ursuswspak

Z056 Jaki najlepszy olej do silnika

Polecane posty

ursuswspak    12

Witam kupiłem bizona z 56 z bardzo dobrym silnikiem bez turbo i mam pytanie jakim olejem najlepiej go zalać.

Teraz silnik jest zalany olejem milwus, silnik nie kopci, cisnienie na rozgrzanym silniku i pelnym gazie ponad 3 bar.

 

Jeśli był taki temat to prosze o pokierowanie do niego bo ciezko znalezc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

ja mam tytan fucha zalany i nie nazekam cisnienie przy temperaturze pracy 80 st jest ponad 5 i tak juz trzy lata,mysle ze to jeden z njalepszych olejow


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

ja zwolennikiem mobila nie jestem (przykre doświadczenia z samochodem) osobiście idę po najmniejszej drodze oporu i do fahra zalany turdus :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

najlepszy do silnika to tylko Turdus 15W40

lub 15W50

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

u mnie ten drugi (silnik chłodzony powietrzem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

zależy ile kosisz... jak masz do skoszenia 10 ha to nie polecam tego superolu z jednej prostej przyczyny- ekonomicznie się nie opłaca bo jest to olej jednosezonowy więc zasadniczo postępując jak książka pisze trzeba by było go w następnym roku wymieniać.

jeśli ktoś kosi na prawdę dużo to może i ok nigdy nie stosowałem. przy mniejszych przebiegach jednak wielosezonowe bym polecał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    65

po co do bizona olej wiekosezonowy??? zima bedziesz kosil?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

zimą nie ale czasami w trochę niższych temperaturach (10 stopni) zdarzyło się, chyba że zawsze kosisz w upał, u mnie różnie bywało. wielosezonowy jest lepszy od jednosezonowego i tyle, lepiej się spisuje zarówno w wysokich temperaturach jak i niskich. jednosezonowe są przeznaczone na bardzo ograniczone warunki, wielosezonowe oleje są jednak lepszej jakości i zawierają odpowiednie dodatki,a w jednosezonowych... cóż technologia produkcji stanęła w miejscu chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

zależy ile kosisz... jak masz do skoszenia 10 ha to nie polecam tego superolu z jednej prostej przyczyny- ekonomicznie się nie opłaca bo jest to olej jednosezonowy więc zasadniczo postępując jak książka pisze trzeba by było go w następnym roku wymieniać.

jeśli ktoś kosi na prawdę dużo to może i ok nigdy nie stosowałem. przy mniejszych przebiegach jednak wielosezonowe bym polecał

Zasadniczo jak książka pisze to raczej każdy olej zmieniasz co rok niezależnie od przebiegu. Nie ważne czy Superol, Mobil...

Masz kombajn zalany Milvusem i możesz tak zostawić. Dla tego silnika to i i tak jest dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik2517    387
Napisano (edytowany)

ok dzieki za wszystkie rady, narazie zalalem go tym milvusem, zobacze jak bedzie sie spisywal w zniwa w upaly, najwyzej sie zmieni

 

ps. pisze z innego konta bo ci admini na agrofoto sa jacys nietego i tamto mi zblokowali

Edytowano przez Rolnik2517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

ja tam od 2 sezonów leje 20W50 akurat GULFA mam i w największe upały temp. nie ida tak wysoko, a i ciśnienie lepsze ma jak się nagrzeje. 15W40 w upały robi sie niestety konsystencja wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

bo na pracę przy wysokich temperaturach właśnie wybiera się olej z większą tą drugą cyferką :) nic dziwnego że 40 wodnisty, 30 już całkiem by był wodą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    153
Napisano (edytowany)

A jaki byłby dobry do fahra 1200 z hedrem 420cm ,koszę ok 150ha przez sezon

Edytowano przez benio1967

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

ja w fahrze m900 turdus leję ale ogólnie to jak kolega wyżej napisał chociażby olej o specyfikacji 20W50 będzie jak najbardziej odpowiedni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadekk92    0

Zawsze wybieram coś z amjoil.pl, mają bardzo szeroki wybór, więc każdy znajdzie coś dla siebie.

Edytowano przez Tadekk92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj