Skocz do zawartości
attac330

Co lepiej kupic: massey ferguson 6290 czy fendt 714

Polecane posty

attac330    3

Mam takie dylemat, chce kupic ciagnik fendt lub ferguson. W fendt-e jest skrzynia bezstopniowa czego w fergusonie nie ma. Dodam ze szukam ciagnika z turem, przedni tuz i wom ten przedni wom niekoniecznie musi byc. Cena fergusona jest w granicach 80tys - 100tys a fendt 110tys - 140tys

Chcialbym zapytac sie was jaki jest najlepszy przebieg dla tych ciagnikow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLV    10

Vario w fencie wytrzymuje 12 000 mth ale jeśli jest dobrze używane to może nawet i 18 000 zadkie przypadki. Jeżeli Massey to tylko dyna 4 bądź 6 w zależności od silnika ja osobiście brał bym massey . Ale rozejrzy się na rynku popatrz obejrzy z 10 sztuk ciągników każdym się przejedz i możesz coś znajdziesz . Dodatkow w massey ma skrzynie mechaniczna i można ją naprawiać a w Varo raz płacisz około 10 tys i masz nowa skrzynie bo tam pojedynczych elementów się nie wymienia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

attac330    3

Dziekuje za podpowiedz jak mowisz, ze vario tylko tyle wytrzymuje to kończę poszukiwania fendt-a i mam wypatrzonego fergusona,http://allegro.pl/massey-ferguson-6280-134km-tuz-tur-stoll-6270-6290-i4189736091.html niby fajny tylko ma 8tys przebiegu czy to duzo na ten ciagnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    238
Napisano (edytowany)

"Podobno" skrzynia vario kosztuje w granicach 40 tys., lecz tak naprawdę nie ma rzetelnych informacji o jej cenie bo wymieniało ją na razie niezbyt dużo osób i to jest cena w mocnych przybliżeniu

 

@edit

Raczej nie jest to dużo dla takiego ciągnika, jeśli ma tura od początku to 600 mth rocznie to żaden wysiłek, ale chyba robił sporo w jakiejś oborze lub czymś podobnym bo mocno mu farba podostawała z tyłu, ale to też plus że nie jest malowany oraz od handlarza

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLV    10

Jeżeli ma tylko 8 to nie jest dużo nie jest mało. Koszt naprawy Vario zależy też od modelu ale od 10 tys sam przedstawiciel korbanka mi cene przedstawiał tam jest tylko pompa hydrauliczna do naprawy. całą skrzynia tak ale na licho ci korpus dźwignię łożyska i parę wałków jak tam naprawia się pompę która pracuje na wychyleniach i to zazwyczaj ją sie regeneruje. co do tego ogłoszenia to ten tur jest 1 sekcyjny ? gdzie jest 2 sekcja? opon nie ma a to kolejne 15 tysi ... myśle że da sie znaleść coś lepszego

 

co chcesz robić tym ciągnikiem ile masz hektarów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
attac330    3
Napisano (edytowany)

Posiadam 25ha, głownie to do ciężkich prac takich jak orka, uprawa, siew

Edytowano przez attac330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLV    10

Moja propozycaj kup coś bez tura i Tuza bo te elementy mozesz dołożyc i ciągnik bedzie w lepszym stanie powodów 2 ciągnik jak maja tuz i tura to chodzą zagranica po usługach wiec bedą miały duże przebiegi i może być korekta licznika.

Patrz na ciągnik żęby miał orginalny i ładny lakier to głowny znak że ktoś dbał o ciagnik i był garażowany i szukanie na alegro najtanszego sobie mozesz odpuscic bo ma ukryte wady kupowałem sobie cianik używany jeżeli traktor miał niską cenę to trzebya było go remontowac albo skrzynia albo rewers ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BLV    10

Ten za 85 000 netto wygląda ładnie z jakich jesteś okolic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1275

Też powiem tak że kupić bez tura, bo jak miał tura i robotę to układ kierowniczy x ileś tysięcy kręceń ma więcej, tak samo skrzynia tył- przód wyklikana bardziej. To tak jak auto z gazem, lepiej kupić bez i założyć samemu. A co do marki to się nie wypowiem bo każda dobra do awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
attac330    3
Napisano (edytowany)

Ja z podkarpacia a dokladniej miedzy krosnem a sanokiem:)

Wlasnie o tego za 85k mi chodziło, co onim myslicie wart uwagi czy nie?

Edytowano przez attac330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7777777
      Poszukuje użytkownikłów  traktora (znających takie osoby) Massey Ferguson 3670 z tuzem,no lub ewentualnie bez..... pozdrawiam !
    • Przez Damiano604
      Witam,
      kupię części do Fendta 312 LSA 1991 r.
      - półoś zwolnicy
      - bęben hamulcowy
      - tryb atakujący 

      kontakt. tel. 726-467-505 lub PW 
    • Przez Scoti
      Witam mam pytanie czy mógłby ktoś wysłać jak wygląda rączka która jest w kabinie do regulacji prawego wieszaka podnośnika ponieważ nie posiadam takiej i nie widziałem nigdzie gdzie mógłbym kupić sama kolbe do regulacji z kabiny wiec prosze o jakieś dokłądniejsze zdj i mysle ze sam dorobię chyba że macie jakieś propozycje z góry dzieki
    • Przez Scoti
      Witam mam problem z obrotomierzem a mianowicie nie działa i nie liczy motogodzin. Prąd dostaje wiec w czym moze leżeć problem jest jakiś czujnik obrotomierza czy coś takiego ? 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
×