lukash0

Problemy z ładowaniem w C-360

Polecane posty

maxpoter    0

witam posiadam c-360 i mam w nim jeszcze prądnice i chciałbym zmienić na alternator i teraz zastanawiam sie nad jakimś innym np. żuk albo z fiata dużego

 

aha jeszcze jedno można o jakiś schemat instalacji do c-360 ale całościowy schemat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemxu125    0

skoro jeszcze działa ta prądnica to po co wymieniać? B) ja w swoim ciapku mam od poloneza alternator B)


Life Is Brutal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konarek    0

ja tez mam od poloneza w ciapalocie B)


sprzedam:
_Nowa Pompa hydrauliczna podnośnika (nie wzmocniona) c330 Hydrotor Tuchola (z gwarancją) -200 zł
|PW| **Przedmiot mogę wystawić na Allegro**

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    77

jeśli cię stać to kup typową do c-360 a jak używaną to od poloneza sam mam od niego i ładuje dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxpoter    0

no tak ale alternator kupie o żuka albo fiata za 20 do 30 zł w sumie nie chce tyle wydawać bo jeszcze czeka remont silnika kapitalny i dlatego się pytam co by pasowało najlepiej i najtaniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

B) powiem tak jak kogoś stać niech kupi nową od 60-tki ale można też kupić za 50 zł na szrocie altka od poldka lub dużego fiata sam mam taki przy JD i jest dobrze to po co przepłacać B)


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxpoter    0

no dokładnie jak piszesz prawda jest prawdą hi

 

a możne masz jakiś schemat o C-360 instalacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Ja mam założony alternator od fiata 125 p i też świetnie daje rade, tylko musisz sobie uchwyt dorobić i troche instalacje przerobić i jest ok. Tutaj schemat instalacji ale to jest z prądnicą Instalacja c 360 a co do podłączenia alternatora to też nie ma tam jakiejś wielkiej filozofi żeby to podłączyć ważne żebyś miał razem z alternatorem regulator napiecia a najlepiej elektroniczny i wtedy zależnie od czego bedziesz miał alternator to są różne podłączenia.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deutz610    16
Napisano (edytowany)

Co może być przyczyną nieładowania w c-360-3p alternator wymieniałem już kilka razy patrzyłem miernikiem i ma 13-14V ale gdy przyjdzie ją odpalać to zakręci kilka razy i koniec.Może to być wina akumulatora?Ma już kilka lat... <_<

Edytowano przez Deutz610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może być wina akumulatora, może cos go rozładowuje, spróbuj odłanczać masę jak nie jeżdzisz i zobaczysz czy cos pomoże jak nie to aka do wymiany. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Na włączonym kluczyku , zdejmij klemę byłe którą i między klemę a słupek wetknij żarówkę 10w powinna się lekko jarzyć, wyciągnij kluczyk, powinna żarówka wogóle nie świecić ani jarzyć, jak się mocno świeci na włączonym lub na wyłączonym się byle jarzy to masz złodzieja, ale ja stawiam na lichy akumulator


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Właśnie gdy jest przebicie na wirniku rozrusznika to pobiera ogromne ilości prądu, a nie wytwarza pola elektromagnetycznego, spr. czy widoczne są jeszcze segmenty komutatora, i czy nie ma na nich przebicia, o ile pamiętam w co 3 powinien być prąd,spr czy z komutatora nie ma przebicia na masę i wszędzie dookoła


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Panowie proszę o poradę :)

Układ oparty o alternator taki typowy do c-360 chyba Elmot.

Na tą chwilę żarówka kontrolki nie świeci a akumulator rozładowany .

Wiem że żarówka wzbudza alternator ale sprawdzałem prąd do żarówki z stacyjki dochodzi ,żarówka cała styki czyste.Wygląda to tak jak by

masa z alternatora do żarówki nie dochodziła.Znaczy kable też całe a tej masy nie ma na końcówce styku w alternatorze.

Czyżby padło coś w alternatorze ?

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

Na początek radzę standardową procedurę: przeczyszczenie wszystkich połączeń w układzie ładowania ( alternator, rozrusznik, stacyjka) oraz sprawdzenie stanu szczotek.


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1
Napisano (edytowany)

Na zewnątrz wszystkie styki czyste pozostaje rozebrać alternator .

 

Edytka:

Alternator reanimowany :)

Powód braku ładowania-regulator napięcia padł oraz była zawieszona jedna szczotka .

Edytowano przez Vril

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djthomas    1

Sprawdź czy ładuje alternator lub prądnica. Jeśli ładuje to zobacz regulator napięcia jeśli jest dobry to szukaj dalej:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    43

Witam.

Ja miałem dokładnie ten sam problem co ty. Przyczyną był rozrusznik, który jak kolega @bobytempelton mówi miał przebicie i rozładowywał akumulatory. Kupiłem nowy z przekładnią i jest super.


KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Witam

Nie ładuje mi alternator w ursusie i nie wiem co może być:

Kupiłem u mechanika alternator od poloneza z reduktorem napięcia i na samym początku gdy elektryk podpiol alternator to było wszystko ok kontrolka gasła przy ok. 500 obr/min ale z czasem musiałem bardziej dawać do pieca żeby kontrolka zgasła.

I w pewnym momencie przestał ładować. przepatrzyłem kable i porawilem je bo były lekko "przysmażone" wiec zdarłem stara izolacje porawilem i działa. Ale gdy odpaliłem traktor wczoraj to wo gule nie chciał ładować i gdy dałem do samego spodu to kontrolka przygasła ale gdy spuszczałem z obrotów to przy 1600obr/min zaczęła się świecić od nowa i nie wiem co to może być podejrzewam szczotki ale wole się zapytać i dzienkuje za każda dobra odpowiedz.

Rysopis alternatora

Do szczotek podchodzi 4 kable 3 z alternatora i jeden pod stacyjkę. Na wierzchu alternatora

ma taką jakby "bańkę" i ona idzie do szpilki z kablem od prądu z rozrusznika/ akumulatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

regulator Ci poszedł prawdopodobnie,ale raczej tak

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Witam

Mam maly proble slabo mi laduje alternator co to moze byc??

Bo jak robie prasa to przy 1200obr tylko lekutko przygasnie a jak da full obraty to sie tylko tak delikatnie jazy, moze to byc wina reduktora napiecia?? bo tn alternator kupilem na wiosn u znajomego mechanika na złomie od poloneza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agi
      Witam
      jak w temacie: 
      co sądzicie o tym zetorku zamiast c 360 do ok 30 ha na ciężkich glinach, chodzi o stosunek masy  ciągnika (mniej niż 3 tony) do udźwigu wiecej niż 1500 kg.. wiadomo
      do tego koszty i komfort żeby się dało wytrzymać,naped 4x4
      https://www.olx.pl/oferta/zetor-4x4-zetor5748-oryginal-CID757-IDyXOkx.html#1eb0c561ee
      zetor 5748
      Alternatywy
      ciągnik fiat jak 666 czy inne podobne parametry jednak droższe części np. sprzęgło wom z 5 tys, a zetor z 2 tys..
      ten zetor https://www.agrospis.pl/ciagniki/zetor-5711/opinie
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/7/6/1763-zetor-5711.html
      ps szoda że nie ma  4-ro cylindrowy silnik perkinsa w zetorach https://www.agrofoto.pl/forum/topic/33045-zetor-z-silnikiem-perkinsa/ :-( 
      chyba że zetor 7048A 
      lub ten zetor http://www.tractordata.com/farm-tractors/009/9/2/9928-zetor-major-ht-55.html
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/006/4/8/6480-new-holland-boomer-4055.html
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/000/7/7/771-massey-ferguson-275.html
       
      koszt 20-30 tys
    • Przez eddi87
      Panowie do 3-4 tys jakiej dwójki obrotowej szukać co by dokupił do niej jeszcze odkladnie, piersi, lemiesze.
    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj