Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
sznajdik

Na rozgrzanym oleju nie przełącza żółw/zaiąc

Polecane posty

sznajdik    131

Jak w temacie nie przełącza mi z zająca na żółwia na rozgrzanym oleju w skrzyni na zimnym zmienia nie wiem czy za każdym razem nie sprawdziłem kilkakrotnie ale zmienia przy rozgrzanym kontrolka pokazuje zmianę a faktycznie jej nie ma o co tu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson123    0

jesli zmienia za zimnym a gdy sie rozgrzeje nie to będą wyjechane uszczelniacze w sprzyni kontrolka pokazuje że przełancza to znaczy że sterowniki i elektronika ok ja myśle że to uszczelniacze musisz rozpołowic i wyjąć przednią część skrzyni tkz dzwon jak zdejmiesz łożyska oporowe to odkręć do okoła tą dużą obudowe i wyjmij z wałkami do złożenia musisz odkręcić z boku dekiel z dzwigniami biegów rozbieżesz ten dzwon wymienisz uszczelki złożysz (powinno wie wszystki obracać ) potem składasz i cieszysz się z jazdy biedniejszy o pare tysi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

Tylko ze zolw-zajac to kola zebate wrecz na koncu skrzyni, a zeby wymienic uszczelniacze nie trzeba rozpolawiac ciagnika, i nie pare tys. :) Najwazniejsze teraz dobrze zlokalizowac usterke ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    131
Napisano (edytowany)

A gdzie te uszczelniacze są i co zrobić żeby się do nich dostać? bo nie chodzi tu zapewne o te oringi na elektrozaworze. Dodam jeszcze że na zimnym też nie za każdym razem przełącza

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson123    0

Tylko ze zolw-zajac to kola zebate wrecz na koncu skrzyni, a zeby wymienic uszczelniacze nie trzeba rozpolawiac ciagnika, i nie pare tys. :) Najwazniejsze teraz dobrze zlokalizowac usterke ;)

cała skrzynia to tryby ale mechanizm sieryjący to tarczki i uszczelniache jak pisałem w tzw dzwon on odpowiada za półbiegi rewers i przebijanie żułw zajac ,robiłen to nie raz wiec sie orientuje trudno jest doradzac skoro sie tego nie widzi.jak nie zdejmiesz dekla od strony lewarka zmiany biegów nic nie bedziesz wiedział a najlepiej daj foto to ci strzałkami wyrysuje i opisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

Kolego @Robson skoro robiles badz robisz naprawy takowych skrzyni to od kiedy zolw-zajac ma jakies tarczki czy cos innego?? Jesli chodzi o caly cykl zolw-zajac, to jak dla mnie hydraulicznie widelki przesuwaja synchronizator zazebiajac go z zolwiem badz zajacem. I ktora i gdzie tarczka jest od zolwia?? a ktora i gdzie od zajaca?? a w tym dzwonie jak to nazywasz, znajduje sie tylko polbieg i rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ryki    7

Piszecie o dwóch różnych sprawach i obaj macie rację, Ale ten półbieg jak piszesz często nazywany jest żółwiem i zającem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×