Skocz do zawartości

Polecane posty

dawid2m    0

Witam.

Mam problem z MF 3070. Otóż gdy załączy się tylni WOM, to coś z tyłu zaczyna strasznie grzechotać. Tak jakby jeden tryb ocierał sie o drugi. Pytanie co to może być? Czy to faktycznie tryby, czy może łożysko jakieś poleciało? Miał już ktoś do czynienia z taką sytuacją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    131

A na wyższych obrotach też grzechocze? Bo na wolnych to chyba w każdym fergusonie grzechocze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michasko    1

W moim też grzechocze na wolnych obrotach i też sie martwiłem... ale pare lat mineło i nic sie złego nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2m    0

Czyli że to normalne i mam się tym zbytnie nie przejmować? Myślałem, że to tryby któreś lekko zahaczają się o siebie i może by je na cięgnach podciągnąć albo popuścić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz19877
      Witam jak w temacie , posiadam przyczepę Mengele law 360 na podajniku łańcuchowym i przy delikatnie szybszej jeździe podczas zbioru przeskakuje sprzęgło w wałku WOM zbiór jest bardzo wolny  co za tym idzie słabo pocięta trawa, moje pytanie brzmi ile Nm jest wskazane dla tej przyczepy?Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    • Przez Szynek
      witam,czy ktos moze sie orientuje czy w t25 mozna dorobic przedni walek wom
    • Przez Robson76
      Witam, taki problem mam, jak poprawnie powinny być podłączone rurki od sprzęgła i hamulca wom, czyli jeśli na tylnym moście jest przykręcona na górze to gdzie powinna być podłączona na pokrywie biegów? do otworu tego bardziej z przodu czy z tyłu?? ponieważ ciągnik kupiłem od tzw. "mechaników" i chcę ogarnąć co i jak bo WOM działa dosyć nietypowo, a że nie znalazłem rozwiązania to od razu zapytam co jest nie tak jeśli: wałek kręci się po włączeniu mechanicznym ale nie wyłącza się hydrauliką nawet przy obciążeniu?, poza tym przy zgaszonym ciągniku można wałkiem obracać zarówno po mechanicznym załączeniu wałka  jak również wiadomo przy  rozłączonym? jakieś sugestie ? w chwili obecnej nie mam możliwości wymontowania całego wałka z mostu bo być może problem tkwi w braku uszczelniaczy na całym tym ustrojstwie zwanym WOM?
    • Przez drewcio
      Witam, problem z przelaczaniem predkosci womu.
      W moim mtz 82 nie ma sruby na klucz do przestawiania 540 1000 obr/min od spodu jest tylko takie cos jak na foto:   Zdjecia robione od spodu skrzyni reduktora.
      Pytanie co to jest i jak tym sterowac? Jest mozliwosc by przestawiac predkosc womu bez wychodzenia z kabiny?. W srodku nie znalazlem dodatkowych przelacznikow/dzwigni oprocz tych standardowo montowanych i opisanych w instrukcji dostepnych do w/w modelu na necie.
      Dodam iz pacjent to mtz 82 w malej kabinie z 78' przyjechal z niemiec. /Bynajmniej wg. dowodu rejestracyjnego i tabliczek/
    • Przez luki311993
      Witam
      Panowie mam problem z wyjacym wałkiem wom w c360 3p a mianowicie jak chodzi na pusto nic nie słychać. Kiedy jednak podczepie śleze to słychać wycie w okolicach skrzyni biegów. Co to może być? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.