Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kuszt22

Renault ares 540rx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuszt22    0

Witam mam pytanie do użytkowników renaulta aresa 540rx

mianowicie chodzi mi o spalanie takiego ciągnika na glebach lekkich

miałby on pracować w pługach zagonowych 4x35cm .

Z tego co wiem mają one silniki john deere więc troche

obawiam się jego spalania bo szukałem mf ale zrezygnowałem

bo skrzynie biegów to jakieś cuda a części do skrzyni to nie wiem gdzie

można kupić.

Pozdrwiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antoni1    12

a ja mam c330 spala mi jak jeżdżę po zakupy około 3 l na mtg a jak oram to i 6 potfafi polknac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

@antoni1 swoje niby śmieszne posty pisz w temacie HUMOR.

@kuszt22 wiec o tym że ciągnik o który pytasz ma dokładnie taką samą skrzynie, hydraulikę i tył co odpowiednik MF-a bo oba maja te same przekładnie firmy GIMA ( nie są to złe przekładnie) , mają inne przednie osie bo w ARESIE są CARRARO a w MF DANA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michal7536    7

Ale przyczytaj sobie pierwszy post i jest pytanie o spalanie Renault Ares 540rx, więc co temu co zakładał temat pomogły twoje posty? Ma kupić c330 i orać pługiem 4x35cm?

A co do silników john deera w tych Renault to tylko takie gadanie jest że tyle palą. Ja mam Renault Ares 550rx, tez z silnikiem john deera i porównując do Ursusa o podobnej mocy pali mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    36

W porównaniu do Ursusa to wszystko mało pali. Dla przykładu 103-54 spali mniej paliwa na godzinę ciągnąc 5 skib niż 912 z tym samym pługiem i 4rema skibami co w przeliczeniu na hektar daje już bardzo wielką różnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×