Polecane posty

SZMEKK    21

Witam

Mam problem z ciagnikiem nh8360 otoz przy przelanczaniu biegu z zakresu B na C slychac zgrzyt w droga strone taka sytuacja sie nie dzieje, dodatkowo kiedy ciagnik jedzie na zakresie C to zdarza mu sie wyrzucic bieg i wskoczyc na N(luz) zazwyczaj dzieje sie to przy wjechaniu w jakas dziure itp.

Zawolalismy wiec serwis zeby obczaili sprawe , przyjechali wykonali kalibracje lecz ta nic nie dala i nie widac zadnej poprawy, stwierdzili tylko ze wina musi lezec w srodku skrzyni i na 99%jest to wina zepsutego synchronizatora. Postanowilismy wiec rozebrac traktor i wymienic to co trzeba, kiedy skrzynia byla juz rozebrana okazalo sie zewiekszosc jej elementow jest w bardzo dobrym stanie a owe synchronizatory psiadaja pewien stopien zurzycia nie byly w tragicznym stanie ale postanowilismy dla swietego spokoju je wymienic przy okazji zregenowalismy widelki od biegow bo byly troche wytarte. Kiedy zlozylismy traktor okazalo ze poza brakiem problemu z wyskakiwaniem biegu na zakresie C skrzynia dalej zgrzyta kiedy przelancza sie z zakresy B na C, zdarza sie takze ze w ciagniku wyskakuje wsteczny bieg co przed rozbieraniem nie mialo miejsca. Zadna kalibracja skrzyni nie pomaga a serwis twierdzi ze winny moze byc dalej synchro luba krzywe widelki (w co nie chce nam sie za bardzo wierzyc).

Koledzy prosze doradzcie mi cos bo juz nie mamy sily ani pomyslow na ten traktor a trzeba cos z tym zrobic bo za chwile mamy zniwa i traktor bedzie bardzo potrzebny. Jezeli spotakala was podobna sytuacja lub cos wam sie obilo podobnego o uszy to bede wdzieczny za wszelkie sugestie i porady a moze znacie jakiegos dobrego fachowca od takich spraw? jesli tak to prosze was o kontakt lub jakies namiary. Dodam tylko ze traktor poisada trzy zakresy ABC i po 6polbiegow bez sprzegla skrzyna 18x6.

Pozdrawuam i prosze o szybkie odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

Napisz kolego jaką masz dokladnie skrzynie (nazwe) bo z tego co wiem to napewno są 2 skrzynie o takich przelozeniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

jesli sie nie myle to skrzynia nazywa sie Range Comand semi powershift, wiem tez ze na ostatnim zakresie C mam mozliwosc ustawienia opcji automatu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

Kolego żeby odczytac błędy musisz wejść w menu "H". Jak nie wiesz jak to zrobic pisz na priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

Kolego jestem kieski w tych sprawach i niewiem jak sie pisze wiadomosci na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj