawo(mają minimalny luz na szpilkach)Ustawienie takie daje nam pewność że listwa idealnie równo steruje wszystkimi pompkami. Pompki po odkręceniu króćca pod który przykręca się przewód od wtrysku (na klucz 22) mają zaworek zwrotny który jest m.in. odpowiedzialny za utrzymanie stałego ciśnienia na przewodzie wtryskowym. Zaworek zwrotny jest bardzo ważny. Można go rozebrać i sprawdzić czy sprężynka jest cała a kuleczka na swoim miejscu. Ogólnie pompki i ich wydajność powinna być ustawiona na specjalnym stole probierczym zgodnie z tym co jest w serwisówce.Temat jest dość długi więc jak będą jeszcze jakieś pytania to czekam. Obecnie walcze w falującymi obrotami w lamborghini i nie spoczne póki nie znajdę usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pierniczek
      Witam,
       
      Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.
       
      W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.
       
      Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Piotrus89
      Ludzie, opiszcze co wiecie na jego temat, ile pali, na co trzeba zwrócic uwagę podczas eksploatacji, czy awaryjne są i komfort pracy. Pozdro !!
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez KrzychuM
      co to za traktor ile ma koni??? jezeli jest podobny temat to przepraszam i prosze o wyrozumiałość???
    • Przez massey19xpl
      Witam, jestem posiadaczem MF 3050 i jest jakiś problem, bo to chyba nie jest normalne... Gdy jadę samym ciągnikiem po dobrej drodze, bez niczego to np pod górę czuje jakby sam siebie nie mógł dociągnąć, normalnie "zdycha". Minimalnie lepiej jest, gdy silnik jest już rozgrzany, ale to na prawdę nie wielka różnica. Tak jest od samego początku kiedy kupiłem go. Co to może takiego być?
×