Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez JaniszChrobak
      Witam posiadam deutz fahr 4.68 90km z turbina jaki polecacie olej do silnika ?
      2 . Co może być przyczyną po rozgrzaniu slinka na wysokich obrotach słychać stukanie w silniku może wiecie co to mogło by być. 
      3. Ostatnie pytanie czy przy włączonym przednim napędzie i przy pełnym skrecie słychać coś w przednich kołach tak jakby się blokowaly a na wyprostowanych to się uspokaja czy to normalne czy w zwolnicach coś nie tak??
    • Przez 3039023
      Witam 
      Posiadam od nie dawna Case 956 z 85r  i mam problem z podnosnikiem.
      Podnosi ramiona ale nie opuszcza , chyba że przez cały dzien.filtry hydrauliki nowe , olej nowy . Pokrętłem na blotniku kręciłem nic to nie daje chyba że zakręcę maksymalnie w lewo to wtedy nie podnosi wgl. Drożność przewodów sprawdzałem . 
      Ramiona podniesione do góry olej wypuściłem ze zbiornika i podnosnika, nic to nie dało nie opuścił ramion.
       
      Może ktoś miał podobny problem 
      Prosze o pomoc, z góry dziękuję.
      Pozdrawiam 
      Ps.wrazie potrzeby wstawię zdjęcie.
    • Przez Carbo234
      Jak w temacie, tylko 4x4 tur do 55 000 zł
    • Przez ReKoRd022
      Witam mam problem z ciągnikiem wyświetlają się dwa błędy t64 i t65 , t64 się zapala kiedy ciągnik jedzie do przodu i naciska się Sprzeglo a t65 różnie się zapala czasami na 4 biegu lub 5 na m h i s ale najczęściej na 5 s (nadbieg) wtedy trzeba na rewersem na luz i ponownie włączyć przełożenie. Nie wiecie co może oznaczać ten kod usterki t65 ? Pozdrawiam
    • Przez Juzeffff
      Witam! Mam problem dotyczący układu hydrauliki zewnętrznej w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 215, mianowicie po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za otwarcie elektrozaworu układ nie uaktywnia się, z kolei gdy ruszymy kierownicą układ staje się aktywny. Natomiast na drugiej parze złączy hydraulicznych na chwilę pokazuje się dioda informująca o kierunku przepływu oleju, a następnie gaśnie. Co może być powodem niedomagania? Ciśnienie układu wynosi od 180 do 200 atmosfer. 
      Pozdrawiam! 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.