Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
yacenty

10245: problem z przednim napędem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yacenty    651

Witam!

wczoraj w czasie orki wyłączyl się przedni naped :(

kontrolka swieci ze jest wlaczony, ciagnik nie ciagnie :( dzis musielismy orac na 3 skiby tylko.

co moze byc? od przedniego napedu sa 2 kable - jeden byl odlaczony - wyczyszczony, zalozony i dalej nic - wlaczanie mam elektro hydrauliczne.

 

Jakies pomysly?

ktos mial podobna sytuacje?

 

Pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Patrzyłeś czy załącza się  elektrozawór ??? 

 

Ja miałem  w  1014 linke  coś takiego jak gaszenie w 3p 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    651

nie, bo mnie przy tym nie bylo - ja teraz wychodze z domu w nocy i wracam w nocy

jak to sprawdzic?

 

piotrek co z toba - zagadalem na gg i zero odzewu :(

pozdro

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    130

a wzmacniacz momentu dziala dobrze? jesli jest ok to stawialbym na padniety elektromagnes lub jakas przerwe na kablach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    12

Napęd na klawisz masz? może poprostu przycisk Ci padł? ja w swoim 1014 założyłem od poloneza(bo to takie same..szajstwo) i chodzi elegancko... Tyle ze ja wiedziałemze to klawisz się popsuł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    651

tak mam naped na pokretlo - albo nic albo naped, albo naped z blokada przedniego mostu, na 99% zwalona jest kostka przy sprzegle od przedniego napedu, ale to musi potwierdzic mechanik - ile ta kostka moze kosztowac?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

Ja tak miałem w 8145, cały dzień z gruberem ganiał na napędzie a wieczorem zagrzebałem się bo przód nie ciągnął. Ale następnego dnia znowu działał. Też nie wiem co jest grane!


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    651

dziś był szaman:) 20minut pracy - 20zł

pokombinował coś z kostka która jest przy sprzęgle od napedu. stwierdzil ze cos jest nie tak z masa w tym gowienku, ale grunt ze zrobil i dziala:)

wyłącznik był dobry


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez janek884
      Witam,
      Chciałbym się Was poradzić w sprawie wycieku z przedniej zwolnicy. W miejscu gdzie zaznaczyłem na zdjęciu strzałką wycieka olej i jest luz w miejscu w którym wałek wchodzi do koła.  Luz jest wyczuwalny ręką i wynosi ok 2mm. Niedawno został wymieniony uszczelniacz w tym miejscu, jednak luz powoduje to że olej wciąż cieknie (po kilku mth od naprawy).
      Wyciek jest od strony koła, a od strony mostu przedniego jest szczelnie.
      Ma ktoś pomysł jak usunąć luz 2mm w miejscu strzałki na zdjęciu? Dodam że w drugim kole jest bez luzu.

    • Przez Zetorek11245
      Witam wszystkich, niedawno kupiłem zetora 11245 wszystko działa tak jak powinno. Ale ostatnio zauważyłem że podczas cofania przód nie ciągnie a do przodu działa wszystko normalnie. Ktoś z was spotkał się z taką sytuacją? Czym to może być spowodowane? 
      Piszę na tym forum dlatego że nigdzie nie znalazłem takiego tematu. Jeśli coś napisałem nie w tym wątku/dziale z góry przepraszam. 
      Dzięki za rady/odpowiedzi  
    • Przez skok
      Witam
      Mam do wymiany łożyska w zwrotnicy koła w zetorze 12145 wystarczy je tylko przebić na nowe czy trzeba coś ustawiać ?????
    • Przez Dido12045
      Witam! założyłem dziś sprzęgło kłowe zamiast tarczek, jadąc na próbe na rozłączonym napędzie na 4 szosowej zblokowało mi przedni most tak ze prawie wybiłem zęby o kierownice! żeby wrócic do domu musiałem odpiąć wał. Póżniej ponownie go podpiąłem i było ok?! tzn naped działał załączał się i rozłączał prawidłowo..rozebrałem ponownie sprzęgło by sprawdzić czy coś tam nie zmieliło, żadnych uszkodzen i co ważne działa prawidłowo?? czy to wina sprzęgła kłowego, dlaczego tak nagle zblokowało przy prędkości, czy ktoś z Was miał taka nieprzyjemną akcje?

      ciągnik zetor 12045:)
    • Przez Przemek077
      Siemka. Mam problem z Zetorem 10145 z 88r. sprowadzonego ze Skandynawii. A mianowicie przedni napęd ma załączany przyciskiem no i nie chce się włączyc. Co może byc przyczyną tego? Złe podłączenie czy jakas grubsza awaria ( mikropompka)? Weźcie cos podpowiedzcie bo jestem zielnony co do zetora, bo został kupiony na świeta .
×