Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomakos

MF URSUS czy ZETOR?Co wybrac?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomakos    0

Pomozcie!!!mam zamiar kupic uzywany ciagnik.waham sie miedzyMF(3080  3090 3095 3120  3645  3115lub inny do 140km)URSUS(1234  1634) a ZETOR(9540  10540  11540).nie wiem ktorego wybrac potrzebuje go glownie do orki agregatu i do TURa.jesli ktos pracuje na tych modelach prosze o opisanie jak sie sprzet sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laraks    22

jak do tura to najlepiej ze wspomaganiem i jesli masz kase to wydaje mi sie ze najleprzy by byl zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomakos    0

hej coolman a co z elektryka?slyszalem ze w MF-ach siada instalacja elektryczna.czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Nie słyszałem, aby elektryka w MF-ach była ich problemem- zarówno rozruch jak i podawanie prądu na odbiorniki (np. światła). Jeśli już to unikaj modeli z skrzyniami typu Dynashift. W starszych modelach lubią nawalać, a mało jest mechaników co chcą się podjąć jej naprawy :-. Mój znajomy na normalną mechaniczną (bez rewersu). Chciaż nie ma tego udogodnienia w postaci przekładni nawrotnej, ale przynajmniej nic mu się nie psuje :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tores    1

duże ursusy teraz można tanio kupic 1634 coś koło 60tys mi sie zdaje  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość M   
Gość M

1634 to dobry wybór.Wszystkie polskie maszyny są dobre chociaż  więcej palą ale zetory są droższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0
No i nie ma żadnego problemu z częsciami zamiennymi- niedrogie i ogólnodostępne :).

do zetora też są dostępne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

powiem o 1134 ze trudno spotkac ten model ale spotkałem sie z nim jest to tak jak 1014 tylko komfort leprzy i tak samo  jak w tych weikszych np 1224 a1234 komfort i ładniejsze są podobaja mi sie poprostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrass
      Witam ma do wyboru dwa ciagniki , ciagnik bedzie pracowal przy turze w wekszosci czasu. Nh mam  okazje kupic za 185 netto a Jd za 220tys, warto doplacac 35 tys?
    • Przez Farmer4255
      Zamierzam niedługo kupić używany ciągnik. Troche czytałem na temat tych ciągników i rozmawiałem z właścicielami, ale chciałbym żebyście i wy mi doradzili. Jakie macie zdania na temat Case MX 120 czy Fendt Favorit 512 lub ich serii. 
    • Przez pawelkarczewski
      Witam Wszystkich, Chciałbym zaczerpnąć informacji na temat ciągników do 100KM, planuje zakup ciągnika lecz zupełnie nie wiem jaką markę wybrać w tym przedziale mocy, jedyne jaka marka mnie nie interesuje to Fendt I JD, reszta może być. I tak wstępnie myślę nad Steyr lub Valtra. Mogę liczyć na waszą pomoc i konkretne informacje poparte praktyką i doświadczeniem?
      Dodam tylko że cena to drugorzędna sprawa
    • Przez xdx
      co sadzicie o ciągniku solis 60 
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
×