pronarek

URSUS C-362

Polecane posty

zbigniew751    0
Czy ktoś miał styczność z tym ciągnikiem? Czy może nawet jeździł nim? Jakie macie wrażenia? Czy podoba wam się on? Czy URSUS powinien wprowadzić go do produkcji seryjnej??? Jakie jest wasze zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

O i tu się milanreal1 mylisz

robili części na bakier??

a to czemu oryginał tyle wytrzymywał

a jak zrobisz remont to ani połowy

teraz to jest dopiero złom

z tą modernizacją to fakt nie było tak jak powinno być ale części do składania były dobre

moim zdaniem dobrym traktorkiem

na owe koniec lat 80-ych byłby c-362 3p


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

@dodi Ale 1 dzień to chyba za wcześnie za odświeżenie tematu. Zresztą sam nie wiem niech modzi to sami oceniają.

 

Chodzi mi o to że ciągniki robili na bakier. Byle szybciej byle zrobione było a jakość była słaba. U mnie w okolicy facet ma c-360 która miała być na export ale jakoś tam nie trafiła. No i była lepiej wykonana. W większości 60 po 200-300mth zwolnice zaczęły wyć a w tej zwolnice wyć zaczęły po 2 tys mth.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

zazwyczj wyje atak a nie zwolnice

a wycie jest spowodowane nie słabą jakością detali owych czasów

lecz ułożeniem trybów

są za proste

ukośny tryb lepiej tłumi odgłosy

i jest mocniejszy (trwalszy)


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek14    1

Mam tez urusa c-362 fajna sprawa z ty wspomaganiem mam go juz kolo 8 lat nic nie było w nim robione tylko olej .fajny sprzet B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil385    1

moim zdaniem ursusa 362 powinni produkować zamiast 360 i 3p z

silnikami 4 i 3 cyl perkinsa takie jak montowali w 4512 i takie jak w 3p

powinien byś dostępny w wersjach 4x4 i 4x2 z miękkim lub sztywnym przodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba2017    1

Odświerzam temat. Czy w kabinie c-362 jest wyraźnie ciszej niż w  360 czy podobnie ? Czy można włączyć wałek bez włączania pompy lub używać podnośnika bez kręcenia wałkiem ? Chodzi mi oczywiście o wałek i podnośnik niezależny a nie przez skrzynię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Pompa hydrauliki jest oddzielna napędzana poprzez silnik wiec podnośnik działą niezależnie od wałka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119
Dnia 5.07.2020 o 21:13, seba2017 napisał:

Odświerzam temat. Czy w kabinie c-362 jest wyraźnie ciszej niż w  360 czy podobnie ? Czy można włączyć wałek bez włączania pompy lub używać podnośnika bez kręcenia wałkiem ? Chodzi mi oczywiście o wałek i podnośnik niezależny a nie przez skrzynię.

Tak jest ciszej. W takiej kabinie

U mnie nie ma grodzi i równej podłogi ale most i podnośnik jest zakryty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba2017    1

A zęby w tylnym moście (na wałku ataku i kole talerzowym) są proste czy skośne w c-362 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1119

Jedni mówią że proste a drudzy że skośne Zależy co się trafi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_6340    27
21 godzin temu, seba2017 napisał:

A zęby w tylnym moście (na wałku ataku i kole talerzowym) są proste czy skośne w c-362 ?

W naszej c362 są proste i raczej większość tak miała 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

atak jest skośny, jak w każdej eksportówce

w kabinie oczywiście będzie ciszej, w końcu posiada ona podłogę

co do podnośnika zależy do roku produkcji, zwykle te starcze nie miały niezależnej hydrauliki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PisiekPL    0

Mam 362 bez niezależnej hydrauliki. Jest z 1984roku. W kabinie jast ciszej. Można usłyszeć słowa drugiej osoby bez nadmiernego krzyku. Zmierzę decybele telofonem kiedyś. A tak z innej beczki to ktoś ze zgromadzonych posiada może w swoich annałach jakąś literaturę do C-362. Nabyłem instrukcję ale jest parszywa jakość. Jakieś schematy elektryczne czy naprawy. Bo mam trochę grzebania przy ciągniku. Ktoś potrafi rozszyfrować poniższy twór? 

   

IMG_20200719_221633.jpg

Edytowano przez PisiekPL
Dodatkową treść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

halo, czy temat żyje? mam pytanie: czy c 362 miał wał z ostrówka z frezem czy zwykły na wpust pod klin, wiem że miał pompe hydrauliczną napędzaną z wału korbowego i sam bym coś takiego chciał zrobić, ale niewiem czy orginalny wał i koło pasowe dadzą rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_6340    27
1 godzinę temu, happygreenpl napisał:

halo, czy temat żyje? mam pytanie: czy c 362 miał wał z ostrówka z frezem czy zwykły na wpust pod klin, wiem że miał pompe hydrauliczną napędzaną z wału korbowego i sam bym coś takiego chciał zrobić, ale niewiem czy orginalny wał i koło pasowe dadzą rade

Wał na frez, w c360 taka pompa z przodu bardzo lubi klin wybijać. U nas oryginalne koło pasowe w c362 też miało już trochę luzu. Tylko jakbyś robił pompę hydrauliczną napędzaną z wału to jako łącznik między pompą a kołem pasowych zrób na jakimś przegubie/krzyżaku. Jeśli nie będzie wszystko idelanie w osi to jakiś sztywny łącznik wybije luz, tak było w c362 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

355m oraz 362 z niezależną hydrauliką miały wał i koło na wieloklinie, czyli to samo co w k162


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj