Skocz do zawartości

Polecane posty

KOSTEK12    5

Witam,dziś mój Case JX100U odmówił posłuszeństwa mianowicie jak go we wtorek wstawiłem do garażu wszystko było ok.a dziś po odpaleniu nie dało się jechać tylko miga kontrolka i wskazuje na błąd 53 który według instrukcji brzmi tak; Napięcie zasilania czujnika 5V zbyt wysokie co to może znaczyć i o jaki czujnik chodzi? Dodam że około rok temu był naprawiany sterownik jazdy wtedy jeździł tylko na żółwiu i nie dało się przełączyć na zająca ale przy najmniej jeździł a teraz całkiem zostałem bez ciągnika ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak jak napisano, napięcie 5V zbyt wysokie, czyli sterownik do naprawy. Sam tego nie ogarniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

ten ciągnik mnie zrujnuje jak co rok będę naprawiał to dziadostwo, Dzięki Elektrotechnik, a może Ty podjął byś się tej naprawy?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

problemów ciąg dalszy ciągnik jeździ kiedy chce postał kilka dni nie ruszany i nagle wszystko zaczęło działać wczoraj zrobiłem oprysk 3ha i w drodze powrotnej zatrzymał się sam podczas jazdy a migający błąd wciąż ten sam zaciągnęliśmy go na podwórko i po ponownym odpaleniu znów wszystko działa,czy takie zachowanie ciągnika jest charakterystyczne dla konkretnego uszkodzenia i czy nadal można podejrzewać awarię sterownika,już nie wiem co robić,na konkretnego fachowca czeka się 2 tyg. a jak już przyjedzie ciągnik może zacząć działać i d.pa z diagnozy tylko za fatygę będę musiał zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prawdopodobnie zimny lut na PCB, lub przerwa na którymś złączu. Ale skoro wywala błąd zbyt wysokiego napięcia, to raczej usterka jest w sterowniku. Jak nie chce jechać wystarczy sprawdzić napięcie na którymś czujniku i trochę się wyjaśni. Jakbyś przesłał mi dokładne zdjęcia płyty, to mógłbym powiedzieć coś więcej, bo nie wiem czy +5V jest stabilizowane liniowo, czy impulsowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

Witam,trochę to trwało ale sterownik poszedł do sprawdzenia i dopiero wczoraj go odebrałem i jak na razie wszystko działa tylko nie wiem jak długo,mimo wszystko do mojej galerii dodałem fotki sterownika może coś da się z tego zobaczyć ;) niestety fotki zostały usunięte przez moderatora rzeznik13

Edytowano przez KOSTEK12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kub123    0

koledzy marze ktoś by naprawił mi sterownik bcu od  john deere 6600 al78924  lub sprzedał pasuje jeszcze al180527  al110259 mój telefon 604840455 dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tokarz
      Co może być przyczyną zgrzytania (trzeszczenia) wydaje się że w skrzyni lub w tylnym moście (ciężko zlokalizować).  Dodam że stało się to raptownie  przy siewie po zawróceniu się na nowy przejazd (podniesienie i opuszczenie TUZ, użycie rewersu i wyjścia hydraulicznego). Trzeszczenie ustępuje przy obciążeniu hydrauliki (przy podnoszeniu TUZ, przy skręcaniu, przy używaniu wyjść hydrauliki). Pompa jest sprawna i nie ma luzów na wałku ani też na łożysku przy skrzyni. Trzeszczy i zgrzyta tak samo przy jechaniu  jak i na postoju, nasila się przy zwiększaniu obrotów silnika. Czy to może byś jakiś zawór, czy poleciało coś w skrzyni?  Sprawa pilna bo siewy stoją, pozdrawiam
    • Gość SebastianAdamski
      Przez Gość SebastianAdamski
      Deutz
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Użytkownik123
      Witam tak jak w temacie chodzi mi o wymianę pierścienia uszczelniającego z powodu wycieku oleju ze skrzyni, ciągnik już jest rozpołowiony ale nie wiem jak dostać się do tego pierścienia. Dołączam zdjęcie i element o który mi chodzi z numerem 6.

    • Przez andrzejoo7
      Jak w temacie pod ciągnikiem jest dziurka oczywiście fabryczna leje się ciurkiem.miał ktoś taki przypadek
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.