CIAPEK1981

Kupno Renault 103 - 14 czy 113 - 14

Polecane posty

CIAPEK1981    8

Pisze bo nie znalazłem podobnego tematu. Nosze sie z zamiarem kupna Renault około 100 KM. I tak sie zastanawiam czy wybrac 103-14 (4 garki z turbem) czy 113-14( 6 garków bez turba). Moce podobne tylko ciekawe jak ze spalaniem ile więcej 6 garowy silnik spali. Osobiście to bym wolał silnik 6 garowy bez turba bo tam jest mniej do zepsucia. I z agregacie uprawowo-siewnym 113-14 lepiej sobie radzi. No i taka szóstka zawsze ładniejsza :) Mój ursus 912 na 2 klasie ziemi też swoje spali (około 12 - 13 litrów na hektar), o poslizgu kól nie wspomne. Wie może ktoś jaka jest różnica w spalaniu między tymi silnikami.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nasza 113 spala w agregacie 2.6 ok. 7-8l/h, w plugu wychodzi ok.10-12l/h, w transporcie wciagnie podobnie

jesli ma to byc ciagnik glownie do pracy na roli to lepiej 6 cyl.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

4 bedzie bardziej zwrotna ale jeśli ciagnik tylko do pola to lepiej 6 baniaków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKI89    1

Sześcio garowa renówka na 100% ci mniej spali w pługu niż ta cztero garowa z turbiną i to nawet ze dwa litry. Sześcio garowa spala około 10-12litrów na hektar. To jest nie realne żeby ci ta twoja 912 paliła 12-13 litrów chyba że przy orce na 10cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CIAPEK1981    8

LUKI89 tak naprawde to nie wiem ile mi ten Ursus 912 w orce spali, ktoś kiedyś na forum napisał że mu taki Ursus tyle w orce spali to też tak napisałem. Praca musi być wykonana i mnie tam paliwo nie interesuje tylko tankuje i jade. Jakby tak każdy miał patrzeć na paliwo to by wszyscy fergusonami jeździli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

ile wlejesz tyle spali swieta prawda

Pkt. 1.15 – odpowiadanie w tematach archiwalnych, wyjątkiem jest opisanie podobnego problemu (za temat archiwalny uważa się temat, w którym ostatnia odpowiedź dodana była co najmniej 30 dni temu)

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj