Polecane posty

witam mam mtz 820

mtz przy zapalaniu popma wtryskowa nie podaje paliwa na wtrysk

mtz był garażowany około 1 rok

co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson123    0

kurcze to lipa a pompa sie obraca jak krecisz może sie klin opcioł i dlatwgo normalnie nawset rozwalona pompa daje paliwo ale bez ciśnienia a tu nic ? sprobuj też ją dobrze odpowietrzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9228

Zdejmij dekielek z regulatora obrotów i zobacz, czy listwa przestawiająca dawkę paliwa przesuwa się. Często potrafi przyrdzewieć i się zacina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5
Napisano (edytowany)

ja bym zaczął od wymiany pompki zasilającej, bo jeśli ona się zepsuje to są właśnie takie efekty jak u cb, bo pompa wtryskowa dostaje za mało paliwa i się zapowietrza :)

 

http://allegro.pl/po...4141964441.html

Edytowano przez johenek

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jakim cudem ma się zapowietrzać skoro układ jest szczelny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Pewnie byla ustawiona dzwignia na STOP i listwa oraz tloczki zostaly w pozycji wylaczonej....

Jak kolega wyzej wspomnial trzeba rozruszac mechanizm, normalnie nie ma prawa sie stac takie cos, u mnie staly ciagniki po 1,5 - 2 lata i nic im sie nie stalo :)

Tylko kolego uwazaj, sprawdz przepustnice gaszenia awaryjnego, bo po takim postoju moze sie zaciac regulator obrotow, a wiadomo czym to grozi...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jest smarowana z magistrali olejowej silnika. Nie potrzebuje zalewania olejem osobno. Poza pierwszym uruchomieniem pompy wtryskowej kiedy to producent zaleca zalać ja 200-toma ml. oleju.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    8

od strony sprężarki są takie dwa wkręty na śrubokręt płaski i podczas pierwszego odpalania silnik się zapowietrza a jak już odpali to przez te wkręty przez chwilę idzie ropa.Później ani sladu ropy i pali bez problemu. Dzieje się tak po dłuższym postoju czyli ok. 2 dni .w czym polega mój problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Przez nie zaciąga Ci powietrza i potem nie możesz odpalić


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    8

tyle to ja wiem bo pompując pompka paliwa idzie z tego miejsca powietrze a później ropa a jak zapalę ciągnik to po ok 3-5 minut jest już sucho.tylko co ja mogę zrobić żeby tak się nie działo można je dokręcić?

Edytowano przez evolution93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

A jak bys sprobowal je wykrecic i wkrecic na tasme teflonowa?

Przy innym ciagniku mam taki wkret na pompie, ktory raz cieknie raz nie, tylko ze nie moge go za nic odkrecic :(


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Miedziane podkładki podłóż pod sruby i dokręć mocno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

Podłącze sie pod temat. Mam problem bo jak zapale ciągnik troche pochodzi i zaczynam jechać do spadają obroty, nie reaguje wogóle na gaz po jakimś czasie chwyci i jest normalnie i później to samo, tak jakby brakowało paliwa. Paliwa pół zbiornika wszystko przedmuchane, filtry wymienione. Nie wiem jakie powinno wychodzić ciśnienie z pompy na wtryski bo jak poodkręcam przewody przy pompie i zakręce to tylko tak lekko pluje ropą na wys ok 30 cm. Ostatnio wymieniałem też przewód co idzie od pompy do zbiornika. Wczoraj wogóle mi zgasł i kręci ale nawet dymku nie puści i nie pali, z nerwów stuknęłem 2 razy w pompe i co śmieszne zapalił ale i tak nierówno chodzi no i te spadające obroty. Co to może być i co gdzie szukać. Pompka ręcvzna działa jakby co. PZDR.


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli jesteś na 100% pewny układu zasilania to pozostaje pompa. Zacina się listwa, fiksuje regulator obrotów. Ale tu niestety pompiarz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

Zdaje mi sie ze już przyczynę znalazłem bo ostatnio wymieniałem przewód od nadmiaru i zgubiłem sprężynkę i kulkę z zaworu zwrotnego i cofa mi paliwo z filtra do zera


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To może być przyczyną. Jeśli się nie mylę ursus ma taki sam zaworek.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristof82    1

Podłącze sie pod temat. Mam problem bo jak zapale ciągnik troche pochodzi i zaczynam jechać do spadają obroty, nie reaguje wogóle na gaz po jakimś czasie chwyci i jest normalnie i później to samo, tak jakby brakowało paliwa. Paliwa pół zbiornika wszystko przedmuchane, filtry wymienione. Nie wiem jakie powinno wychodzić ciśnienie z pompy na wtryski bo jak poodkręcam przewody przy pompie i zakręce to tylko tak lekko pluje ropą na wys ok 30 cm. Ostatnio wymieniałem też przewód co idzie od pompy do zbiornika. Wczoraj wogóle mi zgasł i kręci ale nawet dymku nie puści i nie pali, z nerwów stuknęłem 2 razy w pompe i co śmieszne zapalił ale i tak nierówno chodzi no i te spadające obroty. Co to może być i co gdzie szukać. Pompka ręcvzna działa jakby co. PZDR.

 

Ja stawiam ze masz zaciete sekcje od pompy paliwowej. Najłatwiej sprawdzic odkrecając przewód przed wtryskiwaczem. Jesli nie leci paliwo kręcąc rozrusznikiem- to jest to. Tylko najpierw sprawdz czy dochodzi paliwo do pompy paliwowej- jesli dochodzi do pompy a do wtryskiwacza już nie to znaczy że sekcje zaciete i trzeba z pompa do pompiarza. Robiłem to miesiac temu-koszt wymiany 4 sekcji 200 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

No i tak kosiadacze MTZ i podobnych macie lepiej pompa patrzyłem na agromie ok 1700 zł a do zwykłego Farmtraca od 8 do kilkunastu tyś miałem drobną awarię naprawa prawie 2 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arni251    5

marian2011 miałeś wybór trzeba było brać mtz-a. A co do mojej awarii faktycznie wina leżała po stronie zaworu przelewowego. Naprawione(pasuje od ursus) i śmiga jak strzała. Jak mój ojciec mówi,, Tu nić wielkiego nie może się zepsuć bo to przecież młotkiem i przecinakiem robione''


Jak coś robić to robić to dobrze!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrzan86    0

Witam ;) co może być przyczyną schodzenia paliwa z pompy wtryskowej? to znaczy tak po ok3 tygodniach stania nie ma paliwa w pompce paliwowej i nie można zaciągnąć paliwa? Jednak jak długo pokręcę to odpala i chodzi bez problemu, obroty równe, równo się wkręca po prostu wszystko ok. Zastanawiam się czy mam jakąś nieszczelność w układzie? (ale wtedy by się zapowietrzał? ) a może to wina pompki? albo wspomnianego zaworku zwrotnego? gdzie on dokładnie się znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Novo181818    1

Cześć ;)
Podpinam sie pod temat z zapytaniem, bo mam zamiar dać pompe paliwową do sprawdzenia i czy jak ją wykręce ze swojego mtz-a czy przestawi mi sie zapłon?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Nie, pod warunkiem że nic w niej nie będzie kopane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj