Dzikizetor

Ursus C-360 przegrzane panewki

Polecane posty

Dzikizetor    97

siema wszystkim mam problem z c-360 kupiłem c-360 i jechałem na 2800obr i na drugi dzień mi sie zadusił ale po 20min zapalił i znowu to samo a jeszcze pózniej stracił ciśnienie na wolnych obrotach odkręciłem misę i panewki ale panewki nie mają zadnych rys czy mogą póchnąć panewki ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

jeżeli go zadusiło a potem znowu odpalił to bardziej tłoki spuchły i go zadusiło a potem silnik ostygł i tłoki sie skurczyły i odpalił. nie pasuje tylko objaw utraty ciśnienia smarowania,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

przed sprzedażą mogły być załozone jak najtańsze komplety naprawcze silnika a co do ciśnienia jak wał już swoje zrobił to po zagrzaniu się oleju tak może się robić pompa już też nie nowa (mam to samo, po wymianie panewek było fajnie a teraz znowu cisnienie niskie na gorącym silniku).Pojeżdzisz trochę zobaczysz co jeszcze wyskoczy i potem wszystko razem zrobisz no i noga z gazu tak na 2400 ;-) pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

udusił się czyli nie mógł obrócić czy kręcił się i nie zapalił??? niskie ciśnienie to jakość oleju stan pompy, zaworu,czasem filtra , a może złe wskazanie czujnika oleju ......2800 to wir w baku i czerwony kolektor

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    79

Witam troche czasu nikt tu nie pisał ale sprawa jest po części podobna. Dziś wyjechałem zrobić podorywke i nagle zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotak gdy dodałem gazu to zgasła myślałem że gdzieś przewód nie łączy przy drganiach ale to nie to. Co się mogło stać? I czy nadal moge pracować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Sprawdź stan oleju.Kiedy dokonywałeś zmiany?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możesz profilaktycznie wymienić czujnik bo nie są one pierwszej jakości, sprawdzić ciśnienie oleju manometrem. Jak mignie na wolnych to specjalnie powodu do strachu nie ma ale trzeba się przyglądać uważnie smarowaniu silnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    79

Kurcze oby to był czujnik. Dziś szybko się nagrzewała bo nie napisałem ale chodzi o C-360 ale tłumaczyłem to sobie upałem i tym że pracowała z trzy skibowym płógiem ale mimo to nie powinno tak być żeby po podoraniu 40 arowego kawałka wskaźnik wskakiwał na zielone pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    79

Grzanie się moge częściowo wyjaśnić luźnym paskiem klinowym co mogło powodować że wentylator nie pracował równomiernie do obrotów silnika tak samo i zapalająca się kontrolka ładowania myślałem że to szczotki w prądnicy. Ale pasek raczej nie ma nic do zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Właśnie powinno tak być. Silnik ma jak najszybciej uzyskać właściwą dla siebie temp. pracy i ją utrzymywać. Jeżeli nie przegrzewa się to wszystko w porządku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

Z ciśnieniem miałem tak samo w C-360, nagle na wolnych obr. zero przy tysiącu ok 0,5atm i przy wyższych ciut więcej. Zatarł sie zaworek przelewowy na pompie olejowej i został otwarty po wymianie wszystko OK. Ale oczywiście zacznij od czujnika jak radzi Seweryn. Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    79

Kupiłem czujnik zaraz wkręce i się okaże mam nadzieje że to któraś z tych przyczyn co podajecie. Bo jeśli dostał luzu na panewkach i wał bym musiał oddać do obrubki to praktycznie moge sobie kapitalke zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    79

Dzięki za rade z czujnikiem działa i kontrolka się niezapala na wolnych obrotach po rozgrzaniu jeszcze raz dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj