Skocz do zawartości
piotrek999111

Weidemann problem z jazdą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

witam.mam problem ze swoją ladowarką weidemann 3002.chodzi o to ze po wymianie zarowu ktory znajduje sie na pompie (co do niego linka dochodzi)ladowarka stracila moc i jest bardzo wolna.rozbieraliśmy go juz kilka razy i nie wiemy co sie stało.prosze o pomoc z gory dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson123    0

daj foto tego zaworu ale problem tkwi w złym jego ustawieniu.moje pytanie po co go wymieniałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

bardzo z niego cieklo wymienilismy oringi i po tym stracila moc.wyglada tak jakby zawor tracil gdzies cisnienie.jutro wstawie zdjecie.

a czy ewentualnie wie ktos gdzie moge znalesc katalog czesci do wiedemann 3002?

Edytowano przez piotrek999111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Groszek87    0
Napisano (edytowany)

w mojej mam identyczny mogł bym przyjechac ze swoim o ile nie jest zbyt duzo km skad jestes? Bo przy niczym innym nie grzebałes? tylko wykręciłeś ten zawór? On jest odpwiedzialny za doprowadzanie oleju do tłoka sterującego wychyleniem kołyski. Zawór ma być zamknięty posprawdzaj czy się domyka czy olej przez niego nie spierdziela. Straciłą moc to znaczy ze gaz do oporu a ona nie ciagnie? I teraz czy wogóle nie ciągnie czy coś tam prubuje jechać. Czy jedzie jak wczesniej tylko jak się pcha to nie mielą koła? Mam taką samą pompę u siebie więc napewno bysmy cos wymyślili.

 

A i nie szukaj katalogu do weidemana tylko do rexroth i tam dalej numer seryjny pierwsze litery. weidemann nie produkuje pomp. Cięzko ci bedzie zanaleść są jedynie w internecie ksiazki obslugi tych pomp ale tam nie ma jak powinna byc ustawiona itp.

Edytowano przez Groszek87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson123    0

no tak myślałem przyczyna niejeżdzenia tkwi w złym wyregulowaniu zaworu ten zawór to tzw sprzęgło naiprościej wyjaśniając ma rozłanczac pape gdy dajesz gazu np przy podnoszeniu od góru jest imbus wiec musiesz wyrehulowac zawór wkręć zawóe ze 3 gwinty i zobacz czy jest poprawa zawór będzie wyregulowany prawidłowo jak zapalona ładowarka nie będzie sama jechała po dodaniu lekko gazu powinna dopiero ruszac

 

w mojej mam identyczny mogł bym przyjechac ze swoim o ile nie jest zbyt duzo km skad jestes? Bo przy niczym innym nie grzebałes? tylko wykręciłeś ten zawór? On jest odpwiedzialny za doprowadzanie oleju do tłoka sterującego wychyleniem kołyski. Zawór ma być zamknięty posprawdzaj czy się domyka czy olej przez niego nie spierdziela. Straciłą moc to znaczy ze gaz do oporu a ona nie ciagnie? I teraz czy wogóle nie ciągnie czy coś tam prubuje jechać. Czy jedzie jak wczesniej tylko jak się pcha to nie mielą koła? Mam taką samą pompę u siebie więc napewno bysmy cos wymyślili.

 

A i nie szukaj katalogu do weidemana tylko do rexroth i tam dalej numer seryjny pierwsze litery. weidemann nie produkuje pomp. Cięzko ci bedzie zanaleść są jedynie w internecie ksiazki obslugi tych pomp ale tam nie ma jak powinna byc ustawiona itp.

kolego nie trzeba nowych pomp jak cos jest popsute mnaprawiają wszystkie pompy w POZNANIU koszt takiej naprawy ok 2.5 tys a nowa ok 7tys wiem bo robie takie ladowarki i nietylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak po kolei.

mieszkam niedaleko Wielunia(woj.łudzkie).chodzi o to ze wyciaglismy tylko zawor i wymienilismy 2 oringi bo ciekl olej,potem go lozylismy spowrotm do pompy.teraz jak da sie gaz do spodu to troche jedze ale nie ma mocy,jak sie o cos zaprze to wcale nie kreci kolami.

i teraz mam pytanie czy moze mi ktos podac dokladnie z czego sie sklada ten zawor bo ja osobiscie tego nie rozbieralem i moze jest taka mozliwosc z czgos brakuje i przesto nie ma mocy bo nie ma cisnienia na pompie

i jesli jeszcze chodzi o yreguloweanie tgo zaoru to bylo juz kilku mchanikow i za kazdym razem bylo to samo,nawet jesli skrecimy czy wykrecimy ta srube co jest do regulacji bo predkosc ani moc sie nie zmienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson123    0
Napisano (edytowany)

moze zle włożony nie możliwe zawsze gdy wymieniałem tam oringi a bylo ich chyba (20 ładowarek) wszystko chodziło jak trzeba i nigdy nie było problemu jesli przed wyjęciem tego zaworu wszystko było ok nie wiem zawsze gdy coś takiego wyjmujesz znacz mazakiem jak było tzn przy składaniu kreska w kresk potem nie ma kłopotu jeśli wkręcanie i wykrecanie nie pomaga to żle założyłeś uchwyt linki zdejmij go przekręć zawór w prawo lub w lewo musi działac nie wieże w cuda możliwe tez że jest żle zlożonya zawor pisiada spreżynke i tloczek mozliwe też że oringi założyliście za grube co spowodowalo zacięcie zaworu i dlatego nie działa

Edytowano przez Robson123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0

Nie wiem kolego o co ci chodzi z tym komentarzem do mnie. Ja nigdy nie powiedziałem ze pompę całą trzeba zmieniać. Nie wiem chwalisz sie czy żalisz? I ten zawór wcale nie jest odpowiedzialny za to by ładowarka przy wolnych obrotach stała a przy wyższych zaczynała ruszać. tutaj znalazłem katalog do weidemnana ale katalogu pompy nie ma. http://www.namyslo-l...i_zamienne.php. Pan znawca co naprawia zawodowo napewno na warsztacie ma katalog to by wyslał pomógl a nie pierdzielił ze musi chodzić. Weż kolego rozbiez rozdzielac ten z elektro zawrami tam jest taka mała śróbka na imbus sprawdz czy nie jest zatkany bo moze jak skladales jakis bród się dostał i zatkal otwor wielkosći dyszy w gażniku w komarku. Bo z tego zaworu olej idzie własnie do tego rozdzielacza. U mnie była taka włąsnie wada nie chciała jechać i wlasnie w tej dyszy siedział jakiś opiłek. Co do zaworu tak jak pisalem ustaw go tak by byl zamknięty. Troszkę daleko a nie jadę jakoś w tamte strony. wada jest nie wielka jeśli wczesniej chodziła dobrze. I nie oddawaj do warsztatów nie dawaj im zarabiać sam to zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to zrobimy jeszcze tak ze ja jutro rozbiore go calego i zrobie zdjecie czesci ktore sie znajdują w srodku tego zaworu.moze byc tak ze czegos brakuje bo ja osobiscie tego nie rozbieralem i cos moglo sie zgubic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0

dodaj więcej zdjęc. Np te zdjęcie podziel na 3 zdjęcia ze zblizeniem. Początek, środek i koniec podzespołów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przy mojej Weidemann 1060 D/P przeciekał na tym zaworze olej wymieniłem oringi i po dwóch dniach przy jeżdzie do tyłu( tylko) ( do przodu jest OK) zaczęło się zacinać większy gaz ruszy mniejszy nie. A czasami zaczyna na normalnym gazie zrywać gwałtownie do tyłu. Są momenty gdy dokonuje się  przechyłu łyżki ( do tyłu lub przodu) odczuwa się przygaszanie silnika.Oczekuję pomocy.

Edytowano przez MirosawZikowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RasPutin    0

Witam, w moim weidemannie 3110 D/D mam podobny problem, ładowarka gdy jest zimna wszystko jest ok. Gdy się rozgrzeje nie ma siły jechać do przodu, do tyłu jest ok nie ważne ciepła czy zimna. Miał ktoś z Was taki przypadek? Hydromotor po regeneracji- dalej to samo. Może polecicie kogoś kto mi pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam kupiłem ładowarkę weidemann 1070 D/M z 1998 roku  sporowadzoną z Niemiec niestety jest spalona zaczołem jej odbudowę jednak brakuje mi materiałów i wiedzy na ten temat instalacja elektryczna i hydrauliczna jest spalona o ile z hydrauliką dam sobie rade o tyle elektryka mnie trochę zastanawia czy ma może ktoś taką ładowarkę lub podobną czy ktoś wie czy ma ona tylko jeden bieg czy ma wolne i szybkie bo dowiedziałem się że w większych modelach są dwa biegi.

z góry dziękuje za każdą podpowiedz.

 

Marek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kamil5421
      Witam . posiadam ladowarke teleskopowa manitou 527 i po odpaleniu silnika wszystkie kontrolki gasna a ta jedna sie swieci i piszczy .  kontrolka nie jest niczym opisana ,ktoś moze wie od czego ona może byc . w zalaczniku foto. Kontrolka znajduje sie po lewej stronie od wskaźnika paliwa .

    • Przez pigmer
      Witam!
      Interesują mnie opinie o ładowarkach:
       
      Merlo P 34.7,
       
      Manitou MLT 627,
       
      Claas Scorpion 6030,
       
      JCB 531-70.
       
      Jakie macie doświadczenia z tymi ładowarkami?
      Jak się wam sprawują?
      Jakie mieliście awarie?
      Która ładowarka najlepsza do prac w rolnictwie?
      Ile te ładowarki palą np. na godzinę średnio ciężkiej pracy?
      Pomocne będą też opinie o modelach z podobnymi parametrami pracy.
    • Przez LEX
      Jakiej mocy? Może ktoś ma którąś z tych i podzieli się wrażeniami?
    • Przez matijas67
      Witam
      Właśnie kupiłem ładowarkę przegubową o&k l6 1993r (zdjecie w załączniku)
      Nie wiem czy ta maszyna ma napęd i gdzie by sie go włączało ??
      Jak podgarnialem piasek to ciaglo jedno kolo... 
       
      Proszę o odpowiedź 

    • Przez XTRO
      Witam. Czy mógłby ktoś mi opisać od czego są 3 z lewej i 3 z prawej kontrolki ?
      Model to MLT 735-120 LSU.
       
       
      http://zapodaj.net/c166756856129.jpg.html
×