Libero

New Holland TC. Ulepsz go na etapie fabryki.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Libero    16

Witam

 

Zwracam się z pytaniem do właścicieli, użytkowników oraz wszystkich tych, którzy posiadają konkretną wiedzę na temat nowej serii kombajnów New Holland TC5000 produkowanej w Płocku. Moje pytanie ma związek z tym, iż będę miał pewien wpływ na ich budowę, funkcjonalność oraz ergonomie.

 

Co zmienilibyście w nowej serii TC? Co jest niewygodne? niefunkcjonalne? Zbudowane, wstawione bez jakiegokolwiek sensu?

Od razu zaznaczam: nie interesuje mnie to czy Twoim zdaniem zbiornik na ziarno jest za mały ale interesuje mnie to czy w zbiorniku zostaje zbyt dużo zboża i trzeba ręczenie je usunąć

 

Ważne: dotyczy aktualnie produkowanych modeli

 

pozdrawiam

Libero

 

PS. Ostatecznym celem mojego pytania jest poprawienie produktu, który to finalnie trafia do Was!


Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych

Politechnika Warszawska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie... bardzo mala kabina :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

W jakim sensie jest za mała? Zbyt niska? Mało miejsca na nogi? Kolumna kierownicy przeszkadza? A może podłokietnik?


Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych

Politechnika Warszawska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel26    2

jeśli o nowego tc to ceny nich są zawrotne

 

brak modeli 4 klawiszowych i z silnikami o mocy około 150 km 170 km i 200km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T7-200    1

Ceny są podobne jak wszędzie, a TC5060 ma ok 170 KM i TC5070 nowy też ma coś ponad 200 KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz-w    0

Po zmianie kabiny ciężko się do czegoś doczepić. Teraz jest mega komfortowo, widoczność i sterowanie super w porównaniu do starej ciasnej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
welwos29    14
Napisano (edytowany)

Aleś kotleta odgrzał. Posty nabijasz czy co....

Edytowano przez welwos29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj