Skocz do zawartości
Tomaszek09

Jakiej marki ciagnik polecicie do mocy 200 km??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomaszek09    0

a np Valtra czy ktoś podzielił by sie jakaś informacja jak one sie sprawuja i czy nie sa awaryjne ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcine    44

Nowe czy używane? Jaki budżet?


norweskie-lesne.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomaszek09    0

Raczej coś z nowych tylko interesuje mnie moc ok 200 km prosze o jakieś podpowiedzi??, i z góry dziekuje i pozdrawiam :)

 

jeżeli by było godne polecenia to moze być używane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly3    0

Jestem użytkownikiem Valtry t131 po ''małej''zmianie mocy.Dwa lata,ponad 1200mtg,sprawuje się dobrze.Bardzo dobry uciąg,komfort jazdy z miękką budą i osią zadowalający.Najważniejsze- zużycie paliwa na bardzo dobrym poziomie,to co pokazuje komp-3m aktywny z siewnikiem nabudowanym od 6,5 do 8,5l/ha w zależności od warunków,zaoranie 1ha od 11l nawet do 18max20l na ciężkiej ziemi(wiem,wielu powie,że mają ciężkie ziemie,ale...trzeba zobaczyć co to znaczy ciężko),także nie jest źle.Co do awarii,na gwarancji wymiana zbiornika paliwa,czujnika temperatury skrzyni biegów,sworzni sensorycznych i tyle narazie.200kM nie ma,ale masz jakiś obraz marki i serii T.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    17

A ile Ci ten komp pokazuje na uwrociach i przy dojazdach na pole?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek09    0

tak własnie interesuje mnie seria T203 z Valtry lub T 213.

to z tego co piszesz to chyba nie jest złą marka ?? i przede wszystkim składany w jednej fabryce

a jak byś miał kupić sobie jakiś ciagnik to co byś wybrał też Valtre czy jakąś inna marke ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janosik82    0

kolego weź sobie T213, byłem na wycieczce Valtry i chłopaki mieli właśnie T213 i chodzi u niektórych w 6 skibowym pługu. ja mam T191 ciągnik bardzo mocny i naprawde mało pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

bierz valtre ale w versu ja mam dwie ( n121 i t171) i jak bym miał kupić ciągnik to będzie valtra


Valtra-Power Partner

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly3    0

Jarecki21,wskazania komputera zgadzają się z dystrybutorem(średnie tak jak pisałem),więc nie ma sensu dyskutować na ten temat.Dlatego zamówiłem kolejną valtrę,N 103.4,ma być w czerwcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly3    0

Masz jakieś ograniczenia finansowe?Tanio kupisz case lub nh-w zasadzie podobne konstrukcje.Fajny jest mf,ale jak się orientowałem był dość drogi.Masz jeszcze jaśka,ale całe to ustrojstwo do oczyszczania spalin...jak zaczną produkować silniki z scr to,moim skromnym zdaniem,można brać tę opcje pod uwage,zostaje jeszcze np.valtra, fend,claas.Wszystko zależy co komu się podoba,jak blisko serwis,czy mechanicy są kumaci czy tylko olej potrafią wymienić.Decyzja o zakupie nie jest prosta.Popytaj w okolicy kto z czym miał jakieś przygody,po ile godzin nakręcone itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miloszek15    0

Osobiście posiadam 3 nowe MF'y, lecz o mocy 75,80 i 100km i jestem z nich zadowolony. Wiadomo to nie jest moc jaka cię iteresuję, ale myślę że inne serie nie bd odbiegać. Osatnio MF można powiedzieć, że odżył. Z tym odżyciem niestety skoczyła trochę cena ale aktualnie posiadają super wyposażenie.

Jeżeli nie masz ograniczenia budżetu to polecam Fendta. Można powiedzieć, że nie ma równych bo John Deere już trochę pod*pada.

Jeżeli masz jakieś pytania to pisz śmiało nawet na PW, chętnie pomogę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek09    0

a jak tam z serwisem u Korbanka ??

 

bo jak by coś było ciekawego z używanch to tak w cenie do 250 000 netto :)

jeżeli godne polecenia to prosze o inf lub link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid199303
      Witam jaki proponujecie ciągnik o mocy jak w tytule? Same, MF, Lamborghini, czy jakiś inny? i cenowo do 60 tyś  
    • Przez Stach42
      Sprzedam ciągnik w b.dobrym stanie.Przedni tuz , siedzenie Grammer, nowiutkie opony 100%. Wzmocniony podnośnik żółw wszystko działa.
      Zakończyłem produkcję i jest mi zbędny.Pracował u mnie na małym gospodarstwie przy prasie i rębaku do trawy.600 mtg temu przeszedł gruntowną kapitalkę , silnik podnośnik itd.
      45000 zł
      Podkarpacie
      664668802



    • Przez rolnik_profil
      Jeśli temat nie w tym miejscu to proszę i przeniesienie. Ile mocy potrzeba aby podłączyć agregat uprawowo siewny ? Żeby był szerszy od ciągnika. Ziemia 18 hektarów - połowa glina a połowa lżejsze ziemie. Większych górek brak. Czy potrzeba aż 130 - 150 KM ? Chodzi żeby się nie męczył ale też żeby nie robił dzień w polu a cały rok stał niewykorzystany. Żeby był również w stanie pociągnąć pług 3 lub 4 skibowy obracany. Ciągnik oczywiście używany do 40 tys 4x4
      czy Renault 110.14 da radę ? Czy przynajmniej te 133.14?
      mf tez wchodzi w grę 
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez maciej_zubek
      witam co moglo sie stac z  walkiem  wom  malo mocy ma 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.