Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marekvegas    0

Witam. Mam dylemat jak w temacie .Podpisałem umowę z agencją na ciągnik 116KM i te dwa wchodzą w grę.Oba mają plusy - JD - silnik 4,5l. kredyt 0% ,teoretycznie większa niezawodność.DF-lepsze wyposażenie, kabina amortyzowana, brak DPF Ceny zbliżone (oba z amortyzowaną osią w DF wyłączaną np.przy turze i w polu) ok 225tyś netto .Może jakieś sugestie z waszej strony.Z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursussC330    0

Witam. No przyznam, że trudny wybór przed Tobą. Na jakieś konkretne opinie użytkowników tych dwóch ciągniczków raczej nie masz co liczyć bo są to nowości. Widziałem obydwa na targach w Kielcach i bardziej spodobał mi sie jednak Deutz, chociaż John 6RC też bardzo ładnie się prezentuje, no ale nie o wygląd tu chodzi ;) W silniku Deutza nie ma PDFa ani ADblue ponieważ ma bardzo małą pojemność 3,6l na 116km co może wiązać się z małą żywotnością silnika, ponoć jest bardzo ekonomiczny(pół dnia orki jakąś 4 obrotową na pokazach i 20l spalił, tak mówił dealer na targach, ale dla mnie jest to bzdura) Wyposażenie rzeczywiście troche lepsze ma Deutz, ale to też kosztuje. Co do Johna to niepodoba mi się ten prześwit pod kabiną i troche mało miejsca w kabinie ale za to wszystko pod ręką, za JD przemawia rama jesli miałby być do tura, Masa Johna 5t, Deutz 4,7 więc niewielka różnica w mocach również. Ja mimo wszystko wybrałbym Johna;) Jesli to nie tajemnica mógłbyś napisać to na jaki areał ten ciągniczek i do jakich prac, no i z jakiego programu korzystasz?(domyslam sie ze modernizacja jesli tak to jakie województwo i ktore miejsce ?) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekvegas    0

Dzięki za odpowiedź. Ciągnik do pracy turem ,opryskiwacz 1000l ,rozsiewacz nawozów ok 1000l, agregat z siewnikiem itp..Do pługa ,kosa i beczki mam 6 cylindrowe Lamborghini 130KM. Województwo łódzkie miejsce 10xx podpisana umowa. Jeżeli ktoś może jeszcze doradzić który byłby lepszy to proszę pisać.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
Napisano (edytowany)

Jak chcesz mieć ciągnik z turem to omijaj z daleka modele z DPFem. Zimą zanim silnik sie dobrze rozgrzeje to już trzeba gasić bo robota skończona, dpf trudno będzie miał osiągnąć odpowiednia temperature do wypalania i szybko się zapcha. Koszt wymiany kilkanaście tysi. Poza tym wypalanie filtra następuje przez podanie dodatkowej dawki paliwa a to większe koszta utrzymania ciągnika, nie bez powodu wszystkie marki poza jd zrezygnowały z egr i dpf.

Edytowano przez Arek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

arek jak nie masz ciagnika z dpf to sie nie wypowiadaj bo takie bajki piszesz ze masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

o tym dpf jakies osiaganie temeratur itp ja pracuje ciagnikiem z dpf i czesto go odpalam na chwile pracuje na malych obrotach silnika i nic tam sie nie zatyka i nie zapycha nie mam tez nic do ad blu czy innych wynalazkow ale po co sie wypowiadac jak taka maszyna sie nie pracowalo ;/ a tak pozatym to nic do ciebie nie mam ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

A ile czasu go masz i ile ma przebiegu?

Podobnie było/jest z samochodami, jak są nowe to wszystko jest ok, problemy zaczynają się po skończeniu gwarancji zwłaszcza jeżdżąc tylko po mieście zimą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekvegas    0

Dzięki za podjęcie dyskusji .Mój brat ma samochód z dpf od 4 lat i średnią prędkość 25km/h (miejskie korki plus trasy ile fabryka dała). Na razie nie ma problemu z filtrem. Ciągnik będzie chodił nie tylko z turem więc liczę na to że nie będzie się zapychał . Jak sprawują się skrzynie w Deutzach i Johnach? Chodzi mi o te 30x30 i 24x24 z półbiegami pod obciążeniem.W nowym JD ciężko zmienia się zakresy ,ale podobno ma się dotrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

nie porownuj dpf samochodu do jd bo troche to inaczej dziala i dlatego mowie zebys sie nie wypowiadaj bo sie nie znasz 1300 mth i wszystko pieknie chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    53

polecam deutza...

zwinniejszy do tura a i bez tej ramy ci też wytrzyma na pewno a przez ta rame ten john jest wysoki i jest mało ściety słaba widoczność nie wspomnie o tym oczyszczaniu spalin z którymi maga być kiedyś kłopoty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Dzięki za podjęcie dyskusji .Mój brat ma samochód z dpf od 4 lat i średnią prędkość 25km/h (miejskie korki plus trasy ile fabryka dała). Na razie nie ma problemu z filtrem. Ciągnik będzie chodił nie tylko z turem więc liczę na to że nie będzie się zapychał . Jak sprawują się skrzynie w Deutzach i Johnach? Chodzi mi o te 30x30 i 24x24 z półbiegami pod obciążeniem.W nowym JD ciężko zmienia się zakresy ,ale podobno ma się dotrzeć

 

No właśnie te trasy ile dała fabryka pomagają w przepaleniu sadzy. Jak by było 100% miasto było by gorzej.

 

nie porownuj dpf samochodu do jd bo troche to inaczej dziala i dlatego mowie zebys sie nie wypowiadaj bo sie nie znasz 1300 mth i wszystko pieknie chodzi

 

Więc jeśli ty się tak dobrze znasz to proszę wyjaśnij czym się różni dpf w samochodzie od dpfu w ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

czy w samochodzie osobowym jest dodatkowy wtryskiwacz w dpfie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Kolego, 3 lata od ostatniego wpisu. Mam podejrzenie graniczące z pewnością że już ciągnik został wybrany. Nie wykopuj starych tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez pp1208
      Witam. Jak wyłączyć blokada podośnika (świeci sie "kłódka")   w Agrotronie 630 TTV ? Żadnego przycisku nie widziałem którym mozna by było to odblokowac. Dodam ze ciągnik ma dośc spory komputer na którym wszystko sie konfiguruje ale tam tez nie znalazłem zadnej blokady. Orientuje sie ktos jak to zrobic ?
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj