Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
KamaZ123

Czyszczenie zegarów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KamaZ123    0

Witam, mam c360 i robię w nim remont. Chcę odpicować bestię jak nówkę ale mam teraz problem. Mianowicie mam 2 sprawne zegary przy moim papaju, lecz pod szybkami jest syf (kurz, pył). Czy da się go jakoś usunąć dostać do tych zegarów, bo jeszcze ich nie wyjmowałem. Skoro są sprawne to szkoda wywalać jak mogę wyczyścić :) Da radę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

W obydwóch musisz rozgiąć okrągłą ramkę.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamaZ123    0

To chyba jednak zdecyduję się na wymianę :(. Zapewne po rozgięciu ramki nie będzie wyglądało to estetycznie. Czy warte to zachodu? Będzie to wyglądać od góry jak oryginalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

locke    291

jak nie pobijesz szybki to bedzie dobtze.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dzikitadzik94
      Witam  
      Otóż mam taki problem, robiłem kapitalny remont silnika Perkins 3P. Wał do szlifu, nowe tuleje tłoki, pompa olejowa, planowanie bloku, regeneracja i planowanie głowicy itp. Rozrząd ustawiony na znaki, odpala na dotyk. Lecz po 40 motogodzina pękła mi dźwigienka zaworowa która była stara niewymieniana. Było ciśnienie wydychało mi uszczelkę pod głowicą. Ściągam głowice, moim oczom ukazały się obite zwory wydechowe na tłokach  . Nie wiem za bardzo co może dolegać, rozrząd dobrze ustawiony, blok splanowany razem z tłokami że nie wystają ponad tylko są na równo z płaszczyzną bloku. Ma ktoś jakieś sugestie ?
    • Przez radek5314
      cieknie mi paliwo z pod koncowki co jest zalozony przewod paliwowy od kranika wymienialem koncowke srube i nowe podkladki miedziane dalem i dalej nie moge uszczelnic  jak to uczelnic zeby nie cieklo nic
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Rafał1995
      Witam!
      Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki  itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju.  Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było  cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
    • Przez MrRolnik4011
      Mam taki problem przed chwilą byłem wy jechany Ursusem C-4011 wyciągnąć samochód jest on tydzień po wymianie oleju z Superol CC40 na Turdus 15w40 i otóż od tej chwili to dużo nie jeździł bo nie miał po co tylko po wymianie zrobiłem jazdę próbną w mokrym polu. Coś zauważyłem że w silniku klekotało i podregulowałem zawory i problem znikł jednak teraz gdy pojechałem to zauważyłem że tłumik obciekły był olejem znaczy się kolektor i trochę tłumika (tylko ta nasadka) i skąd to może być? Silnik pracuje równo na moc nie narzekam a odpalać po wymianie to za pierwszym razem złapie w mrozach kiedyś na Superolu to załapał trochę i zdechł i tak kilka razy dopóki naprawdę się odpalił. Jedyne co poprawiło się jeszcze ciśnienie oleju bo na zimnym ma teraz 6 bar jak sie rozgrzeje to 2 bary a po przy gazowaniu 5-5.5 bara a na starym to jak sie rozgrzał to całkiem bez ciśnienia prawie że był na tym nowym oleju to jeszcze naprawdę rozgrzany nie był. Ale chyba co najważniejsze to to że ma moc i nie dymi na czarno czyli oleju by nie brał raczej. Ale bardzo prosze o pomoc ogólnie oprócz tego czarnego i mokrego kolektora a dokładniej jego końcówki to nic nie widziałem abt jeszcze olej leciał nic nie jest okapane ani oblane olejem.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.