Skocz do zawartości
Dzikizetor

Ursus C-360 przegrzane panewki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Dzikizetor    51

siema wszystkim mam problem z c-360 kupiłem c-360 i jechałem na 2800obr i na drugi dzień mi sie zadusił ale po 20min zapalił i znowu to samo a jeszcze pózniej stracił ciśnienie na wolnych obrotach odkręciłem misę i panewki ale panewki nie mają zadnych rys czy mogą póchnąć panewki ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

jeżeli go zadusiło a potem znowu odpalił to bardziej tłoki spuchły i go zadusiło a potem silnik ostygł i tłoki sie skurczyły i odpalił. nie pasuje tylko objaw utraty ciśnienia smarowania,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

przed sprzedażą mogły być załozone jak najtańsze komplety naprawcze silnika a co do ciśnienia jak wał już swoje zrobił to po zagrzaniu się oleju tak może się robić pompa już też nie nowa (mam to samo, po wymianie panewek było fajnie a teraz znowu cisnienie niskie na gorącym silniku).Pojeżdzisz trochę zobaczysz co jeszcze wyskoczy i potem wszystko razem zrobisz no i noga z gazu tak na 2400 ;-) pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacek3773    13

udusił się czyli nie mógł obrócić czy kręcił się i nie zapalił??? niskie ciśnienie to jakość oleju stan pompy, zaworu,czasem filtra , a może złe wskazanie czujnika oleju ......2800 to wir w baku i czerwony kolektor

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    64

Witam troche czasu nikt tu nie pisał ale sprawa jest po części podobna. Dziś wyjechałem zrobić podorywke i nagle zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotak gdy dodałem gazu to zgasła myślałem że gdzieś przewód nie łączy przy drganiach ale to nie to. Co się mogło stać? I czy nadal moge pracować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Sprawdź stan oleju.Kiedy dokonywałeś zmiany?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    728

Możesz profilaktycznie wymienić czujnik bo nie są one pierwszej jakości, sprawdzić ciśnienie oleju manometrem. Jak mignie na wolnych to specjalnie powodu do strachu nie ma ale trzeba się przyglądać uważnie smarowaniu silnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    64

Kurcze oby to był czujnik. Dziś szybko się nagrzewała bo nie napisałem ale chodzi o C-360 ale tłumaczyłem to sobie upałem i tym że pracowała z trzy skibowym płógiem ale mimo to nie powinno tak być żeby po podoraniu 40 arowego kawałka wskaźnik wskakiwał na zielone pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    64

Grzanie się moge częściowo wyjaśnić luźnym paskiem klinowym co mogło powodować że wentylator nie pracował równomiernie do obrotów silnika tak samo i zapalająca się kontrolka ładowania myślałem że to szczotki w prądnicy. Ale pasek raczej nie ma nic do zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    728

Właśnie powinno tak być. Silnik ma jak najszybciej uzyskać właściwą dla siebie temp. pracy i ją utrzymywać. Jeżeli nie przegrzewa się to wszystko w porządku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

Z ciśnieniem miałem tak samo w C-360, nagle na wolnych obr. zero przy tysiącu ok 0,5atm i przy wyższych ciut więcej. Zatarł sie zaworek przelewowy na pompie olejowej i został otwarty po wymianie wszystko OK. Ale oczywiście zacznij od czujnika jak radzi Seweryn. Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    64

Kupiłem czujnik zaraz wkręce i się okaże mam nadzieje że to któraś z tych przyczyn co podajecie. Bo jeśli dostał luzu na panewkach i wał bym musiał oddać do obrubki to praktycznie moge sobie kapitalke zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    64

Dzięki za rade z czujnikiem działa i kontrolka się niezapala na wolnych obrotach po rozgrzaniu jeszcze raz dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez unnahmed
      posiadam ciągnik z  silnikiem zetor 5211, mam rówież orginalny stary który lepszy ??
    • Przez pmirekbmw
      witam koledzy mam problem nie dawno byl robiony remont silnika jakieś 2 lata temy ciągnik za ten czas przejechal 150 mt w miedzy czasie były wymieniane pierścienie na nowe bo sie zagotował woda poszła do oleju a problem w tym że nawet na 2 biegu ciągnik jest słaby głowice były dobre wymienone było tłoki+tuleje+pierscienie szlif wału pompa wtryskowa ma max 1500 mt od nowości przejechane w silniku został stary wałek rozrządu
      miał ktoś podobny problem
    • Przez wotomek
      Problem polega na tym że mój ursus C-360 stracił moc. Nawet z niewielkim obciążeniem ledwo wkręcał się na obroty. Doszedł do tego również problem z zapalaniem - rozrusznik musiał bardzo dobrze rozpędzić wał, aby silnik "załapał". Pomyślałem - problem z filtrami lub odstojnikiem. Wyczysciłem więc odstojnik (co nie pomogło). Wymieniłem filtry paliwa (też były czyste), odpowietrzyłem układ, przepompowałem pompką paliwo. Uruchamiam silnik, pomimo tego iż nie dodaję gazu, od razu po odpaleniu silnik wchodzi na maksymalne obroty! Wskazówka obrotomierza praktycznie obrkęciła się do okoła! Dopiero odłączenie przewodu paliwowego spowodowało że silnik zgasł. No i nie wiem w czym teraz może być problem, boję się nawet kolejny raz uruchamiać silnik. Dodam tylko że jeszcze 4-5 dni temu wszystko było ok, ciągnik normalnie odpalał i pracował.
    • Przez URSUSC4011
      Witam mam problemy z rozrządem c 4011 kupiłem nowy rozrząd i złożyłem ale jak popracuje troche to traktor po zgaśnięciu nie zapala i trzeba czekac aż ostygnie co z tym zrobic czy byc może rozrząd od c-360 i c-4011 różni się
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
×